Szukaj

Lista ocen Honda Accord VIII (180) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 102 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~pantografik@op.pl
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Tak jak już wyżej napisałem zdecydowanie poniżej oczekiwań. Hałas z zawieszenia, źle wyciszone nadkola, mimo ogumienia o obniżonym poziomie hałasu , słychać szum dość wyraźnie. Dodatkowo cześć dachowa też za słabo wyciszona, podczas deszczu dzwoni dość mocno. To jeden z najsłabszych punktów tego modelu, widać w tej sferze duże oszczędności, zbyt duże, przez co traci ogólne wrażenie. Idąc dalej tropem oszczędności to jeszcze kilka uwag: czy w...
5,0
~Tom525@wp.pl
Honda Accord VIII
Sedan 2.4i 190KM 140kW
można spokojnie rozmawiać do ok. 180km/h. Potem aerodynamika robi swoje. Dodam, że Lexus IS250 przy 160km/h (tyle jechałem na jeździe testowej) nie jest wiele cichszy. W zasadzie to jest porównywalnie. Wyraźnie głośniejsze przy tej prędkości są np. nowy Avensis D4D 2.2 i nawet Mercedes E320cdi (to mnie nawet bardzo zaskoczyło-szumy przy lusterkach były wręcz nieznośne). Jeździłem tymi autami przed zakupem Accord\'a więc mam bieżące porównanie....
4,0
~jan72
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Wyciszenie jest ok. przy prędkościach do 160km/h rozmawia się normalnie bez podnoszenia głosu.Powyżej słychać jednak szum od strony drzwi, ale nie jest źle. Zawieszenie poza stukami na dziurach rewelacja. Niestety żyjemy gdzie żyjemy i trzeba powiedzieć że serce się kraje jak się to słyszy. Ale z doświadczenia w poprzednim modelu powiem że zawieszenie stuka ale jest wytrzymałe. Tam mam już ponad 200 000 km i poza gumami przy tylnym...
5,0
~Bartek
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
W połączeniu z cicho pracującym nawet przy wyższych obrotach silnikiem jest bosko - słychać jedynie pomrukiwanie silnika oraz przyjemną pracę zawieszenia (bez niepotrzebnych stuków, nieprzyjemnych dla ucha odgłosów czy niepokojącego tłuczenia). Czasami usłyszy się odbijające od drogi kamienie, lecz nie przeszkadza to w codziennej eksploatacji. Można na spokojnie słuchać dobrych kawałków na całkiem dobrym seryjnym audio. Naprawdę można poczuć...
4,0
~adam
Honda Accord VIII
Sedan 2.2 DTEC 150KM 110kW
Mogło być dużo lepiej. Przy źle ustawionej geometrii auto bardzo szybko ząbkuje opony, co powoduje niewiarygodny hałas, ale podkreślam - jest to spowodowane niewłaściwą geometrią. Poza tym silnik pracuje dosyć głośno ale głównie przy przyspieszaniu. Przy otrzymywaniu prędkości jest całkiem w porządku. Szum powietrza słychać dosyć mocno. Moja wersja wyposażona jest w Premium Audio System, więc nie ma problemu.
4,0
~Butrus
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Przy normalnej jeździe ok, przy wyprzedzaniu i 6000 na obrotomierzu nieciekawie. Ale żeby jechać dynamicznie trzeba mieć min. 4000obr/min. Przy jeździe delikatnej trzymam 1800-2500 w zupełności są ok. Jazda w warunkach miejskich rewelacja w trasie do 130km/h również, na autostradzie v=max głośno, ale to nie Bentley. Słychać wiatr i szum opon )ps po zmianie na Brigdestone potenza ciszej niż na fabrycznych).
4,0
~dabert@amu.edu.pl
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jak już napisałem silnik cichutki na niskich obrotach. W mieście, gdzie praktycznie cały czas jeżdżę, słychać tylko zawieszenie mordowane przez dziury. Przy obrotach powyżej 4 tysięcy słyszalne, przyjemne "chrobotanie" klasycznego silnika Hondy. Opony bardzo ciche. W sumie najbardziej ciche auto, którym jeździłem, choć spodziewałem się czegoś jeszcze bardziej wyciszonego.
3,0
~rychu
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
dla jednego źle dla drugiego dobrze , sam silnik głośny powyżej 4 tyśobrt , ale to jest ryk vteca więc jednemu się podobna a dla kogoś jest to dyskomfort, samo wyciszenie podczas jazdy jest ok , lecz mogło być zawsze lepiej jednak , myśle że tutaj ocena jest naprawde prawdziwa , każdy kto przejedzie się taką Hondą będzie miał to samo zdanie co ja
5,0
~Ayreon
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jak na limuzynę przystało, jest tutaj bardzo cichutko, wiadomo ktoś kto się przesiada z Mercedesa, Audi czy BMW to może się zawieźć, ale w porównaniu z klasą średnią jest bardzo dobrze. Nic nie stuka, nie puka, nie trzeszczy, silnika praktycznie nie słychać, z wyciszenia jestem bardzo zadowolony. W końcu to Accord.
Dziennik kosztów dla Honda Accord VIII
Średni koszt przejechania 100 km
36,33 zł
7,5
l/100km
9,2
l/100km
11,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Mike81
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Wyciszenie rewelacyjne, ale daję tylko 4 ponieważ słychać pracę zawieszenia z przodu na nierównościach uważam, ale w tej klasie aut to raczej poważny błąd konstruktorów. Mimo wszystko i tak jest lepiej niż w Maździe 6 gdzie z kolei słychać mocno tylne zawieszenie (sedan) i to na równej drodze oraz opory powietrza.
Honda Accord VIII