Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Tourer (16) - Silnik

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~lelek13
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Silniczek jest w sam raz dla kierowcy "starego typu". Tzn jego charakterystyka jest typowa dla wolnossących 16 zaworowych benzyniaków. Nie poszalejesz nim od niskich obrotów, jak to jest w uturbionych motorach. Kupując ten model byłem tego w pełni świadom, gdyż po pierwsze chciałem prostą i bezawaryjną konstrukcję i po drugie taka charakterystyka mi baardzo odpowiada. Silnik z chęcią wkręca się na wysokie obroty wydając przy tym...
4,0
~zdenek84
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Przyśpieszenie i elastyczność oceniam pozytywnie. Biorąc poprawkę na to, że silnik nie ma turbosprężarki brak zastrzeżeń. Jeździ lepiej niż Toyota Auris Touring 1.6, lepiej niż Kia Ceed Kombi/Hyundai i30 Kombi 1.6, Opel Astra Tourer 1.6 etc. Reasumując, podczas wielu jazd testowych (brałem pod uwagę auta bez turbo) lepiej pod względem osiągów prezentuje się jedynie Mazda 3 2.0 (120km). Reszta aut którymi jeździłem a jeździłem wszystkim co się...
5,0
~lelek13
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
To jest to! Wolnossąca benzynka pięknie brzmi i fenomenalnie wkręca się na wysokie obroty, gdzie mocy jest co nie miara. Nie znoszę małych wysilonych kosiarek z turbo, to nie moja bajka. Jestem fanem starszej klasycznej motoryzacji i ten silnik jest dla mnie idealny. W normalnej jeździe cichy i oszczędny, a w razie chęci zaszalenia świetnie i sprawnie napędza rodzinne kombi i pozwala zostawić za sobą silniejsze samochody. Mimo modernizacji...
4,0
~pawelwisnie
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Ma bardzo przyjemne brzmienie które wręcz zachęca aby go wkręcać bardziej w obroty, silnik jest elastyczny i można jechać dość ekonomicznie jak i bardziej sportowo trzeba przyznać że lubi wysokie obroty. Póki co oleju nie bierze ale to ponoć jest uzależnione od stylu jazdy.
4,0
~Bart
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Wolnossąca benzyna, która lubi wypić i pohałasować na wyższych prędkościach. Ale też silnik trwały, elastyczny i odpowiednio dynamiczny, przez światełka się przecisnę. Mam jeszcze diesla z 150 KM i 320 Nm, który wygrywa jedynie pod górkę i w błocie.
5,0
~Fedyk
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Silnik to typowa konstrukcja wolnostojąca. Wiadomo że nie ciągnie od 2 tys. Dół i tak ma poprawiony w porównaniu do 8 generacji. 90% momentu dostępne od 2,5 tys. Im wyżej kręcisz tym lepiej się czujesz.
5,0
~michal
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Typowo wolnossąca jednostka, która lubi wysokie obroty. Dla kogoś przyzwyczajonego do turbo, może wydać się mało dynamiczna, ale wystarczy redukcja by poczuć moc
4,0
~Rafał
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
silnik jak to honda ale niestety jego najlepsze czasy już mineły. Napewno wytrzymałość i niezawodność na plus ale dynamiika i elastyczność już została w tyle za innymi markami
5,0
~Michał
Honda Civic IX
Tourer 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Super!. Jak dla mnie oszczędny a przy tym daje dużo radości!. O braku mocy nigdy nie mogłem powiedzieć, a przy tym spalanie na mega niskim poziomie!

Usterki Honda Civic IX

Liczba wpisów: 5

Honda Civic IX – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Woj
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Wystarczająca moc i elastyczność (przyzwyczaiłem się do wysokoobrotowych), nieirytujący dźwięk. Bezobsługowy łańcuch. Jedynie nie jest aż tak oszczędny.
Honda Civic IX Tourer