Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Coupe (35) - Silnik

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~dmi
Honda Civic VI
Coupe 1.6i 125KM 92kW
Patrząc na silnik mogę śmiało stwierdzić iż jest to pierwsza klasa,inżynierowie na prawdę odwalili kawał dobrej roboty, zero awarii, wycieków itp. Jeśli chodzi o kulturę pracy to według mnie jest OK, przy seryjnym dolocie silnik do 4000 rpm jest cichy, poźniej do odcinki ( 7200rpm) już tak dobrze nie brzmi, lecz jak się zainwestuje w porządny dolot to pokazuje pazur, idealne brzmienie!, i ta \"kosiara\" od załączającego się vteca (5600...
4,0
~Dominik
Honda Civic VI
Coupe 1.6 i 105KM 77kW
Ślinik pracuje ładnie na niskich obrotach jak zegarek. Wada jedynie ze pobiera olej i trzeba pilnować poziomu. Auto ma przejechane 220000km. Ja zrobiłem nim 50 tys. przyjechało z niemiec miało 167 tys a czy był cofany licznik tego nie wiem. przez trzy lata oprócz wymiany rozrządu, świec i i pilnowania oleju nic nie musiałem robić.tak 100% bezawaryjnosc. -20 stopni odpala od razu.
5,0
~d16y7
Honda Civic VI
Coupe 1.6 i 105KM 77kW
Jest naprawdę cudownie jedyny minus to że jest trochę słaby na niskich obrotach elastyczność ale za to na wysokich jest cudownie jak na tak mały silnik 1.4, że świateł objeżdżam wszystkie oktawie i pasaty 1.9 tdi 110 km i co ciekawe zużycie paliwa jest minimalnie większe jak w tdi 110
5,0
~halman
Honda Civic VI
Coupe 1.6i 125KM 92kW
silnik to najmocniejsza zaleta tej hondy bardzo zwawy dzieki VTEC\'owi mozna wysoko krecic daje duzo zabawy i frajdy z jazdy ale mozna tez pojechac sobie spokojnie przy czym jest bardzo elastyczny nawet bardziej niz nie jaden diesel poniewaz przy niecalych 40km/h na czwartym biegu super sie zbiera :)
5,0
~Heiner
Honda Civic VI
Coupe 1.6 i 105KM 77kW
Zaskakuje elastycznością. Do spokojnej jazdy wystarczą obroty z zakresu 900-2500 - jak w dieslu. Jeśli wyprzedzamy to redukcja, min. 3500obr. i kręcimy do... odcięcia, temu silnikowi nie straszne jest \"czerwone\" pole ;) Na wolnych obrotach pracuje cicho, na wysokich kręci się jak wiertarka :)
4,0
~szajba
Honda Civic VI
Coupe 1.6 i 105KM 77kW
Przyspieszenie jest bardzo dobre, zwłaszcza jeżeli ktoś zainstalował short shifter-a. Idzie na równi z Passatem 2.0 TDI (140KM). Jestem zadowolony, ale mi jako jeszcze młodemu kierowcy brakuje pewności stąd mogła by byś lepsza elastyczność przy wyższych prędkościach.
4,0
~zariach
Honda Civic VI
Coupe 1.6 i 105KM 77kW
kultura pracy bardzo wysoka, ale jak to w hondach słaba elastyczność, ciągnie dopiero od 3,5-4tys obrotow, jazda ponizej 2 tys obrotów jest nieprzyjemna i auto moze wibrować, w miescie zazwyczaj jeżdżę w zakresie 1,8-2,6tys obr, a jak chce przybutowac to 3,5-6,2tys obr.
5,0
~Mciej
Honda Civic VI
Coupe 1.6 i 105KM 77kW
Silnik 1.6 105 km. Super motor pali w miescie od 8 do 9 litrow co mnie dziwi bo lubie czasami przysisnac i po mimo jazdy na wysokich obrotach spalanie nie przekracza 9 litrow. W silniku wymieniłem rozrząd i olej. Nic się nie dzieje wiec nie ma co wymieniać.
5,0
~Ralph HTL Lublin
Honda Civic VI
Coupe 1.6 i 105KM 77kW
posiadam auto rok czasu jestem bardzo z niego zadowolony silnik w wersji economy i rzadko spotykany D16Y5 dają w trasie 5,1 litra na 100 km a mieszanej ok 6,7 l silniczek bardzo dynamiczny jak dla mnie najwyższa ocena
5,0
~Jackob666
Honda Civic VI
Coupe 1.6 i 105KM 77kW
Jako drugi silnik na którym zrobiłem więcej jak 3k km, mogę powiedzieć że pracuję idealnie, chcesz przyspieszenie? Redukcja z 4-ki na 2-ójkę i lecisz w siną dal ;)
Honda Civic VI Coupe