Szukaj

Lista ocen Honda City VI (26) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~-Marek-
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Rewelacji może i nie ma, ale Ÿle też nie jest. Rozgrzanego silnika na postoju nie słychać. Największy przyrost decybeli dochodzšcych z silnika występuje na poczštku wzrastania obrotów, by póŸniej niewiele już stopniować. Jednak trzeba przyznać, że silnik brzmi przyjemnie basowo i po jego tonie nie odgadłbym, że to tylko 1.4 l. Za to szum opływajšcego powietrza jest bardzo mało słyszalny. Generalnie jazda z domkniętymi szybami na odpowiednio...
4,0
~pimap
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
W zasadzie poprawnie ale... Jak juz mowilem w okolicy 3tys silnik zaczyna byc wyraźnie slyszalny. Wyżej warkot sie w zasadzie już tylko moduluje ale na dluższą metę jest męczący. Jak ktos nie lubi tego dzwięku to musi jezdzic z przepisowymi prędkościami bo jakos tak sie składa ze do 80 na godzine jest cicho :) No cóż, nie da sie ukryć że to auto dla \"kapelusznika\" i nic tego nie zmieni ;) Z resztą moze to kwestia przyzwyczajenia. Tak czy...
3,0
~ojciecmajster
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Tu tylko przeciętnie. Zarówno głośna praca zawieszenia, słabe wyciszenie kabiny jak i głośna praca silnika przy wyższych obrotach, nie wpływają korzystnie na komfort jazdy. Jednak przy prędkości do 80km/h, jeśli ktoś jeździ spokojnie, nie będzie miał z tym w ogóle problemu. Z drugiej strony "wiertarka" pod maską w NHC nie powoduje bólu uszu i nawet całkiem przyjemnie brzmi na wyższych obrotach :) Wszystko kwestia jakie kryteria przyjęliśmy w...
4,0
~Dobijacz
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Projektanci chyba zaczęli projektować wyciszenie i go nie skończyli. Na postoju, na biegu jałowym nawet nie słychać że mamy włączony silnik. Można się wystraszyć na światłach, ze zgasł. Podczas jazdy powyżej 80-90 km/h zaczyna się robić już głośno. Słychać wyraźnie wycie silnika oraz opony. Zawieszenie słychać podczas każdej prędkości.
3,0
~Ludzki
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
No cóż to jest Honda i segment B. Nie można się zbyt wiele spodziewać, tym bardziej, że auta tej marki ogólnie nie są najlepiej wyciszone. Na trasie, przy większych szybkościach robi się nieco nieprzyjemnie. W warunkach miejskich OK.
3,0
~Rafaelo
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Mimo upływu 10 lat, wygłuszenie samochodu wciąż daje radę - przynajmniej w prędkościach typowo miejskich/podmiejskich - 50/90km/h. W trasie jest troszkę gorzej - szczególnie powyżej 120km/h.
4,0
~ziom
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Do 120 km//h naprawdę super - 140 km/h mały szum powietrza i silniczek mała wiertarka - wszystko powyżej to już niewiele różnicy - ew szum wiatru troszkę wiecej. maks jechałem 185 km/h i nie było tak źle
2,0
~pimap
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Na dłuższą metę jest dosyć głośno. Niestety już przy prędkości rzędu 100km trzeba rozmawiać głośno. I to wina zarówno "grającego" silnika i ogólnie dość słabego wyciszenia
5,0
~koma
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Bardzo dobre, wzorowe do prędkości 110km/h silnika nie słychać, powyżej 110km/h jest trochę głośniej (duży plus dla Hondy za to że poprawili wyciszenie w stosunku do generacji V)
Dziennik kosztów dla Honda City VI
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
6,7
l/100km
5,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Przemek I.
Honda City VI
Sedan 1.4 i 100KM 74kW
Jest dużo lepiej niż w poprzedni używanej przeze mnie Hondzie Civic. Choć powyżej 4 tysięcy obrotów może budzić pewne zastrzeżenia. W sumie nie jest źle, choć nie wzorowo.
Honda City VI