Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Tourer Facelifting (13) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Krokiew
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Potrafi zużyć sporo płynu do spryskiwaczy z racji tego ze przy pierwszym uruchomieniu spryskiwaczy z automatu uruchamiają się spryskiwacze reflektorów. Ale również można uruchomić oddzielnie spryskiwacze lamp. Mi ogólnie średnia spalania wychodzi na poziomie 7,4l/100km. Lecz nie ma problemu aby spalanie obniżyć 1l lub żeby spalił 1 l więcej. Obecne turbodoładowane jednostki potrafią spalić nawet 5,5l w trasie, ale jazda po mieście to spalanie...
4,0
~Paweł
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Awarii brak, więc tutaj kosztu nie ma, ubezpieczenie rozsądne (około 3000), więc do zaakceptowania, przeglądy - co 20 000 (komputer woła) - koszt 800-1000 zł - stawki akceptowalne, spalanie: miasto 8,5; trasa 6,5-7 w zależności od stylu jazdy, choć jak się postaram to nawet równe 6 można uzyskać (przy automacie). Jazda mieszana na przestrzeni kilku tysięcy km, to okolice 7,5l/100 km. Przy jeździe autostradowej, tempomat 130, średnie spalanie -...
5,0
~Jarek
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Niedrogie przeglądy, paliwo, płyn do spryskiwaczy (schodzi szybciej niż wolniej bo co któryś raz psika również światła). Nie spodziewam się, aby doszły inne koszty na przestrzeni lat. Auto pali mi średnio 8.9/9 l. Jeżdżę dynamicznie. Konkurencja pali mniej, ale jeździ gorzej. No chyba, że auto z turbosprężarką, ale tu znów koszty utrzymania są inne - to jest zamknięte koło i trzeba wybrać opcję pod siebie. :) Moim zdaniem 9l/100km z silnikiem...
5,0
~MW80
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honde tankuje za ok 60€ do pelna, 50l. Do pracy i z pracy do domu łącznie mam 100km, w weekendy nie siedzimy w domu, więc kilometry również nabijam, na zbiorniku jestem w stanie przejechać ok 650 - 850km, więc nie ma tragedii. Wcześniej miałem Lancera z LPG, było taniej ;] ale co tam :) Pozwolę sobie podkreślić, że Honda jeżdżę spokojnie, Lancerem zbytnio nie przejmowalem się kosztami paliwa, no ale tu trochę przyhamowalem I uczę się jeździć...
5,0
~Jarek
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Oczywiście trudno wyrokować po 6000km. Na razie jedynym wskaźnikiem jest spalanie, a to jest na dobrym poziomie. Oczywiście z racji dość wysokiej ceny zakupu, ubezpieczenie również jest trochę droższe, ale ten akurat składnik akceptuję i uważam za uzasadniony.
5,0
~Jocker07
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jeśli chodzi o spalanie to wychodzi w granicach 6,7 -7,4 L/100 km. Oryginalne części w przystępnych cenach. W oleje warto zainwestować lepsze.
3,0
~Rafal
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Części dość drogie ale do wytrzymania. Spalanie przy szybszej jeździe duże..... 9-10 L (180 to prawie 11l!!!) przy eko 7-8l
3,0
~Tjaworski
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Koszty utrzymania przeciętne dla tej klasy pojazdów. Wymiana oleju w ASO około 300zł, pierwszy serwis po 20000 km około 900 zł.
5,0
~Tymrak2
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jak jedzie,to i pali;0.Koszty przegladow w normie.Po 2tys km wymienilem olej i filtr i zaplacilem 350zl,wiec tragedii nie ma
5,0
~rufus t.
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Na razie tylko benzyna. Swoją drogą trochę za mały zbiornik paliwa.
Honda Civic IX Tourer Facelifting