Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting (54) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~mf
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Automat jest tylko 5 biegowy i na autostradzie jednak brak "szóstki". Przy wyprzedzaniu na autostradzie przy 140 i tak trzeba redukować do 4. biegu (co oczywiście dzieje się automatycznie przy wciśnięciu pedału gazu). Dostępne manetki przy kierownicy są fajnym dodatkiem. Podoba mi się, że na około 3/4 albo 4/5 poziomie wciśnięcia pedału gazu jest delikatna blokada pedału, po której przekroczeniu wskakujemy w tryb "mocnego przyspieszenia"...
5,0
~Mrgii
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Odpowiednio zestopniowana do tego silnika i masy samochodu. Biegi można zmieniać nisko i szybko dojść do 6 przy 50km/h lub kręcić bardzo wysoko. Dzięki temu chyba każdy bez problemu znajdzie swój optymalny moment na zmianę biegu. Sam sposób działania lewarka jest przyjemny, a biegi wchodzą tak precyzyjnie, pewnie i jednocześnie miękko, bez szarpnięć, że jazda tym samochodem z manualem jest czystą przyjemnością. Pierwszy raz coś takiego mnie...
4,0
~Endriusza
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Nie jest tak precyzyjna jak np w Golfie ale nie jest to przypadłość dyskwalifikująca. Liczyłem, że 6 bieg jest na tyle "długi", że będą niższe obroty przy prędkościach autostradowych. Myliłem się jednak i przy ok 140 km/h obroty wynoszą ok 4 tys/min a to przekłada się na komfort jazdy.
5,0
~Roentgen
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Bez zastrzeżeń. Biegi wchodzą jak powinny, stawiając odpowiedni opór - zmiana biegów to czysta przyjemność. Skrzynia zestrojona sportowo, stosunkowo krótkie przełożenia. Gdybym mógł zasugerować coś Hondzie to proponowałbym dorzucić siódmy bieg, bo przy jeździe powiedzmy 140km/h obroty mogłyby być niższe.
4,0
~Mike1380
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Pozostali przy twardej zmianie biegów. Wydaje mi si, ze jest lepsza niż u poprzedniczki Civic VIII. Nie wiem czy to od skrzyni ale na 1 lub drugim biegu jazda bez dodawania gazu (zwalnianie silnikiem) przy obrotach pomiędzy 1500 a 2000 słychać raz ciszej raz głośniej wycie. A jak u Was.
4,0
~kacpersky
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Nie mam z nią kłopotów jak co niektórzy, jest precyzyjna o dość krótkich drogach prowadzenia, ale bez przesady, shortshifter to nie jest. Zanim się rozgrzeje chodzi ciężko, poza tym przydałyby się krótsze ostatnie biegi, żeby na 6b była bardziej elastyczna.
4,0
~mix
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Biegi wchodzą bez kłopotu, od 2 do 6 żadnego zastrzeżenia nie wnoszę, jedynka "wypracowuje" się nieco dłużej niż pozostałe, ale Honda wymaga zdecydowanych ruchów a nie emeryckiego popychania drążka zmiany biegów.
5,0
~pier
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Sama skrzynia wzor ale...Albo dluzszy 5 i 6 beg albo 7 dluugi bieg-typowo autostradowy,przy 130 km/h powinno byc ok 2,500 obr,jest ponad 3000. Szkoda tej mocy ktora sie marnuje i paliwa.
5,0
~Alix
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Przełożenia wchodzą zdecydowanie, z adekwatnym oporem, biegów nie da się pomylić. Wbrew opiniom dziennikarzy skrzynia biegów nie jest tak dobra jak w S2000, ale na pewno jedna z lepszych jakie spotkałem.

Usterki Honda Civic IX

Liczba wpisów: 5

Honda Civic IX – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Bolec_B
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Do bólu dobra, krótkie przełożenia i pewne wbijanie biegów, jednak czasami są problem z 4 przełożeniem, nie wchodzi za pierwszym razem.
Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting