Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Tourer (14) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~lelek13
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Zasłużone 5 gwiazdek. Jest to kombi lecz nie czuć tego plecaka. Auto nie jest podsterowne ani nadsterowne dodatkowo rewelacyjnie trzyma się drogi. Być może to zasługa opon lub kierowcy ale na zakrętach inne auta odstają od mego "Civa". Mały minus za to że w porównaniu do sedana poprzedniej generacji który użytkowałem układ kierowniczy nie jest tak baaardzo bezpośredni co jednak skutkuje tym że na szybko pokonywanej prostej drodze nie...
5,0
~pawelwisnie
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Układ kierowniczy dość precyzyjny i podatny na delikatne choćby pociągnięcie kierownicą. Doskonale się prowadzi, przełączanie regulacji twardości amortyzatorów bardzo przydatne, można jechać bardzo komfortowo i nie odczuwać większości nierówności na jezdni jak i zmiana w drugą stronę daje efekt niesamowity gdzie przy dość dynamicznej jeździe auto wręcz czuć jak by było przyklejone do asfaltu gdzie przy szybkiej jeździe idealnie się trzyma w...
5,0
~Fedyk
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Generalnie nie wiem jak to honda zrobiła ale wcześniej miałem wielowachacz w focusie i myslalem że już lepiej być nie może, no i nie ma ale wcale nie ma gorzej. Ciekawe jest to że jak jadę spokojnie to naprawdę jest komfortowe,mam wrażenie nawet ze auto podczas ostrych manewrów mogłoby sie zachowaczniej mniej stabilnie ale jak już się jedzie szybko w ogóle nie ma tego odczucia. A z tyłu jest belka dyskretna, brawo japonce!
5,0
~zdenek84
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Zawieszenie idealne, pełen kompromis między komfortem, a precyzją prowadzenia. Dodatkowo bardzo prosta konstrukcja, z przodu McPherson z tyłu belka. Bardzo komunikatywny i precyzyjny układ kierowniczy, w stosunku na przykład do Kii Ceed czy Hyundaia i30 czuć znaczącą różnice- zamiast gumowatego układu w koreańskich autach tutaj mamy pełną przewidywalność.
5,0
~lelek13
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Obecny Civic prowadzi się bardziej cywilizowanie w porównaniu do poprzedniej wersji. Ku mojemu rozczarowaniu prowadzenie nie jet już tak ostre jak w klasycznej Hondzie, ale w końcu to jest kombi i mimo to nadal jest lepiej niż w znacznej większości marek. Tylko mazda daje zbliżoną frajdę z jazdy.
5,0
~michal
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Mimo, że to auto rodzinne i kombi to daje bardzo dużą frajdę z jazdy. Układ bardzo precyzyjny, ale jednocześnie wymagający większego niż standardowego zaangażowania kierowcy w prowadzenie.
4,0
~Woj
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Nie spotkałem się z sytuacją, bym poczuł się niepewnie na zakrętach. Wystarczająco dobrze radzi sobie z nierównościami.
5,0
~jarkucin
Honda Civic IX
Tourer 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Precyzyjny. Daje dużo "czucia" tego co się dzieje na drodze. Zawieszenie dość twarde...
5,0
~Rafał
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Czy bez ładunku czy Załadowane kombi z rowerami na haku jeździ super
Dziennik kosztów dla Honda Civic IX Tourer
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
9,0
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~kon
Honda Civic IX
Tourer 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
dobre tłumienie. Jazda na oponach 225/45/17 i dobrze trzyma się drogi w zakrętach
Honda Civic IX Tourer