Szukaj

Lista ocen Honda Accord VII (363) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 279 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomasz
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Auto prowadzi się o wiele lepiej niż a4 b6 i daje o wiele więcej radości z jazdy, ale też bardziej angażuje - jeśli chcemy jechać szybko strasznie męczy, zbyt wiele informacji o stanie drogi i pozycji samochodu dostaje się do kierowcy. Na zakrętach tylko bardzo lekko się przechyla, można powiedzieć, że auto jest twarde. Zawieszenie niestety głośne. Ciężko przegiąć na suchym, układ kierowniczy informuje wcześniej, że np. opona się wygina, drugą...
5,0
~Maxiiiii
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Zawieszenie świetne na nasze drogi, lekko twarde ale wciąż komfortowe. Na zakrętach auto jak przyklejone, praktycznie żadnych przechyłów. Nic nie stuka, nic nie skrzypi a przez 8 lat nic nie robione. Jak dla mnie to myślę że opony powinny być ciutkę szersze niż oryginalne 195/65/15, myślę że 205 byłyby idealne. Hamulce brzytwa, bardzo ładnie wyhamowuje a ABS pierwsza klasa. Jeden z systemów bezpieczeństwa uratował mi i mojej żonie życie gdy w...
5,0
~http://www.technikajazdy.info
Honda Accord VII
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
To co mi sie w tym aucie najbardziej podoba. Dosc twardy, ale sprezysty. Przy ostrzejszym wchodzeniu w zakrety auto poczatkowo sie wychyla a nastepne jedzie jak po szynach. Na nierownosciac niemal czuc jak kola szukaja przyczepnosci. Samochod jest bardzo przewidywalny i prowadzi sie plynnie, bez zadnej nerwowosci. Accord wyposazony jest w system esp, ale na suchym asfalcie trzeba by zrobic cos kompletnie idiotycznego, zeby sie wlaczyl....
4,0
~Olo
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Nie mam nic do zarzucenia. Daję dobrze a nie doskonale, bo przy mocnym hamowaniu na nierównościach auto ma skłonność do lekkiego myszkowania (hamulce i zawiecha sprawdzone - są OK, ale może to tylko mój tak ma? nie wiem), ale wystarczy po prostu trzymać kierownicę i nic złego się nie dzieje. Bardzo pewne prowadzenie w zakrętach, chociaż nie jestem rajdowcem i moja opinia może nie być miarodajna dla np. K.Hołowczyca. Jeśli chodzi o...
4,0
~Krystov (krystov@skynet.be)
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
kupilem accorda tourer wersja executive, od nowosci "sciaga" mu kierownice na prawo (tak jakby centralne polozenie kierownicy bylo z lekkim skreceniem w prawo) co naturalnie powoduje ze powracajaca do pkt. centralnego kierownica sciaga auto w prawo -trzeba non-stop korygowac tor jazdy szczegolnie na autostradach (na polskich drogach malo odczuwalne). Co wiecej w aucie testowym wystepowal ten sam efekt !! W nowym aucie takiej klasy to raczej...
4,0
~pawel
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Mam pewne zastrzezenia. Zawieszenie niby twarde, dosc dobre. Na jezdni rownej z duzymi predkosciami prowadzi sie dobrze. Natomiast na jezdni nierownej ( jakich w Polsce wiele) przy duzych predkościach auto jest jakby mniej stabilne. Kierownica husta sie na lewo i prawo. Samochod ma nieprzyjemne przechyly przy jezdzie na wprost. NIezbyt dobrze czuje sie jego stabilnosc I niestety, jezdzilem kilkoma accordami i we wszystkich jest tak samo. I...
5,0
~Damian
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Też daję maksa super kompromis między komfortem a twardością zawieszenia.Jednak Ci co tylko stawiają na komfort nie będą zadowoleni.Trakcja super,zakręty to jego żywioł jedynie moim zdaniem BMW 3-E90,które teraz posiadam jest lepsze ale zdecydowanie twardsze od Hondy może za sprawą runflatów.Myślę że zawieszenie w tej Hondzie na dziurach pracuje ciszej niż w VIII generacji Accorda a wiem co mówie bo miałem nową Hondę Accord na testach przez...
5,0
~Były Passat
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Układ jezdny raczej o sportowej niż komfortowej charakterystyce, wkleja się w zakręty, daje spore poczucie pewności przy szybkiej jeździe. Koleiny znosi źle. Dobra osłona silnika, zbyt szybkie natarcie na poprzeczne garby parę razy kończyły się lekkim łomotem ale bez skutków. Generalnie samochód jest nisko zawieszony, przy najeździe na krawężniki trzeba uważać. Do 130 tys. km bez wymiany amortyzatorów, jedynie niedawno jakieś drobiazgi,...
4,0
~jerry
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
w przeciwienstwie do aut niemieckich - acco jest miekkie i ma tendencje do plywajacego przodu na zakretach - to dziwne i trzeba sie do tego przyzwyczaic - moim poprzednim mondeo moglem wchodzic w zakrety z predkoscia z jaka chcialem - ewentualnie mogl isc bokiem - audikiem jezdzi sie jak czolgiem i czuc jego wage w zakretach, ale tez stabilne prowadzenie a hania poprostu plywa i nie moge sie nia tak bawic jak np starym poczciwym mondeo
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,6
l/100km
10,4
l/100km
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Jerzyk
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Bardzo dobrze na autostradzie z prędkościami 120-180 powyżej myszkuje, ale to nie problem rzadko mam potrzebę i miejsce na taki rajd niestety jest kiepsko w ciasnych zakrętach w dodatku na nierównej drodze auto mocno się wychyla może to tylko takie wrażenie i dalej się nie posunie ale wolę nie próbować Octavka choć gorsza na autostradzie to w zakrętach biła Accorda na głowę! to dziwne uczucie bo przy małych prędkościach zawieszenie jest twarde...
Honda Accord VII