Szukaj

Lista ocen Honda Civic V Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW 1991-1995 (136) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 89 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~kopatshu
Honda Civic V
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
Jeśli chodzi o układ jezdny to w dwóch słowach, że \'\'jest super\'\' wcale nie skłamię. Z przodu zastosowano zawieszenie wielowahaczowe z tyłu także. W owym zawieszeniu zastosowano wiele ruchomuch połączeń jednak jak narazie, po jeździe na polskich drogach jest ok, nic nie stuka nic nie puka. Nie wiem jak u innych, ale akurat ja zakupiłem wersję po obniżeniu -40mm Eibacha na wszystkie koła co w połączeniu z niskim autem daje, bardzo niskie...
5,0
~mierzej90@gmail.com
Honda Civic V
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
ja posiadam sportowe zawieszenie wiec dla mnie zaden zakret nie jest straszny. Tym bardziej ze nawet seryjne zawieszenie jest bardziej nadsterownne niz pod wiec wrazie czego zazuci tylem a z tego kazdy dohbry kierowca wyjdzie, nie to co w golfie ze pojedzie sie prosto w drzewo. zaleta jest tez niski srodek ciezkosci i to ze to jest szeroki samochod
5,0
~soda
Honda Civic V
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
Świetne prowadzenie. Jak gokart. W swoim egzemplarzu miałem zawieszenie koni 1110 i opony 195, przy takim setupie prowadzenie na zakrętach nawet przy prędkościach rzędu 140 - 150 km/h było czystą przyjemnością. Wielowahaczowe zawieszenie jest jednak dość kłopotliwe w utrzymaniu, ze względu na ilość elementów. Jak nie hałasuje nie ruszać!
4,0
~fifka
Honda Civic V
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
Brak wspomagania w mojej chondzie daje o sobie znac, szczegolnie jak sie jezdzi na 15\" felgach z oponami 195. Trudno jak sie czlowiek chce lansowac to musi sie namachac :) Na \"normalnych\" oponach autko sie jako tako trzyma, na alusach z szerszymi oponami jest jak przyklejone do drogi. Szerokość tego auta daje swoje w przyczepności.
5,0
~karolcia i darek
Honda Civic V
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
Troszke twardy, ale tylko jak sie wsiadzie z innego samochodu. Tor jazdy idealny, na zakretach mozna odjechac wszystkim normalnym samochodom, trzyma sie jak na szynach. Ciezko pozniej jezdzi sie innymi samochodami po tych samych zakretach, to co dla Hondzi bylo normalne innym wylatuje sie na piach na poboczu.
4,0
~psemeq
Honda Civic V
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
wszystko zależy od wyposażenia auta - można kupić dodatkowo stabilizatory z wyższych wersji, czy rozpórki. trochę podsterowne. kierownica precyzyjna. są modele ze wspomaganiem i bez (założenie to kwestia kluczy i instrukcja ze strony internetowej i wolne ~350zł). zawieszenie wielowahaczowe daje radę.
4,0
~drmaghabzdzisiu@amorki.pl
Honda Civic V
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
jezeli dbamy o wymiane tulejek koncowek i innych to fajnie sie jezdzi, wczesniejszy model mial troszke obnizone zawieszenie i twardsze to tam to juz przyklejona byla-wiekszosc wymian dokonuje sam w garazu z pomoca ewentualnie prasy (tulejki)bardzo malo zkomplikowane rozwiazanie jezeli chodzi o zawieszenie
4,0
~Mike!
Honda Civic V
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
Zawieszenie dosc twarde ale bez przesady. Taki kompromis pomiedzy sportowym charakterem a umiarkowanym komfortem. Przy pelnym zaladunku lezy nisko nad ziemia. Dobre wlasciwosci jezdne. Slyszalne tuleje metalowo gumowe tylnego zawieszenia w starszych egzemplarzach ze sporym przebiegiem.
5,0
~Mierzej90
Honda Civic V
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
samochód z początku lat 90 XX wieku... niezależne zawieszenie i bardzo precyzyjne kierowanie. Ja miałem założone sportowe zawieszenie i mniejszą kierownice. Jeden z najpewniej prowadzących się samochodów przednionapędowych tamtych czasów.
5,0
~olivier
Honda Civic V
Hatchback 1.3 16V 75KM 55kW
Trzyma się drogi jak marzenie, co dopiero ospojlerowany i obniżony. Wersja bez wspomagania kierownicy to prawdziwe wyzwanie przy manewrowaniu, nie każdy manewr i nie wszędzie da się wykonać (koperta haha), mniej odporni powinni szukać ze wspomaganiem.
Honda Civic V Hatchback