Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX (206) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 75 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~-Marek-
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Moim zdaniem prowadzi się lepiej od zawsze wychwalanego (słusznie) w tej kwestii lidera czyli Focusa. Seryjnie na oponach 225/45 R17, drogi na zakrętach trzyma się niczym gokart. Przy codziennej ale nawet agresywnej jeździe ciężko cokolwiek zarzucić. Tam gdzie moja poprzednia Honda City 09, na zakrętach płużyła, piszczała i nie dawała już rady, tutaj zupełnie nie ma nawet najmniejszych objawów wskazujących, że próbujemy pokonać zakręt ze zbyt...
5,0
~1.8
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jeździłem Focusem 1.6 ecoboost 150 KM. NIE WIDZĘ RÓŻNICY. Uważam, że to bzdury o różnicy w zawieszeniu wielowahaczowym i z belką skrętną. Uważam, że przeciętny, normalny, szanujący swoje auto kierowca nie jest w stanie zauważyć różnicy. Bo co, na wielowahaczu lepiej wybiera próg zwalniający przy 50 km/h, a może lepiej amortyzuje wjazd na krawężnik przy 40 km/h ?? Nikt normalny nie będzie sprawdzał tak samochodu. No może firmówki, ale to osobny...
5,0
~poziomek
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Nie znam się za bardzo, ale z pewnością o niebo lepiej od Bravolota z dieslem (ciężki przód tam był). Fajnie się prowadzi, na trasie przy 130klm/h szybka decyzja o ominięciu nawianej przed sekundą torby plastikowej na drodze i auto jak po sznurku idzie. Czuję się pewnie. Uwaga: na miękkich zimówkach , przy dużych wiatrach bocznych robi się ponton przy 130km.h. Te 225/17" w serii od Hondy na lato chyba zaczynają mieć sens... Układ...
5,0
~lelek13
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Zasłużone 5 gwiazdek. Jest to kombi lecz nie czuć tego plecaka. Auto nie jest podsterowne ani nadsterowne dodatkowo rewelacyjnie trzyma się drogi. Być może to zasługa opon lub kierowcy ale na zakrętach inne auta odstają od mego "Civa". Mały minus za to że w porównaniu do sedana poprzedniej generacji który użytkowałem układ kierowniczy nie jest tak baaardzo bezpośredni co jednak skutkuje tym że na szybko pokonywanej prostej drodze nie...
5,0
~pawelwisnie
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Układ kierowniczy dość precyzyjny i podatny na delikatne choćby pociągnięcie kierownicą. Doskonale się prowadzi, przełączanie regulacji twardości amortyzatorów bardzo przydatne, można jechać bardzo komfortowo i nie odczuwać większości nierówności na jezdni jak i zmiana w drugą stronę daje efekt niesamowity gdzie przy dość dynamicznej jeździe auto wręcz czuć jak by było przyklejone do asfaltu gdzie przy szybkiej jeździe idealnie się trzyma w...
5,0
~Krokiew
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Kierownica jest strasznie czuła na jakiekolwiek ruch, gotów jestem powiedzieć ze aż na to nerwowa. W swojej wersji mam adaptacyjne regulowane tylne zawieszenie. na twardym(dynamic) to czuć każdy dołek i niedokładności asfaltu. Samochód robi sir sztywniejszy. Zaś na miękkim zawieszeniu (comfort). Większe nierówności da się odczuć, ale nie są gwałtowne, jak w średnim ustawieniu. I w wiekszych zakrętach można odczuć wrażenie jak by samochód miał...
5,0
~slawek
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Znakomicie trzyma się drogi, płynnie pokonuje zakręty. Nic nie stuka i nie ma przechyłów. Z zewnątrz nie dobiegają żadne niepokojące hałasy. Dopracowany tak, że inni powinni się uczyć jak to robić! Jest faktem iż nie ma dojazdówki ale jest na nią miejsce. Dokupiłem taką, doposażyłem się w lewarek i klucz do kół i nie muszę liczyć na assistance. W końcu to nie tak wielki wydatek w stosunku do wartości samochodu i świętego spokoju a z...
5,0
~Mariusz
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Układ jezdny w mojej ocenie jest lepszy niż w Civicu VIII generacji. Samochód jeździ jak przyklejony do drogi, a równocześnie konstruktorom udało się wypracować kompromis na rzecz komfortu dla pasażerów. Troszkę za mocne jest wspomaganie kierownicy szczególnie kiedy przesiada się z innego samochodu - ja to odczuwam bo na codzień jeżdżę innym samochodem służbowym - ale po kilku przejechanych kilometrach o różnicy zapominam.
5,0
~Fedyk
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Generalnie nie wiem jak to honda zrobiła ale wcześniej miałem wielowachacz w focusie i myslalem że już lepiej być nie może, no i nie ma ale wcale nie ma gorzej. Ciekawe jest to że jak jadę spokojnie to naprawdę jest komfortowe,mam wrażenie nawet ze auto podczas ostrych manewrów mogłoby sie zachowaczniej mniej stabilnie ale jak już się jedzie szybko w ogóle nie ma tego odczucia. A z tyłu jest belka dyskretna, brawo japonce!
5,0
~Wojtek
Honda Civic IX
Sedan 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Fantastyczny, szybko pokonując łuki na autostradzie nie zbliżyłem się nawet do granicy przyczepności. Auto sprawia wrażenie bardzo zwartego i pewnego w prowadzeniu. Zawieszenie nie jest przy tym przesadnie twarde, nierówności tłumi szybko i cicho, chociaż są odczuwalne głównie torowiska i studzienki. Bardzo dobre \"twardniejące\" wraz ze wzrostem prędkości wspomaganie układu kierowniczego bez wrażenia sztuczności.
Honda Civic IX