Szukaj

Lista ocen Honda City VI (34) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~-Marek-
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Lewarek chodzi bardzo płynnie, jego skok jest krótki i biegi wbijajš się zdecydowanie. W zasadzie nic tu nie haczy, ani zgrzyta. Jedynie w czasie mrozów drugi bieg, przy pierwszym użyciu wymaga większej siły. Może osobiœcie nie miałem do czynienia w swoim życiu, ze zbyt dużš iloœciš samochodów (Panda, Corsa, SX4, Polonez, Polo `99), ale City to pierwsze auto w którym wsteczny bieg wchodzi mi z takš łatwoœciš. Żeby nie zgrzytał, wcale nie...
3,0
~Dobijacz
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Niestety muszę odjąć za skrzynie biegów. Hondy mają charakterystyczne skrzynie biegów, które podczas zmiany biegu wydają z siebie taki charakterystyczny klik. Tu jest to bardzo wyraźnie słyszalne. Biegi wchodzą natomiast bardzo precyzyjnie, płynnie. Niestety przy przebiegu 150 tys padły łożyska w skrzyni biegów. Koszt naprawy 3 tys. Podobno to wada wszystkich skrzyń hond z silnikami 1.4 z tamtego okresu. Po naprawie - 0 problemów. Nawet z...
3,0
~pimap
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Mnie nie bardzo pasuje. 1 a zwłaszcza 2 lekko sie przycinają. Zwykle po rozgrzaniu auta to ustępuje ale jest bardzo wyczuwalne. Może to kwestia dotarcia ale jak na razie biegi chodzą dosyć dziwacznie. Brakuje 6 biegu. Na 5 mozna jechac juz od 60 ale przy 100 jest już głośno. Warkot silnika jest drażniący choć pewnie mozna sie do tego przyzwyczaić. W mieście jest ok ale na trasie to uciązliwe.
4,0
~ojciecmajster
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Tu również rewelacji nie ma. Biegów nie ma co na siłę szukać, gdyż wszystkie są na swoim miejscu :) Czasami, przy niskich temperaturach są problemy z wbiciem drugiego biegu (ot taka przypadłość w tym modelu), jednak pozostałe biegi zmienia się dość płynnie. Drażni troszkę długi skok drążka i nie pozwala to na szybkie przełączanie biegów (może to tylko kwestia wprawy :)
3,0
~pimap
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Niestety potwierdzam to co pisałem wcześniej. W zimie przechodzenie z 1 na 2 troche haczy. Trzeba się do tego przyzwyczaić. Zgłoszone w ASO - odpowiedź: " no faktycznie troche sie przycina ale niestety skrzynie z jazza tak czasem mają, nic nie poradzimy"
3,0
~guteusz
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Skrzynia- kultowa dwójka w tym modelu która lubi haczyć na zimnym i czasem trudno ją wbić na swoje miejsce.Zastanawia mnie jednak fakt że na jeżdzie próbnej wozem salonowym i kilka miesięcy po nabyciu auta problem nie występował.
5,0
~koma
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Bardzo dobra z jednym ale, przy hamowaniu silnikiem przy redukcji na drugi bieg przy prędkości 40-60km/h są bardzo delikatne opory (szczególnie przy zimnym silniku, wydaje mi się że to jest normalne) poza tym rewelacja.
5,0
~Rafaelo
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Skrzynia jest dość krótka jak na samochód tego typu. Biegi wchodzą pewnie i gładko. Bieg wsteczny mógłby zostać lepiej umiejscowiony, bo tutaj czasem wchodzi dopiero za drugim razem.
3,0
~Roman
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Trudno włacza się 2 bieg na początku jazdy Potem gdy olej w skrzyni biegów się rozgrzeje jest dobrze. Delikatnie haczy przy włączaniu 3 bieg.
Dziennik kosztów dla Honda City VI
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
6,7
l/100km
5,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Radas
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Super, biegi wchodzą bez haczenia, wrzucanie wstecznego bez najmniejszego kłopotu ( w przeciwieństwie do np Fiata)
Honda City VI