Szukaj

Lista ocen Honda Civic IV Hatchback (69) - Silnik

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~BratPIT
Honda Civic IV
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
wytrzymala wysokoobrotowa aluminiowa szesnastozaworowka :) Srednio elastyczny: ospaly do 2 tys obrotow, spokojna ekonomiczna jazda w zakresie 2-3,5 tys, powyzej 3,5 tys budzi sie w nim druga natura i auto staje sie zaskakujaco dynamiczne. Nie oszukujmy sie: 1,3 75 KM to raczej na miasto, na trasy za slaby za sprawa niskiego momentu obrotowego. Kompletnie bezawaryjny, suchy, rowno pracuje i nie bierze oleju. Glosny na wysokich obrotach ale jest...
5,0
~kkj7@op.pl
Honda Civic IV
Hatchback 1.4 L 90KM 66kW
hahaha ten silnik to wzór dla innych silników! Redukcja i pocisk! wiosna ,lato ,jesien zima ,HONDA ODPALA NA DOTYK I IDZIE JAK BURZA!!! ilez to osob zdziwilo sie w ta zime jak wychodze raniutko odpalic HONDE a bylo z -20 stopni. facet w dieslu seacie leonie kreci rozrusznikiem i dupa nie pali. grzeje te swiece i patrzy z oczekiwaniem jak ja bede przeklinal swoje auto. wsiadam: kluczyk do stacyjki... ssanie. przekrecam kluczyk ......
5,0
~Elegancki
Honda Civic IV
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
Silnik gdy chcesz jechać spokojnie to go nie słychać(na wolnych obrotach dosłownie go nie słychać) a jak depniesz odrobinie więcej gazu robi się głośny ma rasowy dźwięk (fajnie buczy) niestety z elastycznością jest słabo ze względu na niski moment obrotowy ale to honda i silnik wysokoobrotowy jak trzymasz na wysokich obrotach to nie ma problemu a silnik je bardzo lubi ;]
5,0
~wck
Honda Civic IV
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
1.6 110KM, 16 zaworów wtrysk wielopuktowy. dla mnie bomba: elastyczny zapewnia doskonałe osiągi a przy tym można też spokojnie jeździć na niskich obrotach co zapewnia spalanie na przyzwoitym poziomie. W aucie z roku 1990 można spodziewać, się, ze silnik albo będzie już po remoncie i uszczelnieniu, albo będzie pił trochę oleju, i gdzieniegdzie się pocił.
4,0
~WLD
Honda Civic IV
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
Znakomite przyspieszenie jak na silnik o pojemności 1343 cm3, jednak polecam mocniejsze modele. Wyciągnąłem nim 190 km/h na autostradzie z pełną załogą. Jednak trzeba mu dużo obrotów by się coś działo. Wymiany w silniku łatwo można robić samemu. W ruchu miejskim jak i poza miastem dobrze mu idzie.
5,0
~Tedi
Honda Civic IV
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
Silnik to największa zaleta tego auta i gdyby nie zasilanie gaznikiem to było by 5 gwiazdek.Bardzo dynamiczny jak na 1,3l większe silniki już zostawały w tyle! Pomimo dużego przebiegu nie bierze oleju ani nic nie traci na mocy,jeszcze długo pojezdzi bo to japoński silnik.
5,0
~Conrado
Honda Civic IV
Hatchback 1.4 L 90KM 66kW
Silnik z dwoma gaźnikami, lubi wysokie obroty, ale na niskich jest także w miarę elastyczny, oczywiście jak na swoją pojemność. Niezawodny i chyba nie do zajechania. Kłopotliwe jest przy nim synchronizacja gaźników, mało kto to potrafi zrobić.
5,0
~fritz_3miasto
Honda Civic IV
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
szybko wchodzi na broty wydajac mily dzwiek (na niskich obrotach mruczy, na wysokich przyjemny oglos wiertarki ;), elastycznosc przecietna, zeby naprawde jechac trzeba trzymac w zakresie srednich i wysokich obrotów- ponizej 2000 tys obrotow muli.
5,0
~reliev@o2.pl
Honda Civic IV
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
jeżdze nim od trzech lat, zrobiłem nim ponad 130tys.km. Silnik pracuje niezawodnie, lubi wysokie obroty. Tylko zmieniam olej. Jak na taki przebieg i wiek auta silnik jest jej najwiekszym atutem Hondy.100%pewności ze silnik jest nie do zajechania.
5,0
~DoPrze
Honda Civic IV
Hatchback 1.4 L 90KM 66kW
pomimo najmniejszej dostępnej pojemności (1.4) posiada aż 90 KM, które w połączeniu z niewielką masą własną pojazdu zapewnia niezłe osiągi. Silnik jest dynamiczny powyżej 4000 obr/min a takie obroty gwarantują dosyć duży hałas silnika.
Honda Civic IV Hatchback