Szukaj

Lista ocen Honda Accord VIII Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW 2008-2016 (95) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~jan72
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Poprzednio miałem manual który działa bez zarzutu, a zmiana biegu była naprawdę przyjemnością. Teraz mam automat który też działa bez zarzutu. Wszystkim mogę z czystym sumieniem polecić tą skrzynie. Miałem okazję ją nawet przetestować w głębokim śniegu czego się obawiałem ale zdała egzamin na 5. Warto jednak zaznaczyć że trzeba się jej trochę nauczyć.(Jazda testowa to zdecydowanie za mało) Operowanie gazem praktycznie załatwia wszystko. W...
4,0
~Bartek
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Skrzynia MM4A jest skrzynią prostą w budowie i przy wymaganej obsłudze olejowo-filtrowej oraz właściwej eksploatacji jest nie do zarżnięcia. Szybkością DSG może nie grzeszy, lecz i tak nie ma wstydu - biegi zmienia wystarczająco szybko, płynnie i bez przeciągania. Na pewno lepiej niż skrzynie Mercedesa czy amerykańskie, lecz charakter jej pracy nie zachęca do dynamicznej jazdy (choć jest to w stanie robić bez problemu). 5 biegów wystarczy w...
5,0
~Butrus
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jeździłem wieloma autami ale ta skrzynia jest super - po prostu biegi same wskakują! Nie ma mowy o zgrzytaniu, oporach. Umiejscowienie drążka rewelacja. Synchronizacja ok nawet przy dość szybkiej ale niesportowej zmianie. Zastanawiałem się nad automatem ale w związku z tym że w ciągu 1 dnia potrafię przejechać się kilkoma autami z ręczną skrzynią pozostałem przy manualu. Następnym raz wezmę automat - poczekam aż honda zrobi skrzynię...
5,0
~Ayreon
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
To jest akurat ta część nad którą się rozpływam w tym autku. Nie jest ona demonem prędkości, ale spełnia swoje zadanie bardzo dobrze, czuć że się jeździ limuzyną i nawet nie zachęca do szybszej jazdy jak nie ma takiej potrzeby. W razie czego w nagłej potrzebie pilnego wyprzedzenia można posłużyć się łopatkami przy kierownicy które szybciej zmienią bieg i pozwolą na sprawniejsze wyprzedzanie. Tryb sportowy S również się przydaje w nagłych...
5,0
~pemek
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Skrzynia pracuje wyśmienicie,biegi wchodzą z lekkim oporem, skoki lewarka są krótkie i precyzyjne, wyjątkiem jest 6-ty bieg który wchodzi tak bardziej do tyłu i trzeba się do niego przyzwyczaić. Czasami pojawia się lekkie haczenie przy szybkiej zmianie z 1-ki na 2-kę. Ale to drobiazgi i suma sumarum to najlepsza skrzynia manualna jaką znam. 6-ty bieg włączam dopiero po przekroczeniu 130km/h,wcześniej nie ma sensu. Na początku przeszkadzała mi...
4,0
~Anaesthesist
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jak do tej pory nie miałem żadnych zastrzeżeń,ale ostatnio zdarzyło mi się niedbale wrzucić po pierwszym biegu dwójkę i wtedy skrzynia mocno zazgrzytała.Od tego czasu wyczuwam delikatne haczenie przy zmianie biegów.Wyczytałem,że jeżeli jest ujemna temperatura,wówczas biegi wchodzą gorzej,z uwagi na nierozgrzany w skrzyni olej.Nie miałem możliwości tego sprawdzić na dłuższą metę,bo pokonuję dystans praca-dom.Mam jednak nadzieję,że problem...
5,0
~Tomek
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Drążek ma bardzo krótkie skoki, biegu wchodzą mechanicznie, biegi są tak zestrojone, że na 2-ce można jechać od zera do ponad 100km/h, na 3-ce od 20 do ponad 140km/h - zupełnie inaczej niż w SUPER TURBO silnikach 1,0 gdzie na jeden bieg z dobrą dynamiką przypada 30-40km/h i trzeba zmieniać, bo wskazówka obrotomierza już na czerwonym polu
4,0
~SIARA_5
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Jak dla mnie za duzo biegow :) zdecydowanie nie ma co patrzec na komputerowe podpowiedzi o zmianie biegow. Mozna spoko krecic do 6,000 i spalanie tez az tak nie wzrosnie :) To co auto podpowiada to 1,800 obrotow i zmiana ale wtedy jak dodamy gazu na 5 biegu to reakcja dosc mozolna. Skrzynia bardziej pod autostrade i nastawona na oszczednych ;)
4,0
~pantografik@op.pl
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
AUTOMAT 5-cio biegowy . Zmienia przełożenia bardzo szybko i płynnie. Dobry kick-down , przy wyprzedzaniu z prędkości 80-90 potrafi zredukować do \"dwójki\". Mimo, że to \"klasyczny\" automat, to widać, że konstrukcja nowoczesna i dopracowana. Na duży plus należy zaliczyć możliwość zmiany biegów łopatkami także w trybie w pełni automatycznym.
3,0
~Paweł
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Biegi wrzuca sie dobrze ale jest małe ale. Przy moim wzroście - 175 cm, i ustawieniu fotela, tak jak lubię - pionowe oparcie, bardzo niewygodnie wrzuca się 6-sty bieg z dwóch powodów. Lewarek jest przesuniety za bardzo do tyłu, po drugie fotele są tak wyprofilowane, że boczne trzymanie oparć dodatkowo przeszkadza. Ale to może przypadłośc w moim przypadku.
Honda Accord VIII Sedan