Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Hatchback 1.5 90KM 66kW 1995-1997 (18) - Silnik

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Pablito21Oni
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
Bardzo ekonomiczny. W wyzszych partiach również elastyczny i wcale nie mniej ekonomiczny pod warunkiem pracy w przedziale trybu ekonomicznego(2700-3500 obr/min). Na niższych obrotach potrafi być mułowaty, dziwnie się dławić i palić więcej niż na wyższych obr.Bardzo dynamiczny jak na swą moc i spalanie. Przyjemnie mruczy. Troszkę drży na wolnych obr( to zasługa charakterystyki tego silnika( długi skok tłoka i brak wałków wyrównoważających...
4,0
~Mr. R
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
Witam! Hondzię mam od X.2008 roku. W tym czasie zawiodła mnie jeden jedyny raz kiedy to pewno na wskutek mojego zaniedbania (nie wymieniane świece, przewody WN ani rozdzielacz) zawiodła cewka zapłonowa. Sam naprawiłem i przy okazji zamontowałem nowe ww. elementy. Całość kosztowała 500 zł. Dodatkowo, wyczuwalne są przerwy pracy silnika, jakby jego ustanie na ułamek sekundy, przy jeździe przy minimalnym obciążeniu. Podejrzewam zabrudzony zawór...
4,0
~michalutp@interia.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
Silnik 1.5 Vtec 90km bardzo ekonomiczna jednostka, dynamiczna, na piątym biegu trochę zamulony, ale spalanie i niezawodność rekompensuje wszystko, tani rozrząd i olej. Swietną sprawą jest tzw econoedukator- zielona lampka która pokazuje że komputer przeszedł na mniejsze stężenie benzyny w mieszance i zmienił fazy rozrządu (V-tec) gdy jedziemy ekonomicznie tzn nie wciskamy gazu do dechy tylko łagodnie przyspieszamy
4,0
~mops
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
mam silnik 1,5 vtec econom - aby dynamicznie jeździć trzeba go wkręcać na wysokie obroty bo inaczej trochę jest mułowaty,gdzieś około 3,5-4,00 włącza się vtec co wyraźnie czuć, ale brakuje mu 20-30 km, teraz kupiłbym raczej 1,5 vtec ale 114 km,po rozgrzaniu silnik cichy,bierze mi około 0,5l oleju na 3000 km
4,0
~tadziu
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
Jak na Hondę przystało, to wysokoobrotowiec i do tego silnik vtec, więc potrzebuje dużych obrotów, żeby zbudzić się do życia ale wtedy dopiero zaczyna wciskać w fotel:) przy obrotach do 3,5k niestety muł ze względu na oszczędny typ pracy, ale wyżej?:) sama przyjemność.
4,0
~rafked
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
1.5 eco vtec (vtec-e) - połączenie ognia z wodą:) świetne osiągi i niskie spalanie. Mały minus to lekkie dławienie, dziwne uczucie, gdy ktoś nigdy nie miał z czymś takim do czynienia (zmienne fazy rozrządu). Na III biegu, przy stromych podjazdach mocno wyczuwalna "dziura"
4,0
~Stig
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
Mocny na wysokich obrotach, bardzo muli na niskich obrotach szczególnie na biegu wyższym niż 2. Bardzo ekonomiczny. Do 3k dosyć cicho ale silnik nie zawsze pracuje ładnie. Wyżej piękny dźwięk - typowo sportowy aż miło.
5,0
~lukas21-21@tlen.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
Elastyczność jest przeciętna. Autko zaczyna przyspieszać dopiero powyżej 4000 obrotów po zmianie faz rozrządu. Zimny silnik pracuje (tyrkocze) trochę jak diesel. Silniczek pod względem wytrzymałości oceniam na 5
5,0
~hermodd
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
Silnik jak u Hondy bardzo dobry szkoda ze moja wersja nie ma 115KM bo spalanie nie wiele wieksze a osiagi dosc znacznie sie różnią. Ale jak do normalnej jazdy to te 90 KM starcza aż ponad to
5,0
~piotrekg
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
bardzo dynamiczny i zarazem oszczedny, troche mulowaty na niskich obrotach, ale powyzej 3000 idzie bardzo dobrze, na dwojce ponad 100 :)) - to jest to
Honda Civic VI Hatchback