Szukaj

Lista ocen Honda Civic V Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW 1991-1995 (56) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 54 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Beetle
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
I znowu komentarze "jak po szynach", "przyklejone", "sportowe zawieszenie"... Otóż nie. Po generalnym remoncie na względnie oryginalnej specyfikacji (żadnej gleby, gwintów czy amorów od których wylatują plomby z zębów), zawieszenie owszem pracuje dobrze jednak nie jest to jakaś super rewelacyjna sportowa jazda. Civic w oryginale jako auto miejskie był dosyć wysoko zawieszony do czego miał przystosowaną charakterystykę zawieszenia. Czuć to...
4,0
~EmekJ
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Spotkałem się z wieloma opiniami... Jedni mówia "Kaczka" gdyż jest bardzo niska, inni znów "Kobyła" bo zawieszenie jest bardzo sztywne i twardze. Moja opinia jest taka ze jest bardzo dobre. Fakt siedzi sie bardzo nisko i troszke ciężko sie wysiada przez to zajefajnie wchodzimy w zaktety i extra trzymamy sie drogi. Nie potrzebujemy "glebować" auta przy tuningu bo samo w sobie jest niziutkie. A co do tego ze auto ma sztywne i twarde zawieszenie...
4,0
~LuQ
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
To prawdziwy majstersztyk!! Wielowachaczowe niezależne zawieszenie z tylu i z przodu pozwala na naprawde ostra jazde ale tylko wtedy gdy mamy opony niskoprofilowe gdyz te oryginalne sa wysokie i wykladaja sie na zakrecie. Ale to zawieszenie to również komfort, swietnie tłumi nierownosci i w porownaniu np. do Skody Fabii nie jest tak twarde wiec przejezdzajac przez progi zwalniajace nie powypadaja nam plomby;)
4,0
~Tony1984
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Układ jezdny dostosowany do agresywnej jazdy.Civic naprawde pewnie trzyma się drogi.Auto dobrze tłumi dziury na naszych pseudo drogach.Sztywne zawieszenie zapewnia raczej przeciętny komfort jazdy,ale zastrzeżenia można mieć jedynie do stanu naszych dróg.Na równych niemieckich autostradach Civic płynie wręcz po drodze.Mimo wszystko zawieszenie nawet jak na polskie warunki jest trwałe i nie powinno przysparzać problemów.
4,0
~hautameki
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Układ jezndy jest bardzo dobry lecz nie jest doskonały. Wielowahaczowe zawieszenie powoduje, że auto jest przewidywalne i bardzo dynamiczne w każdych warunkach. Przy sprawnych amortyzatorach, gumach wahaczy i dobrych oponach klei się drogi. Dosłownie! Jeżeli mamy mało kasy na naprawę i ładujemy w zawias tańsze zamienniki układ staje się mało precyzyjny, wręcz niepewny. Coś za coś.
4,0
~Bob
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Dobrze zestrojony, wielowahaczowe zawieszenie dobrze przykleja auto do drogi. Warto trzymać się oryginalnych rozmirów opon, lansik na szerokich kapciach bywa męczący, szczególnie przy zestawie 195/50 R15, ja wrzuciłem profil 55 dla komfortu, lecz niestety koło potrafi obcierać o tylne błotniki. Szybko siadają tylne sprężyny. Mimo wszystko jak na auto z XX wieku jest zajebiście.
5,0
~Maksymilian M.
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Szerokie, niezbyt długie zawieszenie z nisko położonym środkiem ciężkości, wprost genialne prowadzenie zarówno na wiejskich zakrętach jak i w mieście. Niezwykle trwałe (testuje jeżdżąc "wertepami" do pracy od 50 000km) części wciąż orginalne, nie wymieniane, pomimo iż chciałem mechanik na diagnostyce w renomowanej Hondzie, sklą mnie za to:).
5,0
~Jeśli fascynuje was ta marka i jesteście z Poznania to zapraszam do Teamu Hondy www.htp.info.pl Moj nick: Maximus1919 ;)
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Felga 15" 195/50, do tego jakąś kierownicę 30-32cm i uwierzcie mi jedzdzicie jak gokardem (oczywiście przy obniżonym zwieszeniu 100% efekt ;) a zakręty to czyta poezja, przy dobrych oponach ciężko ją wybić z toru jazdy (oczywiście w granicach rozsądku i porównując tą klase samochodu!!!) Corsa, Astra, Golf już by leciał na bok...
4,0
~Marcin
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
Duży plus- świetnie trzyma się drogi, na minus wskażę nietrwałe elementy zawieszenia, gumy do wymiany co 10 tys. może dlatego że to jakieś podróby, założyłem dwa razy droższe oryginalne więc mam nadzieję że to się zmieni. Trochę niski, więc na progach i krawężnikach trzeba uważać, ale coś za coś - dzięki temu zakręty to pestka. 4-
4,0
~Zetoxxx
Honda Civic V
Hatchback 1.5 Vtec-E 90KM 66kW
u mnie chyba jest jakis twardszy zawias i ogolnie czasem panel od radia odpada jak w dolek wjade do tego szerokie opony na 205 na 15\"felgach ale do tej pory jak go kupilem zmienilem sworzen w jednym kole koncówke i gumki na wahaczu i jak narazie jest ok.
Honda Civic V Hatchback