Szukaj

Lista ocen Honda Accord VIII (135) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 147 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Mario
Honda Accord VIII
Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
Co do poważnych usterek to tutaj mam do powiedzenia nieco więcej po roku eksploatacji i 55 tys km zaczeło mi się ślizgać sprzegło - w serwisie powiedziano mi że jak nie jest spalone to uznają mi na gwarancji - na szczęscie uznali bo nie było widać skutków eksploatacji tylko coś się z nim stało, trudno powiedzieć co ale wymienili. po przejechaniu 97000km w piątek sciągneli mnie na lawecie bo jak to w serwisie określono silnik \"się rozkręcił\"...
1,0
~Michal
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
FATALNE sprzęgło. Przy przebiegu 900 (słownie: dziewięćset km) musiałem wymienić na nowe, bo się tak zaczęło ślizgać ze jazda stała się niebezpieczna, a do tego przy co drugim ruszeniu bardzo śmierdziało. Jeżdżę bardzo spokojnie, a moimi poprzednimi samochodami (2 x toyota corolla) zrobiłem odpowiednio 260 000 i 60 000 tys. km i nie wymieniałem w nich sprzęgła ani razu). Niestety,wydaje się że problem nie zniknął. Przy ruszaniu pod górę lub...
3,0
~becio
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
STUKA w schowku na okulray preciw słoneczne - wkurza mnie to, musze skolowac kawalek gumki lub zapalke i zlikwidowac skrzypienie. acha sporo ludzi pisze ze fotel im puka - ja tez myslalem ze mi puka, ale to pukal pas bezpieczenstwa od strony pasazera przy przednim fotelu, zawila sie poprosu i stuka w slupek - moze u was to tez to... lakeir do dupy -dotnknalem parer razy delikatnie paznokciem przy klamce i juz jest tak zrysowane jakby auto...
4,0
~Adam
Honda Accord VIII
Kombi 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jedyne zastrzeżenie jakie mam do konstruktorów hondy i tu panowie daliście ciała na całej lini.Mianowicie niewybaczalny brak świateł do jazdy dziennej. W nowoczesnym aucie brak technologii led to poprostu kompromitacja, jak wam nie wstyd chociażby w konfrontacji z upadającym oplem.Jazda na ksenonach przy wielokrotnym gaszeniu i zapalaniu w ciągu dnia może nie wróżyć ich długiej żywotności a koszty zakupu nowych wszystkim są znane.
1,0
~Paweł
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Korozja stelaża okna dachowego po okresie 18 miesięcy!!!! w sumie dyskwalifikacja. Problemy z drobiazgami (elektronika) akceptowalna - korozja nie. Obecnie zastanawiam się, dlaczego ja to odkrywam przypadkowo - w końcu z powodu wyświetlań komputera jestem w serwisie na przeglądzie co 3-4 miesiące (przegląd A, B, AB itp). Nie rozumiem tego - to też ocena serwisu i fachowości przeglądów :-((((
3,0
~franc_k
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
- lakier bardzo poddatny na zarysowania - na karoserii zaczęły się robić wybrzuszenia lakieru oraz odpryski - akcja z ASO zostanie zainicjowana - trzeszczące plastiki w desce rozdzielczej - nietrzymające (wypinające się?) zaczepy mocowania podsufitki (stuki, trzaski) - kilka razy się zdarzyło że nie odpalił za pierwszym razem, sprawdzony na ASO - ponoć nie ma żadnego problemu (może tak ma być?)
5,0
~Piotr z Zakopanego
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jak wyżej. Przy okazji polecam Salon Dumnickiego. Profesjonalnie sprzedali mi auto i profesjonalnie mnie obsługują przy każdym przeglądzie, a dotychczas miałem wrażenie, że we wszystkich salonach chodzi tylko o to by wypchnąć samochód i resztę niech sobie sam użytkownik radzi, albo niech walczy o swoje... Tu ludzie są uczciwi i nie naciągają na dodatkowe koszty
5,0
~Butrus
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Kiepski - bardzo miękki lakier choć auto myte na myjni bezdotykowej - tragedia. Mechanicznie rewelacja żadnej awarii. Przy wielkich mrozach po przebiegu 95tyś. na wielkich dziurach jakaś guma mi kilka razy skrzypiała w zawieszeniu ale po kilku km było ok - więc może coś przymarzło. Wymiana / regeneracja po 111500 sworzni górnych wahaczy w ASO Karlik, koszt 735zł.
5,0
~Bartek
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Nic a nic. Zero poważnych usterek, zero niespodzianek. Samochód dopóki ma prąd w akumulatorze, paliwo w baku i sprawny alternator to zawsze zagada i ruszy. Pilnować spraw eksploatacyjnych i można tym autem jeździć do końca świata, a nawet parę dni dłużej. Gdyby większość świata motoryzacyjnego reprezentowało takie podejście, to byłoby prościej...
1,0
~Jacek
Honda Accord VIII
Kombi 2.2 DTEC 150KM 110kW
Sprzeglo do wymiany po 30 tys km, trzeszczace glosniki po 2 latach uzytkowania, halasy dochodzace z hamulcow (duzo bylo grzebania zanim mechanik to odkryl), filtr dpf padl po 120 tys km (auto uzytkowane glownie w trasach), teraz kolejny blad w komputerze ktory probuje wybadac za co odpowiada. Kiepski samochod, a kupujac kierowalem sie niezawodnoscia :(
Honda Accord VIII