Szukaj

Lista ocen Honda Accord VII Sedan (295) - Silnik

Na liście zabraknie 183 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Honda
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Honda zrobiła dobry krok proponując podstawowy silnik o mocy 155 KM, który dostosowany jest do masy, charakteru i przeznaczenia auta. Wszystkie silniki wolnossące o pojemności 1.6, 1.8 dla aut segmentu D pozostawiają niedosyt. W Accordzie nie ma się czego wstydzić. Pomimo automatycznej skrzyni biegów jest wystarczająco elastyczny, szczególnie przy prędkościach 80-120 i 160-180 km/h. W różnych rankingach silnik znajduje się w ścisłej czołówce w...
5,0
~at1312@poczta.onet.pl
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
czytałem opinie o tym jakoby silnik był mułowaty że dużo pali blablabla itd wg. mnie silnik jest jak to silnik Hondy na wolnych obrotach cichutki i bezwibracyjny , bardzo elastyczny mało który potrafi na piątce delikatnie operując gazem przyspieszyć nie mówiąc o tym że go miałoby zdławić, dokonałem czegoś za co \"prawdziwi\" hondziarze by mnie powiesili czyli zagazowałem moją Hondusię założyłem instalację BRC i... co najdziwniejsze auto stało...
3,0
~Szymon
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Kultura pracy jak na 4 cylindrowego diesla całkiem przyzwoita. Trochę trzęsie przy odpalaniu, ale być może zawieszenie silnika pomału umiera. Na plus gładka praca, brak poboru oleju, nie kopci nawet z gazem w podłogę. Na minus ŁAŃCUCH ROZRZĄDU, który rzęzi chyba po wyjeździe z fabryki. Oglądałem 4 accordy i wszystkie grzechotały. Po zakupie zacząłem przysłuchiwać się na parkingach innym egzemplarzom i na podajze 6 tylko jeden nie grzechotał....
1,0
~jaa77@interia.eu
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
W AUTO ZOSTALO NAPCHANE TYLE NIE PRZETESTOWANEJ ELEKTRONIKI ZE W 5CIU WARSZTATACH PO KOLEI NIKT NIE UMIAL GO NAPRAWIC ,A PLACIC TRZEBA BYLO.KIEDY JEZDZI TO JEZDZI SWIETNIE ALE PREDZEJ CZY PUZNIEJ ZATRZYMA SIE I ZACZNA SIE PRAWDZIWE PROBLEMY TYPU ,TRYP AWARYJNY ,AUTO NIE OSIAGNIE WIECEJ NIZ 2TYS. OBROTOW I NIE BYLA TO WINA FILTRA CZASTECZEK TRWALYCH ,ANI ZAWORU EGR,ANI WTRYSKOW ,ANI POMPY WTRYSKOWEJ ,ANI CZUJNIKA CISNIENIA PALIWA,ANI...
5,0
~Maxiiiii
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Silnik niezawodny, mocny wysoko się kręci jak to Honda, ale w przyszłości zmienię na wersję z silnikiem 2.4, spalanie podobne a zbiera się jeszcze lepiej, poza tym te dwie rurki lepiej wyglądają :) Sam silnik jest praktycznie bezobsługowy, jedynie zmieniać często olej i filtry a także świece według książki serwisowej. Silnik 8 letni a suchy jakby wczoraj wyjechał z fabryki, nie to co niemiecki szmelc który poci się już po 2-3 latach. Silnik...
5,0
~Tomasz
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Bezobsługowy (łańcuch), niezawodny. Muli na niskich obrotach, daje wrażenie prędkości na wysokich - trzeba kręcić do 6.5tys przy wyprzedzaniu. Spala minimum 6.1 na trasie według komputera (czyli gdzieś 6.4l) średnio 7-7.5 przy jeździe do 120km/h na trasie z wyprzedzaniami gdy dbamy o spalanie. Około 8 na trasie gdy nie przejmujemy się spalaniem i ciągle deptamy. Górna granica przy sportowej jeździe to 16l na trasie w deszczu, dalej mniej niż w...
5,0
~dat
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Poza POWAŻNĄ USTERKĄ!!! uwaga, pękł mi łańcuch od pompy oleju!!! w trakcie jady na trasie. spowodowało to pękniecie misy olejowej (tak mocno pieprznął łancuch) i dzieki temu stałem w środku nocy 200km od domu. wymieniłem łancuch pompy oleju, napinacz, prowadnice, do tego pro forma łancuch rozrzadu i napinacz i prowadnice + spawanie misy + wym oleju + programopwanie immobilajzera (jak stała bez akumulatora to sie sam rozprogreamował) = prawie...
5,0
~mateusz607
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V Sport 155KM 114kW
Silnik jak to u hondy- dopracowany. Co prawda na początku były wadliwe wałki rozrządu (wymieniałem sam w 2 godziny po 300kkm, ale poza tym olej, regulacja zaworów i tyle. Cichy, ekonomiczny na niskich obrotach, a jednocześnie wystarczająco dynamiczny na wysokich, normalne ruszanie ze świateł, zmiana biegu przy 3krpm i 90% aut zostaje w tyle. Bierze rozsądne ilości oleju od kiedy go mam, ale wiem, że niektórym osobom (np. mojemu bratu) prawie...
5,0
~Były Passat
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Silnik bardzo dobry, system vvti gwarantuje, gdy potrzeba stosowny przyrost mocy, na co dzień można zaś jeździć spokojnie ale i oszczędnie, zmieniając biegi przy 2 - 2,5 tys obrotów. 190 KM daje sporo możliwości. przy wyprzedzaniu w polskich warunkach rzecz niezastąpiona. Na poczatku oleju nie musiałem dolewać. Od jakiegoś czasu, nie pamiętam po jakim przebiegu - 70 - 80 tys. km stało sie to w niewielkich ilościach konieczne - może 1l na 10000...
5,0
~Hondzista
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
cichutki, bardzo elastyczny. od 2,5tys już przyspiesza dość żwawo. przy 3,5tys już potrafi wcisnąć w fotel. 4,5tys po zmianie VTECa już idzie jak burza :D do odcinki ok 7tys. bardzo dobra kultura pracy. ładne brzmienie. cudowne połączenie zmiennych faz rozrządu ze zmiennym skokiem zaworów (i-VTEC) i do tego zmienna długość dolotu + zaawansowana elektronika sterująca. czuć podczas jazdy i widać na stacji. silnik pracuje tak jak dyktujemy mu...
Honda Accord VII Sedan