Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting (47) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~myram
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Spalanie w mojej Hondzie zależy od mojego nastroju. Ale tak na serio, zimą przy mrozach trwających ponad miesiąc czasu, na krótkich odcinkach do 9 km, auto paliło średnio 8,6-9,0 l/100 km. Gdy mrozy ustąpiły, a na term. pokazały się temp. powyżej 5 st.C na zimowych kołach (szer. opony 205) oraz przy rzadko załączającej się pewnie klimie auto pali około 7,6 l/100 km. Po zmianie kół na letnie (szerokość 225 - fabryczna) oraz coraz częściej...
5,0
~Endriusza
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Przy spalaniu niezbyt lubi prędkości autostradowe. Najmniej spala przy niezbyt nerwowej (co nie znaczy wolnej a w sumie równej nawet tym nerwowym) jeździe na drogach pozamiejskich. Można by wtedy zejść do poniżej 4 litrów jednak wiązało by się to z męczeniem silnika w okolicach 1,5 tys. obrotów i zwalnianiem przy szczycie wzniesień. Średnio przez 6 tys. km, w tym około połowa to autostrady i drogi szybkiego ruchu a miasta około 20 procent,...
5,0
~Krisucha
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jeździłem dieslem 2.2 Civic i był bardzo oszczędny ,po zmianie na 1.8 zaskoczył mnie pozytywnie wynik spalania podczas przepisowej jazdy średnio 5.4.Oczywiście mocne wciskanie pedału gazu zwiększa spalanie ale jeśli ktoś lubi eco driving ,spokojnie uzyska naprawdę niskie wartości. P.S. Auto po dotarciu spala pół litra mniej.Pozdrawiam zadowolonych Hondziarzy.
5,0
~Mariusz
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Silnik zbudowany według japońskiej "starej szkoły" (spora pojemność, system i-vtec, łańcuchowy napęd rozrządu), proste zawieszenie i niekłopotliwa obsługa układu klimatyzacji wróżą bezproblemową eksploatację. Biorąc pod uwagę moje doświadczenia z poprzednimi Hondami koszty ograniczą się do przeglądów, paliwa i ubezpieczenia.
4,0
~Marcin
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Spalanie jak na taką moc jest akceptowalne. Jak się jedzie oszczędnie na trasie można zejść nawet do 6l/100 km. Natomiast w mieście spalanie znacznie wzrasta i przynajmniej 'dychę' trzeba liczyć - nawet w trybie emeryckim ;) Moja średnia ze 15000 km to 10.9 gdzie 70% to miasto i 30% to trasa, a preferuje dynamiczny styl jazdy :)
5,0
~Nikodem
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Do tej pory tylko przeglądy, z tematów które pojawiły się przy przeglądzie to zardzewiała obejma węża płynu od chłodnicy (2zł) i akumulator (oryginał 550zł), bo czasem pojawiało się że system stop start jest niedostępny, przeglądy w ASO w granicach rozsądku do 1 tyś zł.
5,0
~Bullk
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
jak na tą chwilę to koszty są takie jak drogie jest Paliwo a że benzzyna kosztuje obecnie 4,2 przy średnim spalaniu 6,5l- 7l Koszty nie są duże. Jak benzyna bedzie po 6 zł to zamontuje gaz i dalej będe miał to samo ; )
5,0
~Bullk
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
jak na tą chwilę to koszty są takie jak drogie jest Paliwo a że benzzyna kosztuje obecnie 4,2 przy średnim spalaniu 6,5l- 7l Koszty nie są duże. Jak benzyna bedzie po 6 zł to zamontuje gaz i dalej będe miał to samo ; )
5,0
~Alix
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
310KM w benzynie ze średnią 70% jazdy miejskiej i normalnej dynamice na poziomie 9,9 litra to rewelacja i mniej niż konkurencja. Niestety, opony 19 i parę innych rzeczy swoje kosztuje, ale to tak jak we wszystkich innych hot hatchach.
5,0
~Łukasz
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Bardzo niskie koszty serwisowania w ASO (serwis olejowy + sprawdzenie + filtr kabinowy = 600 zł brutto). Przeglądy wypadają mi co ok 18 000 km z racji dużej ilości tras. Średnie spalanie to ok 7-7,5 l
Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting