Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Hatchback 1.5 i 114KM 84kW 1995-2000 (64) - Silnik

Na liście zabraknie 29 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~kw1nto
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Silnik D15Z8, 114KM jest po prostu fantastyczny. Kulturą pracy oraz nowoczesnością przewyższa wiele obecnie budowanych silników. Motor V-TEC ECONO to bardzo przemyślana konstrukcja - przy spokojnej jeździe pracuje 12 z 16 zaworów. Przekłada się to na niskie zużycie paliwa. Jest to silnik wysokoobrotowy. Maksymalną moc 114KM uzyskuje przy 6500 obr./min, natomiast maksymalny moment obrotowy 134Nm przy 5400 obr./min. Oznacza to, że autko ożywa...
4,0
~darq_
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Już na samym początku wiedziałem że pali olej, poprzedni właściciel idiota jeździł na jakiejś mineralce z orlenu którego żarła 1L na tys km. stąd mały remont zaraz po zakupie-Wymiana uszczelniaczy, pierscieni,zawory,plan głowicy... no i jak ręką odjął :) koszt niewielki z robotą około 1300 (w tym rozrząd), Problemy były z brakiem mocy (auto wyło a słabo przyspieszało ale to wina mechanika który źle poskładał )niestety przebieg 340 000 km dał...
5,0
~Jankes
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
NIe ma tutaj elastyczności Diesla, ale nie ma co nażekać. Jak na tak małą pojemnośći ogólną charakterystyke jednostek Hondy do jest w normie. Dobre przyspieszenie uzyskuje się powyżej 4000obr/min ale przy 60km/h spokojnie można wrzucić 5 bieg i przy umiarkowanym dodawaniu gazu można się rozpędzić bez duszenia się silnika. A VTEC to takie 2w1, albo ekonomia albo całkiem niezła dynamika. Jest tutaj VTEC-E czyli układ zmiennych faz rozrządu jest...
5,0
~SOHC VTEC
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
super! elastyczność super! (od 40kmh na piątce da sie jechać a od 60kmh już przyspiesza) przy 2700 - 3300obr przełącza sie VTEC i idzie juz baardzo ładnie... przy 4500obr dostaje trzeci oddech i do 7000obr idzie świetnie! jeździłęm troche astrą 2 1,6 twinport (105ps) i opel dostaje od hondy przy każdych obrotach i każdej sytuacji i to bardzo! focus 1,8 też idzie gorzej, ale już sie trzyma (ale to 1,8!) na 4b. da sie jechać na odcince ponad...
5,0
~tajnos_agentos@poczta.fm
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Nic dodać, nic ująć. Chyba najmocniejszy punkt tego auta. Silnik oszczędny, a gdy trzeba bardzo dynamiczny. Do płynnej i spokojnej jazdy wystarczą niecałe 3000 obr/min, ale zabawa tak naprawdę zaczyna się powyżej 4000obr/min a kończy dopiero przy 7200obr/min... :) Moc jest rozwijana bardzo równomiernie. Przy maksymalnym przyspieszaniu na jedynce osiągamy ok 55-60km/h, dwójka wystarczy do ok 110-115km/h, a trójka do ok 150km/h. Dzieje sie to...
4,0
~Bartek
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Kultura pracy świetna, bez problemu wkreca się na wysokie obroty. Nie ma \'5\' poniewaz z elastycznoscią jest kiepsko, trzeba redukowac np do trójki i do odciecia, aby sprawnie wyprzedzac na trasie. 114 koni naprawde żwawo porusza tym autem, do tego charakterystyka pracy i mozna poczuc się jak w rajdowce. Nie polecam słabszej wersji 1.4 spalanie wyzsze ,a osiagi słabsze. Nieograniczone mozliwosci modyfikacji, dodajac stozek, przelotowy wydech,...
5,0
~japan_boy
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Swietny motor. 1,5 vtec-e, 114 KM, solidny i wystarczajacy moment obrotowy dostepny juz przy ok 2500 obr, wiec elastyczny do jazdy po miescie. Dwa tryby pracy na 12 lub 16 zaworach, ty decydujesz: ekonomia czy dynamika. Pracuje cicho i blyskawicznie i bez protestu wkreca sie na obroty. Wysoka kultura pracy, przyjemnie i cicho mruczy. Mam tez Civica 6 gen 1,4 IS, 90 KM i w nim silnik jest bardziej warczacy i glosniejszy. Generalnie silniki...
5,0
~jqa
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Silnik to zdecydowanie najlepszy element tego samochodu. Bardzo elastyczny, swietna reakcja na dodanie gazu. Im wyzsze obroty, tym auto coraz szybciej przyspiesza (maksymalny moment obrotowy ma powyzej 5 tys. obr/min a maks. moc przy 6500 obr/min) dlatego bardzo wkreca pilowanie go do odciecia:). Przy tej wersji silnika (D15Z6) jeszcze nie znalazlem benzyniaka, ktory z takimi osiagami spala mniej lub tyle samo
5,0
~Avida_Dollars
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Silnik (1.5 VTEC-economy-115KM) pracuje trochę głośno, ale to chyba cecha wszystkich hond. Poza tym dobrze dobrane przełożenia. Jedyna uwga dotyczy szybkiej jazdy na trasie i wyprzedzania. Trzeba uważać kiedy załączy się VTEC bo do tego momentu samochód dość wolno się "zbiera" i można mieć problemy przy wyprzedzaniu. Jedyna rada to trzymać go powyżej 3000 obrotów przed manewrem wtedy jest naprawdę duża frajda z jazdy.
5,0
~samniewiemkto
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Bardzo dynamiczny. Spalanie po pierwszych 600 kilometrach miasto 8L i to przy normalnym stylu jazdy, świetne przyspieszenie, szczególnie podczas wyprzedzania na 2 i 3 biegu zbiera się niesamowicie. Świetnie wchodzi na wysokie obroty. Miałem w domu porównanie z Fabią i po prostu przepaść... Teraz porównując z Bravo II 1,6 JTD dalej jest przepaść na korzyść Hondy.
Honda Civic VI Hatchback