Szukaj

Lista ocen Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 (103) - Silnik

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~pemek
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Nie jest to demon szybkości, szczególnie że Accord waży co nieco, ale do codziennej jazdy wystarcza w zupełności. Na niskich obrotach pracuje cichutko, prawie wcale go nie słychać,elastyczność jest wtedy marna-ale do normalnej jazdy jest w sam raz,z resztą "podpowiadacz"biegów już przy 60km/h każe wrzucić 6-ty bieg i auto pojedzie bez szarpania czy dławienia i oszczędzi paliwo. Jednak do wyprzedzania się to nie nadaje.Wtedy trzeba kręcić...
4,0
~jan72
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Podobnie jak dwaj moi poprzednicy pisałem już wcześniej na tym forum jak mój Accord miał 3000 km.Teraz myślę że będę bardziej obiektywny niż ostatnio ponieważ pierwsze zauroczenie już na pewno minęło. Zaznaczę że mam ogromny sentyment do Hondy i jest to moja kolejna już honda. Ale do rzeczy. Silnik przy pierwszym spotkaniu robi faktycznie dobre wrażenie jednak jak już się z nim oswoi to faktycznie brakuje i tu warto zaznaczyć że nie mocy ale...
3,0
~becio
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
niestety brakuje tu momentu obrotowego i mocy szczególnie między 0-3500 obrotów. właściwie mozna powiedziec ze jedzie sie nim jak jakims 1.6 115KM a nie 2.0 156KM. zdecydowałem sie opisac ten sredni silnik bo np 2.0 FSI 150KM w Passacie 2007r to dopiero poezja Kochani, idzie z samego dołu bez zadnej i nie trzeba czekac do 4tys obr zeby zaczął porządnie przyspieszac, a i tak mozna go do tych 6 czy ponad 6 tysiecy kręcić - to tytułem...
4,0
~pxc
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Silnik to typowy 4 cylindrowy Hondowski przedstawiciel 16V. Pomiędzy 1500-3000 rpm spokojna ekonomiczna jazda zgodnie z przepisami. Powyżej 3500 rpm silnik się ożywia i od 4000 rpm do odcinki ca. 6800 rpm ciągnie. Jest cichy do 4000 rpm co odpowiada 160 km/h według GPS na autostradzie na 6 biegu. Wysoka kultura pracy bardzo mało wibracji. Dynamiczna i szybka jazda to 4000 rpm wzwyż. Silnik ten potrzebuje obroty jak to wolnossące konstrukcje....
4,0
~Butrus
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Silnik przyjemnie pracuje, ale żeby przyśpieszać dynamicznie trzeba zredukować o 2 biegi. Silnik cichy do 130km/h. Można jeździć na tempomacie przy 1800obr/min np. na 5,6 biegu i spala z 6l/100 ale przyśpieszanie przy 60-70km/h wiąże się z koniecznością redukcji do 2,3 biegu. Zakres obrotów to 1,5 do 6,7tyś. więc można nie wachlować biegami i np. przy ruszaniu 1,2 przekręcić na obrotach i wrzucić 6 bieg wcisnąć tempomat i kulać się z 80km/h -...
5,0
~figlarz
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jeżdżę autem od 03.09 - przejechane 19 tys. Wybierałem z mazda 6, ford mondeo, bmw 3, subaru legacy, lexus is. Wcześniej jeździłem \"niemcami\". Wybór padł na accorda. Rewelacyjny design, dobre materiały w środku, legendarna niezawodność, doskonałe technicznie silniki. Moje refleksje: + relatywnie niewielkie spalanie średnio 7,8 /100,dobre wyciszenie wnętrza ( choć nie takie jak w lexusie), super właściwości jezdne - można poszaleć w...
5,0
~Mike81
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Silnik super. Jest bardzo cichy, doskonale współpracuje z automatyczna skrzynią biegów. Wysoka kultura pracy. Odnośnie przeglądów i częstej wymiany oleju. Mała podpowiedź - do serwisu udajemy się z własnym dobrym olejem!!! Raz zmienili mi olej (Castrol SLX) i od razu dało się odczuć kiepską pracę silnika. Był wyraźnie głośniejszy i czuć było wibracje. Polecam Valvoline MST 5W-30. Silnik chodzi na tym tak jak powinien nawet zużycie paliwa się...
4,0
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
2.0 Nie jest źle jednakże w poprzedniku był o jeden koń mniej a auto było lżejsze a więc troche szybsze . Miałem nadzieje że wycisną z niego przynajmniej o 15 k/m więcej no ale cóż. Silnik jak to w hondzie ma moc powyżej 4000 obrotów wtedy dzieje się magia, silni bzmi naprawde ładnie, nawet jak to zauważył moj kolega z rury wydechowej dochodzi przyjemny pomruk także nie jest ona jedynie ozdobą za to plus. Jest cichy przynajmniej do tych 4 tys...
5,0
~Bartek
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Nic dodać nic ująć - R20A3 to ideał. W porównaniu do K20Z1 (w mojej opinii) ma znacznie bardziej wyczuwalny "dół" (dzięki i-VTEC). Nie kręci się może aż tak wysoko, ale nadal są to "japońskie" wartości i ciągnie do samiuśkiego końca. Mimo, że nie jest demonem mocy i prędkości, to można nim śmiało pocisnąć, a nawet wyprzedzić (z niemałym bananem na twarzy...). Przejechałem nim od wymiany już prawie 10 tysięcy km i dolałem jedynie pół litra,...
3,0
~Paweł
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Wpisuję drugą opinię o tym samochodzie - przejechałem 16 tys. - dokładnie 4 tysiące miesięcznie; dzisiaj mijają 4 miesiące od momentu zakupu. Początkowo oceniałem silnik na dobrze/bardzo dobrze. Obecnie przeciętnie i tylko przeciętnie. Silnik, jeżeli chcemy jechać szybko jest głośny i dużo pali - około 10-11 l/100 km to dużo - w końcu to silnik bez turbo. I ta beznadziejna elastyczność!!! Przy wyprzedzaniu nieźle trzeba napracować się...
Honda Accord VIII Sedan