Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Hatchback (556) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 383 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Pablito21Oni
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
Dobra w trasę bo bardzo długa.Czwórka i 3000 obr/min= ok.100 km/h a piatka przy 3000 obr/min= ok.125- 127 km/h. Dzięki niej między innymi auto jest ekonomiczne. Bardzo precyzyjna. Krótkie skoki lewarka. Biegi bardzo blisko siebie. Od jeden do pięciu wchodzą jak po masle. Problem pojawia się przy wstecznym który nie zawsze chce wskoczyć a często chce zasygnalizować że jest zgrzytając a to dlatego że w przeciwieństwie do pozostałych biegów nie...
4,0
~malyboss (malyboss@go2.pl)
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Skrzynia bardzo. bardzo dobrze zestopniowana z silnikiem. Przełożenia raczej krótkie, im wyższy bieg, tym dłuższe. Trójka to prawdziwa rakieta. Jeden minus - to dziwne nieco uczucie po pchnięciu lewarka we właściwą pozycję - czuć po chwili w dłoni jak zaskakują mechanizmy w skrzyni. Jak dla mnie niezbyt przyjemne uczucie. Ale - nic nie zgrzyta i nie haczy, a to najważniejsze. Wsteczny czasem trzeba po kilka razy wkładać, zanim załapie, bo...
5,0
~grze3@gazeta.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Skrzynia jak dla mnie ideał, precyzja wzorowa, jak praktycznie w każdym japończyku, zmiana biegów to czysta przyjemność. Małą skazą są standardowe problemy ze wstecznym tzn zdarza się że nie chce wskoczyć wtedy wystarczy wysprzęglić albo lekko popuścić sprzęgło i na pewno wskoczy. Uwaga, olej do skrzyni nie jest typowym olejem do przekładni najlepiej zaopatrzyć się w niego w ASO, ceny porównywalne do std olejów dobrych producentów.
4,0
~Dr Mastaba
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Ogólnie nie mam zastrzeżeń, czasem (naprawdę sporadycznie) zdarzało się że po dłuższej jeździe na 5. biegu nie mogłem wrzucić trójki, pomagała redukcja na dwójkę (oczywiście przy wciśniętym sprzęgle, bez włączania 2. biegu) i wtedy trójka wchodziła już bezproblemowo. No i wsteczny czasem za drugim razem wchodził, ale to już taka uroda tych skrzyń. Poza tym praca precyzyjna i lekka, bez jakichkolwiek usterek itp.
4,0
~były hondziarz
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Skrzynia marzenie - biegi wchodziły leciutko, niemal jak w masło. Dodatkowo bardzo precyzyjnie. Raz tylko musiałem zmienić jakieś podkładki, bo lewarek chodził ciężej. Życzyłbym sobie, żeby teraz moja obecna skrzynia w Toyocie była taka precyzyjna i chodziła tak lekko. Gwiazdkę odejmuję za to, że przy większych mrozach ciężko wchodziła dwójka no i wsteczny nie zawsze wskakiwał za pierwszym razem.
4,0
~naga_prawda_hihi
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Uczciwie auto ocenię, skrzynia chodzi dobrze, awarii brak, nie mam problemów, wsteczny wchodzi na 2 razy ale ponoć to w każdej hondzie tej gen. Po przejechaniu 21 tys (auto ma 161 tys) czasem ciężko 3 wchodzi (coś ze sprzęgłem?) nie wiem, ale nie było tego rok wcześniej - chyba to przez moje katowanie na trasie i początkowa brawura, ale jest dobrze : 4/5
4,0
~dg
Honda Civic VI
Hatchback 1.6 126KM 93kW
O ile silnik jest super tak skrzynia już nie całkiem. Mam wersję zza oceanu z nieco inną skrzynią. Przełożenia są baaardzo długie i np. na 2 odcięcie mam dopiero przy 110 km/h! 3 rozpędzam auto spokojnie do 140km/h. Piątki używa się rzadko. Minus jest jednak za nieco trudności przy wbijaniu jedynki i czasem wręcz niemożliwe (zmora wielu Hanek) wbicie wstecznego. Trzeba się napocić.
4,0
~Kamikaze
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Skrzynia biegów pracuje równie dobrze. Bieg umożliwiający cofanie jak wszyscy komentują wchodzi wprawdzie z oporami ale bardzo szybko można załapać co robić aby nie było tego problemu. A wystarczy nie zmieniać momentalnie z biegu na wsteczny tylko puścić na luz odczekać sekundę i wtedy załączyć wsteczny bieg. Pozostałe biegi można zmieniać jednym palcem.
4,0
~Badman
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Skrzynia dobrze się spisuje, biegi wchodzą płynnie i bez haczenia, wyjątkiem jest bieg wsteczny, który lubi sobie zgrzytnąć ale nie jest to nagminne. Należy pamiętać o wymianie oleju w skrzyni na MTF - czyli oryginalny olej Hondy. Zapewni nam to długotrwałą, bezawaryjną pracę skrzyni biegów. Piąty bieg to właściwie nadbieg i ciężko się rozpędza na nim samochód.
4,0
~grzezzz
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
biegi do przodu wchodzą bez problemu może poza 5 ale to pewnie przyzwyczajenie od seicento którym jeździłem wcześniej po prostu biorę za duży zamach lewarkiem a tu skok duuuużo mniejszy no i się haczy :) wsteczny hm to chyba wszyscy mają ale przynajmniej jak hrupnie to wiadomo że wszedł:))) biegi 2 i 3 rewelka aż się chce cisnąć do dechy 5 na spokojną jazdę po trasie.
Honda Civic VI Hatchback