Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting (45) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Łukasz
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Silnik Hondy daje niesamowity komfort akustyczny w jeździe miejskiej, gdzie poruszamy się w zakresie 1-3 000 obrotów. Pewnym problemem jest jazda w trasie. I tutaj trzeba rozdzielić drogi lokalne od autostrad i ekspresówek. Na drogach lokalnych i tak nie pojedziemy szybciej niż te 110-120, wówczas dochodzimy do 3000-3100 obrotów i jest dość cichu. Powyżej zaczyna słychać buczenie wydechu, do którego można się przyzwyczaić, ale w pierwszym...
4,0
~myram
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
W poprzednim Civicu 1,4 było zdecydowanie ciszej i nie wiem czy to wina większego silnika o większej mocy, czy sprawa innego tłumika, a moze wyciszenia. W poprzednim było naprawdę cicho, teraz na wyższych obrotach jest pomruk bardziej rasowy. Teraz jest to dla mnie nawet przyjemne, podobny dźwięk spotkałem odbywając jazdę testową Giuliettą. Urywam jedną gwiazdkę, ponieważ ludzie oczekujący mocno wyciszonego auta nie będą usatysfakcjonowani.
4,0
~Mrgii
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Wydaje się, że Japończycy robią to celowo, wszyscy - chcesz jechać szybko narażając siebie i innych - no to się nasłuchasz. Przy umiarkowanie dynamicznej jeździe z normalnymi prędkościami jest ok. Przy wyższych prędkościach rozmowy może utrudniać szum wiatru z okolicy lusterek. Dużo zależy od doboru opon - im cichsze tym lepsze. Myślę, że odczucia będą różne w zależności od tego z jakiego samochodu się przesiądziesz.
4,0
~Roentgen
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jest dobrze. Nie jest cicho jak w bibliotece, ale to też w końcu kompakt za taką, a nie inną kwotę. Przy niskich obrotach silnik niesłyszalny, przy obrotach 3000+ już go słychać, ale tragedii nie ma, a sam dźwięk silnika jest w porządku (przy wyprzedzaniu jest ekstra;) ) Każdy musi sam ocenić, ja tam lubię słyszeć silnik.
4,0
~malin
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Liczyłem na więcej najgorzej jest w przedziale ok 140km/h na 6. To prędkość autostradowa więc lepiej jechać Licznikowe 150-155 i wtedy jest naprawdę OK (ciszej niż przy 140) Przy 160-180-200 jest naprawdę ok jak na tą klasę samochodu. Jednak Accord jest cichszy i to sporo żal że go już nie ma :(
4,0
~Andrzej
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Są auta znacznie lepiej wyciszone, jednak można się do tego przyzwyczaić, słabsza jakość wyciszenia jest odczuwalna przy obrotach powyżej 4 tyś (ale dzięki temu słychać przyjemny dźwięk pracy silnika) Przy niskich obrotach można odnieść wrażenie że silnik jest wyłączony
3,0
~Endriusza
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Tu muszę przyznać, że jest słabo w szczególności przy prędkościach autostradowych. Bierze się to przede wszystkim z wysokich obrotów silnika. 6 bieg niewiele daje w tym wypadku. Wg mnie Golf (1.2 TSI 105 KM) zdecydowanie wypada lepiej jeśli chodzi o wyciszenie.
5,0
~Alix
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 2.0 310KM 228kW
Type R jest specyficznie wyciszony. Wycisza odgłosy zewnętrzne dobrze, ale np. ściana grodziowa nie jest wyciszona wcale, aby lepiej słyszeć silnik. A wydech zawiera rezonator, aby lepiej brzmieć. Wyciszenie jest OK, to auto filtruje swoje własne, soczyste dźwięki.
2,0
~Kalam
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
do **** jak ktos szuka ciszy to jest slabo. najmniej przyjemne wycie silnika jest ok 3.900 obr/min, powyzej 4k zmieniaja sie doznania akustyczne na bardziej sportowe. w srodku jest stosunkowo cicho ale slychac opony, zawieszenie, i swist powietrza.
Dziennik kosztów dla Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
7,1
l/100km
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Andrzej
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Przy prędkościach powyżej 120 wzrasta poziom hałasu jednak to auto kompaktowe i nie można oczekiwać standardów klasy premium, ponadto przy obrotach powyżej 3500 słychać charakterystyczną pracę silnika - mi to odpowiada :)
Honda Civic IX Hatchback 5d Facelifting