Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX (206) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 75 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Łukasz
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Silnik Hondy daje niesamowity komfort akustyczny w jeździe miejskiej, gdzie poruszamy się w zakresie 1-3 000 obrotów. Pewnym problemem jest jazda w trasie. I tutaj trzeba rozdzielić drogi lokalne od autostrad i ekspresówek. Na drogach lokalnych i tak nie pojedziemy szybciej niż te 110-120, wówczas dochodzimy do 3000-3100 obrotów i jest dość cichu. Powyżej zaczyna słychać buczenie wydechu, do którego można się przyzwyczaić, ale w pierwszym...
3,0
~Jarek
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jest tak, na postoju bez obrotomierza ciężko ocenić czy silnik pracuje. Od prędkości 120 jest głośno. Po prostu. Niemniej jest to dziwny rodzaj hałasu, bo pomimo głośności z zewnątrz da się bez podnoszenia głosu rozmawiać z pasażerem. Również mały plusik za dobrze zoptymalizowane zgłaśnianie się radia wraz z prędkością - w Golfie było albo cicho albo dyskoteka. Ogółem 3/5 bo powinno być ciszej przy jeździe autostradowej (gdybym oceniał Focusa...
4,0
~ziepaw
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Ogromna poprawa w porównaniu z poprzednikiem. W zestawieniu z innymi autami segementu C również mozna uznać poziom wyciszenia za dobry. Silnik przyjemnie cichy do 3.5tyś obrotów. Niski szum toczenia opon. Podczas szybkiej jazdy autostradowej słychać trochę szum wiatru z okolicy przednich lusterek. Patrząc na wyciszenie z perspektywy trzeba powiedzieć, że nie jest to poziom VW Golf'a VII ale jest np sporo ciszej niż w Aurisie, czy autach...
4,0
~-Marek-
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jest bardzo dobrze do prędkości ok 120 km/h, później robi się głośniej ale jeszcze akceptowalnie, a od 140 km/h już na tyle głośno, że długotrwałe utrzymywanie tej prędkości jest męczące. Mam tu na myśli hałas silnika, po pozostałe odgłosy są OK. Generalnie silnik najbardziej słyszalny jest podczas przyśpieszania. Niby nic dziwnego, ale mam wrażenie, że w przypadku Civica ta różnica jest większa niż gdzie indziej. Po zdjęciu nogi z gazu tak,...
4,0
~myram
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
W poprzednim Civicu 1,4 było zdecydowanie ciszej i nie wiem czy to wina większego silnika o większej mocy, czy sprawa innego tłumika, a moze wyciszenia. W poprzednim było naprawdę cicho, teraz na wyższych obrotach jest pomruk bardziej rasowy. Teraz jest to dla mnie nawet przyjemne, podobny dźwięk spotkałem odbywając jazdę testową Giuliettą. Urywam jedną gwiazdkę, ponieważ ludzie oczekujący mocno wyciszonego auta nie będą usatysfakcjonowani.
4,0
~SławekBemowo
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Miły pomruk silnika niejednokrotnie był skomentowane przez pasażerów pytaniem \"Czy coś było dłubanie ze tak fajnie mruczy?\" Nic nie było ten typ tak ma- fajnie to brzmi. Natomiast na autostradzie pomiędzy 130/140 km/h robi sie głośno - wiatr ale już przy >150 km/h znowu jest mniej hałasu od wiatru a bardziej słychać silnik - generalnie ok., ale cieżko było sie przyzwyczaić po prowadzeniu Mondeo Mk IV 1.8 TDCi gdzie przy 150/h była ...cisza...
4,0
~Mrgii
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Wydaje się, że Japończycy robią to celowo, wszyscy - chcesz jechać szybko narażając siebie i innych - no to się nasłuchasz. Przy umiarkowanie dynamicznej jeździe z normalnymi prędkościami jest ok. Przy wyższych prędkościach rozmowy może utrudniać szum wiatru z okolicy lusterek. Dużo zależy od doboru opon - im cichsze tym lepsze. Myślę, że odczucia będą różne w zależności od tego z jakiego samochodu się przesiądziesz.
3,0
~Paweł
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Druga po klimatyzacji wada. Jak jadę sam, słucham muzyki (notabene z dość dobrego audio), przy prędkościach nawet ponad 140 km/h jazda jest relaksująca, natomiast, jak jadę z rodziną, a radio musi być ciszej, to szumy dobiegające z okolic opon, oraz opływ powietrza, potrafią być dość irytujące i na dłuższą metę uciążliwe. Da się przeżyć ale powinno być jednak lepiej. Mimo wszystko radość z jazdy rekompensuje te wadę.
5,0
~andy
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Autem jeżdżę i po mieście i poza nim z dużą ilością jazd autostradowymi prędkościami i odnoszę wrażenie, że jest ciche i komfortowe tak w zakresie odgłosu pracy silnika jak i szumów powietrza. Wyciszenie pracy zawieszenia biorąc pod uwagę konstrukcję zawieszenia można uznać za wzorową. Głośniej robi się powyżej 130 - 140 km/h ale w końcu jak coś się kręci powyżej 4000/5000 obrotów na minutę to musi trochę pohałasować.
5,0
~ziutek
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Będę nieobiektywny, bo przesiadłem się dosłownie z traktora. Nie mogę dosłownie sie nadziwić, że w samochodzie może być tak cicho. Silnik jest, ale go w mordę nie słychać podczas spokojnej jazdy w mieście. W korkach, silnik nie działa, cisza. Ruszasz, silnik działa, bo widać to po obrotomierzu, a tu cicho. Dopiero przy ostrym przyspieszaniu, powyżej ok. 4000 obr słychać silnik, ale to nie rumor diesla, tylko przyjemny wysoki gang.
Honda Civic IX