AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
Accord
VIII
Kombi
2.0 VTEC 156 KM 115 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016
(55) - Silnik
Na liście zabraknie
13
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~sengin 2 opinia
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Im dłużej jeżdżę tym samochodem tym bardziej go cenię, zauważam poprawę mocy oraz mniejsze spalanie w interwałach około 10000km. Może to kwestia przyzwyczajenia ale już spalanie spadło średnio o 2L/100km po Warszawie teraz wynosi około 9,5-10,5. Honda trzeba nauczyć się jeździć, małą elastyczność zastępuje się poprzez redukcje. Ostatnio na trasie jechałem w kolumnie samochodów dość szybko i tylko Audi 6 3.0 TDI lekko mi uciekało ale dosłownie...
Dodane
13 lat temu
4,0
~Paweł
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Po ponad 40 tysiącach przejechanych km polubiłem ten silnik - musiałem ;-))). Kultura pracy OK, elastyczność - NIE - to słabsza strona tego silnika, więc pozostaje zmiana biegów, na szczęście super precyzyjna. Wspomnę tu także - nie wiem jak inni użytkownicy sobie radzą z tym problemem - o niefortunnie dobranym mechanizmie zapobiegającym blokowaniu kół w trakcie ruszania. Problem powrócił w ostatnich dniach (ślisko). Jest tak dobrany, ze przy...
Dodane
15 lat temu
4,0
~sengin
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Od strony technicznej silnik jest wspaniały. Dodam, że ma jeden minus: jest zbyt ociężały jak na 1,5 tony, może to przez niski moment obrotowy 190nm. Osobiście uważam że parametry minimalne do tego auta powinny zaczynać się od 170KM i 240nm ale bez turbo chyba by sie nie obeszło. Może japońcy powinni nad nim pomyśleć. Niestety aby była radość z jazdy trzeba ten samochód katować, a wtedy "drze" sie niemiłosiernie :)
Dodane
15 lat temu
3,0
~ab81
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Silnik niestety wcale nie jest taki cichy, jak opisują tu przedmówcy. Chyba nie jeździli innymi samochodami. Ja tym jeżdżę jako służbowym i powiem wam jedno przeciętniocha. Wogóle nie jest elastyczny. Być może można go kręcić do 5000, ale wtedy hałasuje, no i wir w baku. Nie mówiąc już o tym, że powyżej 150km/h zaczyna falować maska silnika, jak ktoś mniej odporny może się przestraszyć.
Dodane
16 lat temu
5,0
~piotr@strona.pl
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Silnik w tym samochodzie pracuje, a właściwie to pracuje tak cicho, że czasami można się zastanowić czy w ogóle chodzi. Pasażerowie, znajomi których czasami zabieram również potwierdzają to, że silnik (mam benzynę) pracuje idealnie. Przy większych obrotach słychać tylko bardzo delikatny i miły świst dla ucha czuje się wówczas że samochodzik fajnie zaczyna się wkręcać.
Dodane
16 lat temu
4,0
~refi68
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Tutaj mam największy problem co mam napisać, z jednej strony przy stałej prędkości niskie spalanie, ale przyspieszenie pozostawia wiele do życzenia, choć może nie jestem obiektywny gdyż prędzej jeździłem civicem type R. Honda to wiadomo wysokie obroty i tutaj jest to samo- mówiąc krótko jak chcemy przyspieszać zaczynamy od 4000 obrotów
Dodane
14 lat temu
5,0
~oti374@poczta.fm
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Do tego auta zupełnie wystarczający silnik - można jeździć naprawde bardzo dynamicznie. Chyba, że ktoś chce ekstremalnych przeżyć - ale to nie za takie pieniądze i nie taki samochód. Oczywiście wolalbym ten 2,4l ale z drugiej strony te 20 tysięcy różnicy zadecydowało, że pozostałem przy wyborze 2.0l i nie żałuję.
Dodane
14 lat temu
2,0
~Bartek
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Silnik jest absolutnie do dupy. Nie można nim ruszyć ze skrzyżowania sprawnie, rusza jak jakaś stara krowa. Co do przyśpieszeń w trasie to do 4500obr. nic. Dopiero powyżej i robi się głośno i wir w baku. Natomiast ogólnie ma dość dobrą kulturę pracy. Powiem Wam Mitsubishi Lancer 1,5 dużo lepiej reaguje na gaz niż ta krowa.
Dodane
15 lat temu
4,0
~pantomek1977
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jeżdże Accordem z automatyczną skrzynią biegów. Nie spodziewałem się rewelacji, zresztą gdybym potrzebował demona przyspieszeń , nie zdecydowałbym się na ten samochód. Silnik wysokoobrotowy, więc dpoiero po przekroczeniu 4000obr/min dobrze ciąfnie. Dobre wyciszenie w kabinie, Generalnie silnik zasługuje na ocenę dobrą. :)
Dodane
16 lat temu
Usterki
Honda Accord VIII
Liczba wpisów:
11
Honda Accord VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
Czujnik ustawienia świateł mijania.
Klapa bagażnika i szyba od pasażera nie działa
Wspomaganie i sciganie w prawo
Zobacz więcej
usterek
1,0
~tomasz
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Paliwożerna zabytkowa konstrukcja która prawdopodobnie przejedzie i milion kilometrów pod warunkiem że nie zabraknie Wam bańki z olejem na ustawiczne dolewki ,albo kierowca nie umrze z nudów.Ciężko się jeździ po mieście bo auto nie jeździ w dolnym zakresie obrotów. Pali jak smok,gaz dyskusyjny.
Dodane
4 lata temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda
Zobacz 10 aut
od ręki
Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016
4,1 (68 ocen)
Wybierz inny silnik
2.0 VTEC 156 KM
2.2 DTEC 150 KM
2.2 i-DTEC 180 KM
2.4 VTEC 201 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda Accord w pigułce
Honda Accord
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda Accord
Dane techniczne
Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016
Raporty zużycia paliwa
Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016
Opinie
Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016
Usterki
Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016
Publikacje
Honda Accord
Newsy
Honda Accord
Galerie
Honda Accord
Nasze pomiary
Honda Accord
Filmy
Honda Accord
Ogłoszenia
Honda Accord
Ceny aut używanych
Honda Accord
Dziennik kosztów
Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016
Opinie o instalacjach LPG
Honda Accord VIII Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda Accord VIII Kombi
Dane techniczne
115 raportów
zużycia paliwa
57 ogłoszeń
używanych
2 zgłoszone
usterki
12 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy