Szukaj

Lista ocen Honda City V (95) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 75 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~brak
Honda City V
Sedan 1.4 i 83KM 61kW
potwierdzam uwagi o podatności na podmuchy wiatru. jest to tak istotna wada tego auta, że jeśli ktoś chce w miarę często jeździć nim na dłuższe trasy to stanowczo je odradzam. z konieczności przejeździłem nim 80 tyś ale gdy jeździłem na dłuższych odcinkach to zmuszony byłem jechać z prędkością ok. 100 km/h. przy większych prędkościach nawet na autostradzie auto było tak niestabilne że często serce podchodziło mi do gardła jak nagle uciekało...
3,0
~artur
Honda City V
Sedan 1.4 i 83KM 61kW
W mieście ok, natomiast jazda w trasie to udręka, jeśli ktoś dużo jeździ w trasę to zdecydowanie odradzam to auto. Do 80-90 km/ha jedzie się w miarę dobrze, powyżej tej prędkości trzeba bardzo uważać i stale korygować tor jazdy bo auto ucieka na boki. Przy silnym bocznym wietrze wręcz jest zagrożenie wypadkiem, niestety to najgorszy samochód jaki miałem do jazdy w trasie. Zdecydowanie auto do jazdy miejskiej tu się sprawdza doskonale zwłaszcza...
1,0
~b_luczak@poczta.onet.pl
Honda City V
Sedan 1.4 i 83KM 61kW
Przy prędkości powyżej 80km/godz.auto w sposób niekontrolowany wykonuje gwałtowne skręty w lewo lub prawo, zachowuje się niestabilnie co stwarzało zagrożenie bezpieczeństwa jazdy dla mnie i innych jadących tą drogą. W serwisie stwierdzono że ta wada nie podlega naprawie gwarancyjnej bo ten model Hondy tak ma, że to zjawisko jest znane w punktach serwisowych i określane jako tendencja Hondy City do „myszkowania”. Odradzam zakup
4,0
Honda City V
Sedan 1.4 i 83KM 61kW
Ponieważ rozstaw osi jest mały - na poprzecznych nierównościach autem nieco buja. Ale w dopuszczalnych granicach. Zawieszenie jest dość twarde, dobrze wybiera nierówności. Jednak bez ujmy dla komfortu jazdy. Wchodzenie z dużą szybkością w ciasne zakręty - nie jest wskazane, auto jest wysokie, wyraźnie podsterowne, przód ma tendencję do uciekania, na śliskiej nawierzchni lepiej nie przesadzać z prędkością. Hamulce doś
5,0
~zzz
Honda City V
Sedan 1.4 i 83KM 61kW
auto rewelacyjnie trzyma sie drogi -w zakrety mozna wchodzic z na prawde duza szybkoscia. na poczatku auto "slizgalo sie" przy wysokich predkosciach (powyzej 130km/h), ale efekt ten ustapil po okolo 1000 km -czytalem, ze to sprawa nowych opon, ze musza sie one troche "zjechac" -nie znam sie , ale fakt, ze teraz i przy 180 km/h sie nie slizga. jedyne, do czego sie trzeba przyzwyczaic, to podatnosc na boczny wiatr.
4,0
~Adam / Rybnik
Honda City V
Sedan 1.4 i 83KM 61kW
zawieszenie twardsze dość twarde za to nie pływa na zakrętach, hamulce wystarczająco dobre, przy większych prędkościach trochę za bardzo czuje się ingerencję wspomagania kierownicy - za to przy manewrach jest rewelacyjnie - lekko się kręci a promień skrętu pozwala zawracac tam gdzie inni mogą tylko pomarzyć... wysokość auta powoduje, że jest wrażliwe na boczny wiatr, wyprzedzając TiRy lepiej trzymać kierwonicę dwoma rękami
4,0
~BERT
Honda City V
Sedan 1.4 i 83KM 61kW
Rozstaw osi jest mały - na poprzecznych nierównościach autem buja. Zawieszenie jest dość twarde, i głośne ale dobrze wybiera nierówności. Wchodzenie z dużą szybkością w zakręty - nie wskazane, auto jest wysokie, wyraźnie podsterowne. Hamulce dość sprawne, wystarczają. ABS czuły - na nierównościach może wręcz wydłużyć drogę hamowania. Auto jest wysokie i bardzo podatne na boczny wiatr.
4,0
Honda City V
Sedan 1.4 i 83KM 61kW
Auto dobrze się spisuje przy rozsądnych prędkościach, wspomaganie elektryczne kierownicy - jest trochę za czułe, powyżej 130 km/h może trochę przeszkadzać. Za to parkowanie w mieście to przyjemność, kręcenie kierownicą bez zadnych kłopotów. Promień skrętu - rewelacja. Autem można zawracać w bardzo ciasnych miejscach. Ponieważ rozstaw osi jest mały - na poprzecznych nierówno%B
3,0
~Cezar
Honda City V
Sedan 1.4 i 83KM 61kW
Na standardowych kołach 175/60 R14 prowadzenie nie jest zbyt dobre przy większych prędkościach miałem wrażenie, że auto "pływa" po drodze, dodatkowo auto ma bardzo dużą podatność na boczny wiatr. Zdecydowana poprawa w prowadzeniu nastąpiła po zmianie kół na 185/55 R/15. Podatność na boczny wiatr też nieco spadła choć myślę, że tutaj przydało by się jeszcze obniżenie zawieszenia.

Usterki Honda City V

Liczba wpisów: 16

Honda City V – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~ek7
Honda City V
Sedan 1.4 i 83KM 61kW
Przednie zawieszenie troszkę chyba sztywne, na bruku dudni, za to tylnego prawie nie słychać. Przy silnym wietrze jadąc powyżej 100km/h bez obciążenia bardzo mocno odczuwalne są podmuchy ze wszystkich stron, myślę że winę ponosi zbyt wysoko uniesiony tył, masa auta, wspomaganie kierownicy i szerokość opon(175/65R14). Więc trzeba zwolnić i jest ok.
Honda City V