Szukaj

Lista ocen Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 (61) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 73 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Michal
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
FATALNE sprzęgło. Przy przebiegu 900 (słownie: dziewięćset km) musiałem wymienić na nowe, bo się tak zaczęło ślizgać ze jazda stała się niebezpieczna, a do tego przy co drugim ruszeniu bardzo śmierdziało. Jeżdżę bardzo spokojnie, a moimi poprzednimi samochodami (2 x toyota corolla) zrobiłem odpowiednio 260 000 i 60 000 tys. km i nie wymieniałem w nich sprzęgła ani razu). Niestety,wydaje się że problem nie zniknął. Przy ruszaniu pod górę lub...
3,0
~becio
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
STUKA w schowku na okulray preciw słoneczne - wkurza mnie to, musze skolowac kawalek gumki lub zapalke i zlikwidowac skrzypienie. acha sporo ludzi pisze ze fotel im puka - ja tez myslalem ze mi puka, ale to pukal pas bezpieczenstwa od strony pasazera przy przednim fotelu, zawila sie poprosu i stuka w slupek - moze u was to tez to... lakeir do dupy -dotnknalem parer razy delikatnie paznokciem przy klamce i juz jest tak zrysowane jakby auto...
1,0
~Paweł
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Korozja stelaża okna dachowego po okresie 18 miesięcy!!!! w sumie dyskwalifikacja. Problemy z drobiazgami (elektronika) akceptowalna - korozja nie. Obecnie zastanawiam się, dlaczego ja to odkrywam przypadkowo - w końcu z powodu wyświetlań komputera jestem w serwisie na przeglądzie co 3-4 miesiące (przegląd A, B, AB itp). Nie rozumiem tego - to też ocena serwisu i fachowości przeglądów :-((((
3,0
~franc_k
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
- lakier bardzo poddatny na zarysowania - na karoserii zaczęły się robić wybrzuszenia lakieru oraz odpryski - akcja z ASO zostanie zainicjowana - trzeszczące plastiki w desce rozdzielczej - nietrzymające (wypinające się?) zaczepy mocowania podsufitki (stuki, trzaski) - kilka razy się zdarzyło że nie odpalił za pierwszym razem, sprawdzony na ASO - ponoć nie ma żadnego problemu (może tak ma być?)
5,0
~Piotr z Zakopanego
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jak wyżej. Przy okazji polecam Salon Dumnickiego. Profesjonalnie sprzedali mi auto i profesjonalnie mnie obsługują przy każdym przeglądzie, a dotychczas miałem wrażenie, że we wszystkich salonach chodzi tylko o to by wypchnąć samochód i resztę niech sobie sam użytkownik radzi, albo niech walczy o swoje... Tu ludzie są uczciwi i nie naciągają na dodatkowe koszty
5,0
~Butrus
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Kiepski - bardzo miękki lakier choć auto myte na myjni bezdotykowej - tragedia. Mechanicznie rewelacja żadnej awarii. Przy wielkich mrozach po przebiegu 95tyś. na wielkich dziurach jakaś guma mi kilka razy skrzypiała w zawieszeniu ale po kilku km było ok - więc może coś przymarzło. Wymiana / regeneracja po 111500 sworzni górnych wahaczy w ASO Karlik, koszt 735zł.
5,0
~Bartek
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Nic a nic. Zero poważnych usterek, zero niespodzianek. Samochód dopóki ma prąd w akumulatorze, paliwo w baku i sprawny alternator to zawsze zagada i ruszy. Pilnować spraw eksploatacyjnych i można tym autem jeździć do końca świata, a nawet parę dni dłużej. Gdyby większość świata motoryzacyjnego reprezentowało takie podejście, to byłoby prościej...
5,0
~Piotr z Wrocławia
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Perfekcja nawet oleju nie trzeba dolewac wystarczy od wymiany do wymiany, łancuch rozrzadu swiety spokój Mój starszy accord zrobił 240tys bez żadnej usterki sprzedałem z żalem ale teraz mam kolejną generacje i zobaczymy czy tez tak udana!
4,0
~ Tomek501
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
przy 17.000km wymienione sprzęgło. Nie moja wina! Falująca przednia pokrywa silnika, od około 160km/h do końca, a swobodnie może być i 230km/h( licznikowe). Wymiana uszczelki zlikwidowała efekt.
3,0
~Krzyś
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Na razie przy przebiegu 10 000km cisza i spokój. Silnik benzynowy - mniej możliwości poważnych usterek. Honada jest cała robiona w JAPONII i liczę, że japońska niezawodność to ciąglew aktualne hasło.
Honda Accord VIII Sedan