Szukaj

Lista ocen Honda Civic V Hatchback (293) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 284 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Beetle
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
I znowu komentarze "jak po szynach", "przyklejone", "sportowe zawieszenie"... Otóż nie. Po generalnym remoncie na względnie oryginalnej specyfikacji (żadnej gleby, gwintów czy amorów od których wylatują plomby z zębów), zawieszenie owszem pracuje dobrze jednak nie jest to jakaś super rewelacyjna sportowa jazda. Civic w oryginale jako auto miejskie był dosyć wysoko zawieszony do czego miał przystosowaną charakterystykę zawieszenia. Czuć to...
4,0
~winkking@o2.pl
Honda Civic V
Hatchback 1.4 i 90KM 66kW
Zawieszenie ani nie za miękkie, ani nie za twarde, ale trochę bardziej twarde niż miękkie, to znaczy takie miększe twarde i jak dla mnie w sam raz :) Nic nie stuka, nie puka, nie piszczy i nie trzeszczy. Jeżdżę na oponach o szerokości 175mm i auto świetnie trzyma się drogi na ostrych zakrętach przy dynamicznej jeździe, co można zawdzięczyć znajdującym się nisko środkowi ciężkości. Ogólnie to auto jest nisko zawieszone więc uwaga na wysokie...
5,0
~kopatshu
Honda Civic V
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
Jeśli chodzi o układ jezdny to w dwóch słowach, że \'\'jest super\'\' wcale nie skłamię. Z przodu zastosowano zawieszenie wielowahaczowe z tyłu także. W owym zawieszeniu zastosowano wiele ruchomuch połączeń jednak jak narazie, po jeździe na polskich drogach jest ok, nic nie stuka nic nie puka. Nie wiem jak u innych, ale akurat ja zakupiłem wersję po obniżeniu -40mm Eibacha na wszystkie koła co w połączeniu z niskim autem daje, bardzo niskie...
4,0
~konrad
Honda Civic V
Hatchback 1.5 i 16V 90KM 66kW
Auto świetnie trzyma sie drogi,w każdym pokonywanym zakrętcie trzyma dardzo dobrze pewnie sie prowadzi mały gokard samochód posadzony jest nisko nawet przy wiekszych prędkościach 160 km/h pewnie sie prowadzi honda tylko na równe drogi gyż zawieszenie nie nadaje sie na polskie drogi honda nie lubi dziur ani wybjów ale ogólnie w miare dobrze znosi polskie warunki ale zawieszenie jest jednym z najczęściej psujących sie elemętów samochodu ale...
4,0
~EmekJ
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Spotkałem się z wieloma opiniami... Jedni mówia "Kaczka" gdyż jest bardzo niska, inni znów "Kobyła" bo zawieszenie jest bardzo sztywne i twardze. Moja opinia jest taka ze jest bardzo dobre. Fakt siedzi sie bardzo nisko i troszke ciężko sie wysiada przez to zajefajnie wchodzimy w zaktety i extra trzymamy sie drogi. Nie potrzebujemy "glebować" auta przy tuningu bo samo w sobie jest niziutkie. A co do tego ze auto ma sztywne i twarde zawieszenie...
4,0
~LuQ
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
To prawdziwy majstersztyk!! Wielowachaczowe niezależne zawieszenie z tylu i z przodu pozwala na naprawde ostra jazde ale tylko wtedy gdy mamy opony niskoprofilowe gdyz te oryginalne sa wysokie i wykladaja sie na zakrecie. Ale to zawieszenie to również komfort, swietnie tłumi nierownosci i w porownaniu np. do Skody Fabii nie jest tak twarde wiec przejezdzajac przez progi zwalniajace nie powypadaja nam plomby;)
4,0
~Tony1984
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Układ jezdny dostosowany do agresywnej jazdy.Civic naprawde pewnie trzyma się drogi.Auto dobrze tłumi dziury na naszych pseudo drogach.Sztywne zawieszenie zapewnia raczej przeciętny komfort jazdy,ale zastrzeżenia można mieć jedynie do stanu naszych dróg.Na równych niemieckich autostradach Civic płynie wręcz po drodze.Mimo wszystko zawieszenie nawet jak na polskie warunki jest trwałe i nie powinno przysparzać problemów.
4,0
~hautameki
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Układ jezndy jest bardzo dobry lecz nie jest doskonały. Wielowahaczowe zawieszenie powoduje, że auto jest przewidywalne i bardzo dynamiczne w każdych warunkach. Przy sprawnych amortyzatorach, gumach wahaczy i dobrych oponach klei się drogi. Dosłownie! Jeżeli mamy mało kasy na naprawę i ładujemy w zawias tańsze zamienniki układ staje się mało precyzyjny, wręcz niepewny. Coś za coś.
4,0
~Bob
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Dobrze zestrojony, wielowahaczowe zawieszenie dobrze przykleja auto do drogi. Warto trzymać się oryginalnych rozmirów opon, lansik na szerokich kapciach bywa męczący, szczególnie przy zestawie 195/50 R15, ja wrzuciłem profil 55 dla komfortu, lecz niestety koło potrafi obcierać o tylne błotniki. Szybko siadają tylne sprężyny. Mimo wszystko jak na auto z XX wieku jest zajebiście.
5,0
~mierzej90@gmail.com
Honda Civic V
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
ja posiadam sportowe zawieszenie wiec dla mnie zaden zakret nie jest straszny. Tym bardziej ze nawet seryjne zawieszenie jest bardziej nadsterownne niz pod wiec wrazie czego zazuci tylem a z tego kazdy dohbry kierowca wyjdzie, nie to co w golfie ze pojedzie sie prosto w drzewo. zaleta jest tez niski srodek ciezkosci i to ze to jest szeroki samochod
Honda Civic V Hatchback