Szukaj

Lista ocen Honda Civic V Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW 1991-1995 (57) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jeśli fascynuje was ta marka i jesteście z Poznania to zapraszam do Teamu Hondy www.htp.info.pl Moj nick: Maximus1919 ;)
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Napisze jak każdy że wsteczny lubi sobie zgrzytnąć ale jeśli macie problem żeby go wbić to najlepiej wrzucić 1 a potem R i wtedy ładnie wskakuje. Ogólnie bardzo długie przełożenia (jak w 2.0 8V oplu astrze) a to jest ledwie 1.5... No ale w końcu to ma być ekonomiczne auto a nie demon szybkości. Ogólnie daje 5 bo nie mogę na nią narzekać, nic się nie psuje, biegi ładnie wchodzą tylko ten wsteczny ale tak ma każda więc to nie jest wada akurat...
4,0
~hautameki
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Dłuuuuga, bardzo długa skrzynia. Niskie spalanie kosztem osiągów. Różne tabelki w internecie mówią o przyśpieszeniu słabszym o ~1 sek. od pozostałych jednostek 1.5. W praktyce czuć wyraźną różnicę po przejażdżce civicem z normalną skrzynią - jest bardziej zrywny i elastyczny, szybciej się wkręca. Stąd info dla wszystkich tuningowców - jeżeli chcecie wyraźnie odczuwalnej mocy to zmieńcie skrzynię a nie filtr powietrza ;-)
5,0
~wojtek o.
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Skrzynia pracuje doskonale ! Pierwsze cztery biegi sę krótkie (bez problemu mozna utrzymać obroty silnika w przedziale 4000-7000obr/min) efekt jest taki, że ciężko się oderwać od fotela ! A piątke wbijamy w trasie gdy jedziemy 120km/h obroty osiągają wartość rzędu 3000obr/min co sprawia, że jazda jest wtedy cicha i ekonomiczna.
5,0
~Beetle
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Tutaj gratulacje dla Japończyków. 280 tysięcy a lewarek wskakuje na swoje miejsce jak w nowym aucie. Mechanicznie tez skrzynia nie wskazywała śladów zużycia do samego końca. Przyjemne trzecie przełożenie, pozwala dobrze podciągnąć auto spod świateł. Porządna konstrukcja.
3,0
~Pinio
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Nie wiem czy we szystkich hondach ale w mojej przy zimnym silniku mialem problemy z włożeniem biegu,a wsteczny to czasem było nierealne ale może to wina sprzęgła które powoli zaczynało padać.Prawdopodobnie docisk.Raz podciągnąlllem i wystarczyło na kilka miesięcy.
4,0
~Zetoxxx
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
skrzynka ładnie wrzuca biegi oprócz wstecznego ktory sie czasem przycina, czytalem ze wystarczy wymienic olej i to zniknie, apropo do tych skrzyn mozna lać zwykly 10w40 jak i oryginalny hondowski do przekladni w pierwszym pszypadku moze troche cięzej chodzic.
4,0
~LuQ
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Skrzynia precyzyjna wszyskie biegi wchodza gladko i sa tam gdzie powinny byc. Krotko zestopniowana o dosc krotkich przelozeniach pozwala na dynamiczna jazde w miescie przy zachowaniu rozsadnego spalania. O ktorym napisze jeszcze:)
3,0
~Bob
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Długa skrzynka, biegi dopasowane do ekonomicznej jazdy. Płynna i leka praca. Wsteczny lubie \"chrupnąć\". Czasami ciężko wbić pierwszy bieg. Ogólnie skrzynia z typu nieśmiertelnych.
3,0
~andre
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Małe problemy przy wrzucaniu jedynki, czasmi zdarzy sie ze skrzynia zazgrzyta przy wrzucaniu wstecznego, poza tym wszytko w porzadku. Przełożenia dobrane bardzo dobrze.
Dziennik kosztów dla Honda Civic V Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
63,00 zł
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Tadziu honda zeby
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
niewiem jak w innych civica ale w mojej biegi wchodzą wszystkie i nic nie wyskakuje lecz troche biegi cięszko wchodzą ale idzie sie przyzwyczajic
Honda Civic V Hatchback