Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Hatchback 5d (124) - Silnik

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Noris
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jestem po trasie wakacyjnej z rodziną + pełen bagażnik - niestety silnik mnie zawiódł. Dodatkowo z włączoną klimą wyraźnie czuć było jego obciążenie - manewr wyprzedzania trzeba było czynić z uwagą, by zredukować o 2-3 biegi i trzymać silnik na obrotach ok. 5000. Poza tym z włączoną klimą auto nie jedzie płynnie - czasem szarpnie, czasem go przymuli. Niestety brakuje NM i to czuć.....U mnie branie oleju w normie - ok. 0,5 litra na 8000 km jak...
5,0
~1.8
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Od roku obserwuję forum i jedno co mogę powiedzieć malkontentom - widziały gały co brały. Dziwi mnie zaskoczenie odnośnie elastyczności i krzywej mocy/momentu. Czy naprawdę osoby wystawiające negatywne opinie nie jeździły konkurencją? A może nie jeździły Hondą, bo z opini niektórych tak właśnie można wywnioskować. 1. Silnik jest sprawdzony. 2. Silnik jest dopracowany. 3. Jest umiarkowanie elastyczny. 4. Silnik mało pali - z ostatnich...
5,0
~Piternevada
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Moc wystarczająca do poruszania się po mieście i trasie. Wiadomo że przy wyprzedzaniu trzeba redukować i kręcić wysoko, ale za to nie ma żadnych turbin, dwumas i innych rzeczy które muszą się w końcu skończyć. Od 3,5 tys. obrotów dźwięk silnika cieszy ucho. Mieszane wrażenie sprawia tryb ECON, który podczas pracy zarządza otwarciem przepustnicy, działaniem klimatyzacji oraz tempomatu. Raczej go nie używam i wg mnie różnicy w spalaniu podczas...
2,0
~Tom
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Silnik ospały, trzeba go cisnąć do docinki. Załadowany 4 osobami, z włączoną klimą wyraźnie słabnie i jeszcze bardziej trzeba go kręcić. Elastyczność słabiuteńka, zawsze przy wyprzedzaniu konieczna redukcja o 2-3 biegi i wciśnięcie gazu do dechy - to zwiększa hałas i oczywiście spalanie szybuje w górę. Ostatnio przejechałem się Fiestą kolegi z silnikiem od kosiarki 1.0 Ecoboost 100 KM i niestety to jest inna jazda...turbina robi swoje i do...
5,0
~tristan
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Przyznałem maksymalną notę, gdyż w mojej ocenie jest to najlepsza konstrukcja wśród silników wolnossących. Dwa silniki w jednym...do chwili załączenia vtec cichy i oszczędny, po wkręceniu głośny i dynamiczny. Przy tym wszystkim jest to niebywale elastyczna jednostka. Oczywiście można przedkładać dynamikę nad bezawaryjność i odwrotnie ale do czasu wejścia powszechnie uturbianych benzyn vtec był bezkonkurencyjny. Przy rozsądnych interwałach...
4,0
~Dominikm10
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Nie psuje się, a przy tym ekonomiczny. Dźwięk mógłby być ciekawszy przy wciśnięciu gazu i przy wyższych obrotach (jeździłem Civiciem VIII gen. i brzmi podobnie, nic zatem nie poprawiono). Silnik do około 170k km zużywał max 0,2 l oleju na 20k km. Po tym przebiegu zużycie nieco wzrosło. Niemniej jednak jest to konstrukcja Hondy, dla której nie jest to anomalią. Silnik, typowo dla Hondy bardzo słaby w dolnym zakresie obrotów co wymuszą częste...
4,0
~poziomek
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Ocena mocna dobra w kontekście i z pełną świadomością,że porównuję to do innych wolnossących i diesla 1.5MJ 105km. 1. Brak kopa w odwłok w turbodoładowanych benzynach mam zrekompensowane przez: mocny dół przydatny zwłaszcza w mieście (brak turbodziury, porównuję do 1.6 MJ 105km). 2. Legendarna bezawaryjność 3. Jak się podkręci, to śmiga :) In minus: spalanie mogłoby być mniejsze, zwłaszcza na trasie (ale pamiętajcie ,że seryjnie 225...
3,0
~Dżenkins
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Użytkowy zakres momentu obrotowego jest dostępny naprawdę w wąskim zakresie obrotów silnika (zaczyna się coś dziać dopiero po 4500 obr./min.). Do spokojnej jazdy w mieście średniej wielkości jest wystarczający i wtedy w aucie panuje akceptowalny poziom hałasu. Wymagając od niego "osiągów", czy po prostu dynamiki do wyprzedzania aut ciężarowych na trasie, czy jady autostradowej - słabo - robi się za głośno, spalanie rośnie...
5,0
~1.8 SPORT
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
142 KM bez turbiny. Wcześniej jeździłem Golfem VI 1.4 TSI, Focusem 1.6 Ecoboost 150 KM, Oplem Astrą, Toyotą Auris, Kią Sportage (nie ta klasa wiem) i nowym ceed oraz vovlo s40 odchodzący model. Moim zdaniem silnik pasuje do mojego stylu jazdy. Nie denerwuje ciągłe wycie turbiny które po 10 minutach przeszkadza. Człowiek najpierw myśli jakie sportowe wrażenia (foka), a po 10 minutach chce żeby nastała błoga cisza. Auto nie jest bezpłciowe...
5,0
~Szczęśliwy posiadacz Hondy
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jest to perfekcja w skali światowej. W poprzedniku wadą było wysoko dostępny moment a tu idzie od samego dołu.Nie bierzcie nigdy silnika 1.4 jeździłem na jazdach testowych po prostu ten silnik jest za słaby na tą masę. Z 1.8 142 km samochód nie jeździ tylko lata, jechałem nim papierowe 215km/h i czułem że mogę szybciej. W tym silniku najfajniejszy jest system i-vtec, który po przekroczeniu 40000br./min daje dodatkowego kopa, czujemy jak by z...
Honda Civic IX Hatchback 5d