Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Hatchback (417) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 522 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~naga_prawda_hihi
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
to auto sie nie psuje !!! po 21 tys wytłukłem zawieszenie, już muszę z nim cos zrobić, ale to moja wina oraz dróg, nie jeździłem delikatnie i coś się tłucze.. ale nic poza tym się nie działo słuchajcie, nie kupie nowszego auta, wiecie czemu? bo ja w nocy o północy, czy -20 stopni czy upał, potrzebuje wsiąść odpalić i POJECHAĆ, żyję w rozjazdach, w 3 miastach, nie mam czasu na naprawy i lawety !!! honda nie zawiodła mnie...
4,0
~Jacek
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Z poważnych spraw to rozszczelniła się przekłądnia kierownicza - naprawa z montażem 700 zł. Do tego już 2 razy wymieniałem sworznie górnych wahaczy z przodu - koszt sworznia do 60 zł - wymiana 15 minut, oryginalne wytrzymały ponad 100tys przebiegu, tańsze zamienniki góra 20tys, teraz kupię zamienniki droższe. Z tyłu zużyły się niektóre tuleje wahaczy przy ponad 130 tys na polskich drogach, koszt robocizny 250 zł za wymianę wszystkich, części...
5,0
~drapa
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Super niezawodne auto. Serwisowane zgodnie z zaleceniami producenta co 10 tys km. W okresie gwarancji w Hondzie. Potem w zaprzyjaznionym warsztacie. Dla mnie przejechalo 190 tys. Teraz jezdzi nim moj ojciec, a ja katuje najnowsza Honde CR-V (2010r). Niezawodny silnik, ktory u mnie dostal za swoje. Nigdy go nie oszczedzalem. Zadnych problemow. Zero wyciekow oleju. Nigdy nie dolalem kropli oleju pomiedzy poszczegolnymi przegladami. W tym czasie...
5,0
~drapa
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Super niezawodne auto. Serwisowane zgodnie z zaleceniami producenta co 10 tys km. W okresie gwarancji w Hondzie. Potem w zaprzyjaznionym warsztacie. Dla mnie przejechalo 190 tys. Teraz jezdzi nim moj ojciec, a ja katuje najnowsza Honde CR-V (2010r). Niezawodny silnik, ktory u mnie dostal za swoje. Nigdy go nie oszczedzalem. Zadnych problemow. Zero wyciekow oleju. Nigdy nie dolalem kropli oleju pomiedzy poszczegolnymi przegladami. W tym czasie...
5,0
~farmer
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Po kilkudziesięciu (conajmniej 60) tys kilometrów zrobionych w dużej części po Wrocławiu (dziury, dziury, DZIURYYY!!!) wymieniłem prawą końcówkę drążka. Podobno tuleje tylnich wahaczy powoli się kończą, ale póki co ich nie słychać i są w pełni sprawne - serwisant na przeglądzie dał mi jedynie luźną sugestię ich wymiany za jakieś 10-15 tys km. Wiem, że poprzedni właściciel wymieniał gumowe osłony na przednich przegubach jakieś 50 tys km temu....
5,0
~bbrzosko@wp.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Nigdy mnie nie zawiodl. Poprzednia Toyota miala problemy z grzaniem i cisnieniem. Honda jest o wiele bardziej niezawodna. Wymiany czesci tylko eksploatacyjne. Podstawa jest reagowanie na nienaturalne dzwieki i nieustepliwosc w dazeniu do uzyskania odpowiedzi. Po wymianie paska rozrzadu slychac bylo dzwiek taki jak kola zamachowego w samochodzikach metalowych. \"Kowal\" powiedzial, ze to wlasnie pasek i nowe rolki musza sie dopasowac a okazalo...
5,0
~pedrro
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
wiadomo nie od dziś że auta konstrukcji japońskiej przysparzają mniej problemów od konstrukcji aut europejskich . Moja Hania jest autem już leciwym ale nie można zbytnio sie do niej przyczepić , jej obsługa jak narazie ogranicza sie do wymiany oleju i tankowania paliwa . do walorów uzytkowych zaliczam duży bagażnik , układ jezdny który radzi sabie z naszymi dziurami na drogach i niewielkie zuzycie paliwa Wiadomo czapić tez się czegos można i...
4,0
~Simonus
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Hmm...awaria czujnika (dość częste w hondach) = nie załączenie dmuchawy chłodnicy= przegrzanie= uszczelka pod głowicą(hondy są bardzo czułe na nawet lekkie przegrzanie) , oprócz tego najważniejsze to ORYGINALNE części hondy.Nawet jeżeli będzie naprawiał nam autko jakiś wiejski mechanik( czytaj specjalista wyższego stopnia) warto dostarczyć mu oryginalne części do rączki.Np pasek rozrządu, napinacz , zimering itp itd. Części kupione w serwisie...
4,0
~Tarel30
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Od razu po zakupie zrobiłem parę rzeczy. Może ktoś nie pilnował serwisu, albo ten typ tak ma, różne opinie słyszałem. W każdym razie brał oleju około litra na 1000 km. Silnik jest prosty i tani w remontach więc wymieniłem pierścienie, żeby mieć święty spokój i jest teraz ok (koszt ok 800 zł). Co jakiś czas ( raz na 2000 km) pojawia się check engine, niby od sondy, wymieniłem ale dalej jest jak było więc dałem sobie spokój i jeżdżę. Z tyłu...
5,0
~kaczor802@wp.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Póki co brak. Wprawdzie przy przebiegu 218 000 km. potrzebna była regeneracja maglownicy (razem z geometrią zawieszenia, wymianą płynu w układzie wspomagania etc - 1100 zł), ale z racji wspaniałych polskich dróg (chociaż z roku na rok jest jednak lepiej) które potrafią wybić nie tylko układ kierowniczy traktuję to bardziej jako wydatek eksploatacyjny. Zresztą auto nigdy nie stanęło na drodze i nie odmówiło dalszej jazdy. Kiedy czytam o...
Honda Civic VI Hatchback