Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Tourer Facelifting (14) - Silnik

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~-Marek-
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Mój Civic to kombi, trochę jednak waży i to czuć. Silnik sprawnie napędza auto, jednak do agresywnej jazdy potrzebuje wysokich obrotów. Generalnie nie jest źle. Odczucia co do przyśpieszeń w tym samochodzie są wg mnie trochę zaburzone z dwóch powodów. Po pierwsze: brak płynnie biegnącej wskazówki prędkościomierza i przeskakiwanie skokowe wyświetlanej cyfrowo prędkości, oraz po drugie: niezłe odizolowanie kabiny od warunków zewnętrznych...
4,0
~Jarek
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Wolnossący silnik w Hondzie to temat rzeka. Sprawne ruszanie spod świateł nie stanowi problemu, natomiast przy leniwym wyprzedzaniu na np. dwupasmowej obwodnicy, kiedy ręka trzyma jeszcze kubek z poranną kawą i nie chce redukować biegu - trzeba się liczyć z faktem, że przyrost prędkości musi poczekać na przyrost obrotów :) Jeśli lubimy trzymać silnik nieustannie powyżej 3k rpm, to śmiało załóżmy tutaj 5/5 gwiazdek. Silnik ivtec potrafi...
5,0
~Jarek
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Pod względem osiągów dobrany bardzo rozsądnie. Po moim poprzednim 2.2 w Accordzie, jest pewien niedosyt, ale silnik 1.6 ładnie napędza. Trochę za słabo prezentuje się, kiedy auto jest mocno obciążone, ale ogólnie samochód na pewno nie jest mułowaty. Raczej nie należy używać trybu ECO, bo oszczędność jest iluzoryczna a osiągi gorsze. Oceniam silnik wysoko. Ale gdyby Honda dała mi opcję 160-konną, wysupłałbym jeszcze parę złotych :-)
5,0
~Tymrak2
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Silnik prosty,bez turbiny co gwarantuje bezproblemowa jazde.Na niskich obrotach troche leniwy ale jak przekroczy 4-tys obrotow zachowuje sie jak stara dobra szlifierka.8,5s do setki bez problemu.Podejscie do wymian oleju takie jak powinno byc,czyli co 15tys km a nie co 30-45 hihihi jak u innych producentow.Zaden olej nie zachowuje swoich paametrow powyzej 20tys km.Jednym slowem uczciwosc producenta,a to nie czesto sie zdarza
5,0
~Paweł
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Bardzo przyjemny w codziennym użytkowaniu, wystarczająco szybki, elastyczny, dość ekonomiczny. a jego dźwięk przy wkręcaniu się pod czerwone pole zdecydowanie odróżnia go od konkurencji w tej klasie, poza tym po przesiadce z silnika turbo, wrażenie ciągłego ciągnięcia do 7000 obr/min jest niesamowite! Prosta i sprawdzona konstrukcja daje wiele nadziei na wieloletnie bezproblemowe użytkowanie.
5,0
~MW80
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jak wiadomo silnik Hondy lubi wysokie obroty, Vtec wkreca się rewelacyjnie, co oczywiście zwiększa spalanie, ale jeżdżąc na "pół gazu" można naprawdę fajnie zejść w okolice 6l/100km. Silnik pracuje bardzo cicho, na wolnych obrotach nie slychac go, a pozniej, tez jest fajnie, tutaj moge powiedziec, wszystko jak trzeba.
4,0
~Krokiew
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Silnik 1,8Pb trochę głośny na wyższych obrotach(kwestia wyciszenia), ale z racji tego ze jest z rodziny wysoko obrotówek, to ciągnie cały czas do końca i nie krzyczy żeby zmienić bieg, gdyby nie wskazania obrotomierza to człowiek by nie czuł ze przydało by się zmienić bieg na.
4,0
~rufus t.
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Na pewno silnik wymaga pewnego przyzwyczajenia, że maksymalna moc jest w wyższych zakresach obrotów. Tym niemniej autem można poruszać się bardzo sprawnie, a apetyt na paliwo jest umiarkowany. Na spalanie na poziomie
3,0
~Tjaworski
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Słaba dynamika na niskich obrotach, silnik trzeba wysoko kręcić aby osiągi były zadowalające. Przy delikatnym traktowaniu można spokojnie zejść do 6l na 100.

Usterki Honda Civic IX

Liczba wpisów: 5

Honda Civic IX – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~tomasz
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
silnik pracuje jak marzenie na postoju prawie wcale go nie slychac nie bierze oleju super
Honda Civic IX Tourer Facelifting