Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Accord VII Sedan

Tomek, 9 lat temu
Silnik 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Accord VII Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW 2002-2008 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : ekonomiczny i mocny
4,0
Całokształt
całokształt autka jak najbardziej na +, polecam z czystym sumieniem, warto troszeczke więcej zapłacić za zadbany egzemplarz niż kupić padaczkę i ją reanimować. autko śmiga aż miło, żadnych usterek nie zanotowałem przez rok jeżdżenia i 40tyś przebiegu rocznego. ogólnie można ściągnąć sobie instrukcję obsługi i w rzeczywistości jest jak w niej pisze- spalanie osiągi itd.
Wrażenia
5,0
Silnik
moc i elastyczność zaskakuje, moment obrotowy równo rozłożony i głowy pasażerom nie urwie podczas przyspieszania. silnik na łańcuchu, także zostaje tylko pilnować wymiany oleju oraz regulacja luzów zaworowych!
5,0
Skrzynia biegów
bardzo przyjemna, żeby jeździć ekonomiczne 60km/h wrzucam 5, 80/h odpowiednio 6 (tak jak zaleca producent); inna sprawa że jak wykorzystuje moc to 3 do 140km/h a 4 do 180 :)
4,0
Układ jezdny
precyzyjny, w miare dobrze trzyma się drogi
Komfort
3,0
Widoczność
widok w lusterku wstecznym nie zachwyca ale tez nie ma tragedii.
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu i pod ręką, proste wnętrze ale z klasą
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima 2 strefy daje rade
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ogólnie auto jest 10cm krótsze np od passata więc nie spodziewajmy się limuzyny, ale miejsca jest wystarczająco, mam 187cm i spokojnie znajduje wygodną pozycję za kierownicą, za mną też może ktoś usiąść. denerwuje tylko to że automatycznie domykana jest szyba kierowcy, pasażerowie muszą trzymać przycisk do końca, regulacja podparcia lędźwiowego i wysokości fotela tylko też dla kierowcy
3,0
Wyciszenie
wydaje mi się że porównywalne bmw serii 3 jest dużo lepiej wyciszone. przy większych prędkościach robi się troche głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
podstawa to regularne serwisowanie niekoniecznie w ASO, wymieniałem sprzęgło za 800zł oryginalne Hondy także bez tragedii. na pewno utrzymanie 2.4 benz od hondy jest dużo tańsze od serwisowania współczesnego diesla.
3,0
Stosunek jakość/cena
wyposażenie to co powinno być bez zbędnych czujników wspomagań itp. skórzana kierownica po ponad 200tyś km nie wykazuje oznak zużycia. ogólnie cena zakupu wysoka w stosunku do konkurencji jednak warto bo odpłaca się bezawaryjnością i pewnością w podróży.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez usterek, jedynie części eksploatacyjne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez usterek

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Accord VII Sedan