Szukaj

Lista ocen Honda Accord VIII Sedan (107) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 79 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Butrus
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Kupiłem 26/01/2009, za rok produkcji 2008 dałem za wersję 2,0 EXECUTIVE NAVI 93tyś. brutto (13,7tyś rabat hondy za rocznik i 4.9tyś/zł od dealera za zakup u nich kolejnej Hondy i podesłanie klienta w międzyczasie i serwisowanie u nich Jazza). W cenie golfa 1,4 160KM "golasa" ma się autko o klasę lepsze i super wyposażone. Dokupienie kompletu 16" opon zimowych z alufelgami 2900zł - poza ASO. Zakup opon Bridgestone Potenza 17 letnich...
5,0
~Tom525@wp.pl
Honda Accord VIII
Sedan 2.4i 190KM 140kW
cenowo Accord skosił całą konkurencję. Zwłaszcza niemiecką. Za porównywalne A4 lub BMW3 z takim wyposażeniem i silnikiem trzeba by zapłacić ponad 200.000 PLN. Ja dałem za nowe nieco ponad połowę tej sumy więc nie ma o czym rozmawiać. Za nic nie trzeba dopłacać bo wszystko jest tu w standardzie! Brałem pod uwagę kilka innych aut (BMW3 i 1, Audi A4, MB C-class, Lexus IS, Avensis). Tylko ten Avensis cenowo i wyposażeniowo był porównywalny....
4,0
~pemek
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Za 99tys.zł wersja Executive+skóra, co prawda kupiony w listopadzie rocznik 2008, stąd zniżka 10tys.zł i jeszcze tysiąc uhandlowałem. Auto produkowane jest w Japonii, więc dodatkowo obciążony jest 10% cłem. Jednak oryginalny Japoniec zawsze był synonimem niezawodności oraz wzorowego montażu, i mam nadzieję, że się to potwierdzi w tym aucie. Wyposażenie wersji Executive jest kompletne,jest nawet szyberdach (rozjaśnia nieco czarne wnętrze)....
5,0
~Piotr
Honda Accord VIII
Sedan 2.4 VTEC 201KM 148kW
Za samochód Type S z 200końmi z pełnym wyposażeniem bez nawigacji zapłaciłem z wyprzedaży rocznika 110 tys. zł. Pełen komfort, auto płynie na drodze, jak chcę mogę przycisnąć, jak nie to jest w miarę oszczędne jak na konie którymi dysponuje. Super prowadzenie i wygląd całkiem inny od zwykłego Accorda - piękne felgi 18 cali, nakładki dające nieco bardziej agresywny wygląd. Ciężko za te pieniądze u konkurencji znaleźć coś z tym wyposażeniem i...
5,0
~becio
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
kupilem ją w 2009 r w lipcu w salonie jako nową jednakze z rocznika 2008 - przyjechala z moskwy bo tam sie m.in. niechcialy sprzedac. w hondzie mowią ze jakosc jej wyk jest ta sama co i dla Polski, wszak wszystkei accordy skaldaja w Japonii. dalem za nią 82 900 wersja komfort, ale hgeneralnie wszysto ma, zalowalbym wydac ze 120 tys za wersję z bajerami a wciaz z tym mulowatym 2.0 156KM, a zatem uwazam ze dokonalem b dobrego zakupu.
3,0
~pantografik@op.pl
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
W tej klasie należy oczekiwać więcej w zamian. Samochód najdroższy w swojej klasie ( należy pamiętać, że jest droższy także ze względu na fakt, że nie jest produkowany w UE a w Japonii). Mimo, to można kupić europejskie auto o podobnym lub wyższym standardzie za nieco mniejszą kwotę. Z drugiej strony wysoka cena powoduje, że nie jest to auto aż tak często spotykane jak inne. Zaletą jest też bardzo niska utrata wartości i brak problemów przy...
5,0
~Mike81
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Z takim wyposażeniem ciężko kupić auto klasy średnie w tej samej cenie. W salonie kosztował 105 800 zł po rabacie za rocznik 2009. Ja kupiłem go w Niemczech w salonie za 20 tys euro. Po przeliczeniu euro i wszystkich opłatach różnica wynosiła 20 tyś zł. Wystarczyło przejechać się do Hondy w Dreźnie:) Tak więc 85 000 zł za nowe auto w wersji Elegance z automatem uważam za rewelacyjną cenę.
5,0
~Andrzej
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Nadal się zastanawiam, dlaczego taki samochód miał taką małą popularność, gdy był jeszcze w sprzedaży do 2015 roku. Za nieco ponad 100000 zł można było mieć samochód o sportowym wyglądzie a przy tym bardzo wygodny i w maksymalnym wyposażeniu (oprócz nawigacji i kamery cofania), tj. skóra, szyberdach, elektryczne fotele z przodu, czujniki parkowania, fajne nagłośnienie, itp.
3,0
~Tomek
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Niestety accordy były drogie w zakupie oraz na rynku wtórnym są również drogie, ale to dlatego, że się nie psują i są świetnymi samochodami, a właściciele to najczęściej osoby kochające motoryzację - zmieniające olej co 10 000km, dbający o samochód. Accordy patrząc na ogłoszenia sprzedawców robią po 500 000km i nadal trzymają wysoką cenę.
5,0
~andy59
Honda Accord VIII
Sedan 2.2 i-DTEC 180KM 132kW
Gdyby nie bariery celne (Japonia/Unia Europejska -10%) oraz zaporowy podatek akcyzowy w Polsce (18,6% z powodu pojemności silnika 2,2 litra), Niemcy musieliby wymóc na Unii Europejskiej jakieś inne diabelskie opłaty. Bo bez nich, ich wyroby nie miałyby wielkich szans z samochodami japońskimi, produkowanymi w krainie \"kwitnącej wiśni\".
Honda Accord VIII Sedan