Szukaj

Lista ocen Honda Accord VIII Sedan (130) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 56 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Butrus
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Na kołach 17" czuć koleiny "trzeba ster mocno trzymać, na 16" zimówkach jest OK, ps po wymianie opon letnich na nowe też Brigdestone jest ok. Czuć gabaryty auta, układ jezdny rewelacyjny, typowo podsterowny jak przednionapędówka a czasem wręcz odwrotnie pociągnąć tyłem - jeśli załadowany lub przy nagłej zmianie kierunku. Całkowicie przewidywalny i łatwy w opanowaniu, doskonale się trzyma (ponadto ESP pomaga przy jeździe na granicy poślizgu -...
5,0
~pemek
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jest zestrojony kompromisowo. Jak dla mnie idealnie na nasze drogi. Nie jest twardy jak decha i nie jest miękki jak u francuzów. Pewnie trzyma auto na drodze, daje poczucie panowania nad samochodem i kusi do "sportowej" jazdy. 17-tki felgi są optymalne do tego auta, z resztą te które dają w standardzie są bardzo ładne. (Zimówki mam na 16-tkach i oczywiście komfort jazdy jest lepszy ale dużo gorzej wyglądają). Początkowo miałem wrażenie...
4,0
~Paweł
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
REWELACJA. Kiedyś jeździłem autami klasy C (VW Golf np.) po przejażdżce VW Passatem (1998r.) po ostrych zakrętach miałem opory co do dużych aut klasy D... potem kupiłem Accorda 2.2 i-ctdi 2005r. i to auto prowadziło się genialnie. Teraz jeżdżę najnowszym modelem (tym razem 2.0 benzyna) i jest świetnie. Dokładnie wiem co się dzieje z autem, wiem też jak się zachowa w szybszych zakrętach i lekkim poślizgu i najważniejsze łatwo jest wyjść z...
4,0
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jest wygodniej niż w poprzedniczce jednakże temat tych mocnych dobić zawieszenia na dużych dziurach u mnie również jest obecny, miałem nadzieje że honda jakoś się z tym upora w roczniku 2009 no ale najwyraźniej to pomineli. Nie jest to częste ale dość dziwne, w autach konkurencji tego nie ma. Ale poza tym jest naprawde dobrze, cicho, wygodnie z odpowiednią twardością i bardzo precyzyjnie, jeschałem ostatnio ok 200 km/h na autobahnie i muszę...
5,0
~Bartek
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
W porównaniu do poprzedniej generacji jest nieco bardziej komfortowo, ale nadal jest zwarty i sztywniutki. Chętnie i pewnie potrafi wejść w zakręt, jak również niemal "płynąć" po polskich drogach bez obaw, że powypadają nam plomby z zębów. Układ kierowniczy bardzo precyzyjny i fajnie oddaje informację o zachowaniu auta, choć jest zauważalnie bardziej miększy niż w poprzedniej generacji. Po prostu tym autem chce się jeździć i jeździć i...
5,0
~jan72
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Zgoda z poprzednikami. Bardzo dobre ale na dziurach mogło by lepiej tłumić. Jak na tą klasę samochodu można to uznać za wadę. Poprawiają to trochę opony 16\" zakładane na zimę. (ale przecież nie o to chodzi). No i prawda jest taka że na tych 16 trochę pływa na zakrętach. Na 17 trzyma się drogi jak pociąg na szynach. Trzeba się tylko przełamać żeby tak szybko po zakrętach jeździć. Ale jak już się to zrobi to frajda jest przeogromna.
4,0
~pantografik@op.pl
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Tutaj , niestety mam mieszane uczucia. Z jednej strony auto prowadzi się bardzo pewnie przy zachowaniu niezłego komfortu. Nierówności wybiera szybko, bez zbędnego kołysania. Druga strona medalu to wyciszenie - moim zdaniem bardzo słabe. Zawieszenie tłucze bardzo na poprzecznych nierównościach - zwłaszcza na zakrętach. Nadkola praktycznie nie wyciszone, słychać każdy kamyczek. W tej klasie wozów jest to raczej nie do pomyślenia!
5,0
~Mike81
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Tutaj jest doskonale. Twarde zawieszenie? Owszem, ale bez przesady. Alfa 159 jest dużo twardsza. Moim zdaniem kompromis zachowany pomiędzy komfortem, a bezpieczną szybką jazdą w zakrętach. Kolejna podpowiedź dla tych, którzy są wrażliwi na punkcie twardości zawieszenia - 16 cali na kolach robi ogromną różnicę:) Mam 205/60R16 i zdecydowanie lepiej się jeździ po dziurach niż na 17 calach.
4,0
~pepe
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Samochód kupiłem w czerwcu 2008, więc jest to auto z początku produkcji. Stuków żadnych u mnie nie słychać jak to czytałem w innych opiniach. Auto stabilne, dobrze się trzyma ale ma tendencje do myszkowania na szybko pokonywanych i niezbyt głatkich zakrętach. ASR zbyt szybko reaguje - można niezdążyć na skrzyżowaniu a z drugiej strony ESP zbyt późno - stanąłem bokiem na śniegu choć wolno jechałem.
5,0
~Anaesthesist
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Układ jezdny spisuje się idealnie,autko dobrze trzyma się drogi,jak na Hondę przystało jest twarde i odczuwa się nieprzyjemne doznania podczas jazdy po nierównościach i dziurach,których w naszym kraju nie brakuje.Przed zakupem Hondy jeździłem Golfem IV i on wybierał nierówności bardziej płynnie,pomimo tego,że jest dużo mniejszym samochodem.
Honda Accord VIII Sedan