Szukaj

Lista ocen Honda Accord VII Sedan (269) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 209 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Maxiiiii
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Myślałem żeby odjąć jedną gwiazdkę za bieg pierwszy i drugi. Jedynka za krótka, a dwójka przy niskich obrotach szarpie i jadąc bardzo wolno czasem trzeba wrzucić jedynkę która powinna służyć tylko do ruszania. Jak się człowiek przyzwyczai że to nie jest jakiś volkswagen i że trzeba wyżej go kręcić to problemu nie ma, ale niektórym może przeszkadzać. Poza tym skrzynia wspaniale chodzi, biegi same wskakują z miłym dla ucha kliknięciem....
5,0
~Honda
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Rewelacja. Nie szarpie, długi piąty bieg (3 tys. obrotów przy 140 km/h)., dobrze reaguje na zachowanie kierowcy. Przy szybkim wciśnięciu gazu zbija więcej biegów dając kierowcy do dyspozycji wysoki moment obrotowy. Przy delikatnym traktowaniu gazu płynnie przechodzi do sąsiednich przełożeń. Nie gubi się pod górę, na zimnym silniku nie dławi silnika niskimi obrotami. Trzeba tylko pamiętać o okresowej, statycznej wymianie oleju, najlepiej w ASO...
5,0
~Kristofuros
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
AUTOMAT z trybem sekwencyjnym, miałem obawy przy zakupie, ale z perspektywy czasu był to bardzo dobry wybór. Biegi zmienia intuicyjnie - jak by się domyślał jakim tempem chcemy jechać. Przy spokojnej jeździe szybko zmienia biegi na wyższy, często w mieście 5 bieg i 1200 obrotów, przy dynamicznej jeździe w trasie trzyma obroty. W mieście lepiej użyć trybu sekwencyjnego i można fajnie śmigać między autkami - tu wymagana jest większa precyzja -...
4,0
~Bartek
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Automatyczna skrzynia biegów, jest OK, ale można byłoby ją poprawić. Przede wszystkim brakuje 6-stki dla ekonomicznej jazdy w trasie. Czasem redukcja po wciśnięciu gazu jest zbyt wolna, na szczęście dla dynamicznej jazdy mamy tip-tronic z możliwością ręcznej zmiany biegów. Chcesz sportowo i dynamicznie wybierasz tiptronic, chcesz na leniucha w miejskich korkach lub trasie włączasz automat. Na pewno automatyczna skrzynia biegów to wybawienie...
5,0
~Kristofuros
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Automat sekwencyjny, Automatyczna Sekwencyjna Skrzynia Sportowa - nazwa Hondy tej skrzyni pasuje do niej w 100%. W trybie automatycznym słucha kierowcy i cały czas wyczuwa styl jazdy, przy ostrzejszej jeździe, wtedy kiedy trzeba, trzyma obroty silnika powyżej 4 tys i idzie jak burza, o trybie sekwencyjnym mogę napisać tylko jedno - poezja-tu dopiero można się nieźle pobawić, nie zmienia biegu na wyższy aż do odcięcia, redukuje na niższy bieg...
5,0
~Tomasz
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Biegi wchodzą precyzyjnie i gładko. Lepiej niż w audi a4 b6 i w analogicznym passacie. Jedyne co może denerwować to brak sztywności gałko po wrzuceniu biegu - gałką można telepać na lewo i prawo - nie jest to drążek jak w lamborghini diablo, niestety po wrzuceniu biegu mamy mały luz na drążku, nie wiem jak w jest w hondzie s2000. Pomimo tego skrzynię można uznać za idealną gdyby nie zbyt długi ruch drążka - potrzebny jest shortshifter.
5,0
~accord2007
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
zmiana biegów na 9/10 krótkie skoki lewarka i bardzo percycyjne mam porownanie z BMW 530d e60 w manualu i tam biegami \"wachluje\" sie jak w jelczu :). Jedyny minus to sprzeglo a dokladnie docisk z samoregulacją, który jest za slaby na ten silnik(po negocjajcjach w ASO cena wymiany na ORI czesciach 2000PLN). W serwisie przyznają ze często sprzęgla poprawiają w nówkach zaraz po przyjeździe z fabryki.
5,0
~at1312@poczta.onet.pl
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
pracuje leciutko czasem tylko należy wysprzęglić przy wkładaniu wstecznego - i przy większych prędkościach przydałaby się szóstka powiedzmy 140km/h szósteczka prędkość obrotowa spada do powiedzmy 3200 i wtedy jedziemy sobie ekonomiczniej bo mamy krzywki normalne a nie sportowe :)ale generalnie to miło mieć taką skrzynię biegów w której wysiłek zmiany biegów ogranicza się do jednego paluszka :D
5,0
~Marcin
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Rewelacja! Przedtem jeździłem Audi A3 2004 i tam skrzynia pracowała wyraźnie wolniej. Przy Hondzie Accord VII i wolnych obrotach, skrzynia automatyczna zmienia biegi podobnie szybko jak przy DSG. Przy wyższych obrotach opóźnienie jest nieco większe ale i tak moim zdaniem jest bardzo dobrze. Skrzynia na pewno lepsza niż w BMW 3 lub 5 z podobnego rocznika.
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
36,33 zł
7,4
l/100km
10,0
l/100km
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~mateusz
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
biegi wchodza bez problemu, ale nie ma tu mozliwosci zmiany biegow bardzo szybko- synchronizatory nieco zamulaja :) NAJWIEKSZYM mankamentem dla mnie jest brak 6 biegu... na trasie powyzej 140 silnik sie kreci bardzo wysoko i tak na autostradzie, przy 180 masz kolo 6 tys obrotow.. tu duzy minus- moim zdaniem najwuieszky z wszystkich minosow
Honda Accord VII Sedan