Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Kombi (64) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 135 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~pavulon_81@tlen.pl
Honda Civic VI
Kombi 1.5 16V 114KM 84kW
Nic nic nic 1. Po 100 000km przetarły się oryginalne osłony przegubów miały prawo o to się nie wściekam zamontowałem kupione 20pln szt kupiłem 2 szt w zestawie nowy smar. Po 30 000 ta gówniana podrabiana guma się utwardziła i osłony przegubów popękały do środka dostał się piach igliwie larwy owadów zboże i woda po 10 000 stuki przeguby do wymiany za późno to zauważyłem. Nowe przeguby komplet na przednią oś 370pln japońskie wymiana obu 100pln...
5,0
~Dj
Honda Civic VI
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
nic nic nic nic nic Jak na 13 lat to aż dziw bierze, że można tak precyzyjnie złożyć autko, bo jak widzę te nowe plastikowe auta to płakać się chce, cały czas jakieś usterki, na gwarancji to, a cały czas w serwisie.Za dużo bajerów mają, auto ma służyć do przemieszczania się i przewożenia a nie do szpanu, ale w Polsce to jeszcze nie jest możliwe:P aby ludzie to zrozumieli. Ktoś wcześniej pomyślał i zabezpieczył jej nadkola, bo widziałem...
3,0
~krzych20@poczta.wp.pl
Honda Civic VI
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
samochod przy starcie skreca samoczynnie w lewo, o ile wiem jest to fabryczna wada tego samochodu (skarza sie na to wszyscy znami mi jego uzytkownicy), cos tam w zawiedszeniu z jednej strony jest dluzsze z drugiej krotsze. Honda oficjalnie nie przyznaje sie do tego i warsztaty nie naprawiaja takich zgloszen. Ciekawe co by bylo gdyby wszyscy chcieli te samochody oddac fabryce w ramach gwarancji.
1,0
~Jarek28
Honda Civic VI
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
Ponieważ mój samochód był jednym z pierwszych (nowy model z maja 2001) jaki trafił do kraju nie uniknął chorób wieku dziecięcego (usuniętych na gwarancji - dlatego ocena "tylko" źła): -przekładnia kierownicza (tylko chałas) -pompa sprzęgła (trudne do opisania dziwięki) inne mniej ważne jak linka gazu (opór w działaniu, stelaż fotela kierowcy, podnośnik szyby przedniej...
4,0
~Buła
Honda Civic VI
Kombi 2.0 TD 105KM 77kW
W aucie wymieniłem wysprzęglik(koszt-80zł częsć+wymiana),oraz amortyzatory i sprerzyny, ale to było do wymiany i wiedzialem o tym.Po za tym rezystor sterujący prędkością wiatraka wentylacji oraz podświetlenie zegarkana na desce rozdzielczej.Po za tym nic!!!!!!!!! Leję ropę i jeżdżę.POLECAM TO AUTO!!!
5,0
~mariuszelbro@op.pl
Honda Civic VI
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
Przez własną głupotę ( mała przygoda przy cofaniu na parkingu ... ) uszkodziłem lewą lampe tylną z białym kierunkiem ( szukam pilnie, odkupię chetnie - tel 604 910 171 ) gdyby nie to - byłoby super. Przecież dlatego kupowałem Hondę. Jest niezawodna i te auta takie są.
5,0
~Grzesiek
Honda Civic VI
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
Oprócz normalnych spraw eksploatacyjnych nic się wielkiego nie działo. Na początku przy 80 000 km była do wymiana linka przepustnicy - wada fabryczna i raz problemy z alternatorem a dokładniej z łożyskami - wymiana i "po bólu".
1,0
~bimhope4u@poczta.onet.pl
Honda Civic VI
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
To mnie rozeźliwło zupełnie. Po 60 tys. żebym musiał wymieniać kolumne kierownicy??????? To skandal. Koszmar, naprawiłem, wydałem 6 tys. za części, musze to trochę przejeździć i pozbywam się dziadostwa na dobre, nigdy więcej hondy.
1,0
~Pierro
Honda Civic VI
Kombi 2.0 TD 105KM 77kW
Turbina do regeneracji przy 200tys km!! Przy 160tys. rozrusznik padl, Przy 180tys. Pompa wspomagania! Alternator tez musial byc regenerowany! W starym Escorcie przy 240tys. nic z tych rzeczy nie padlo!!!
5,0
~Mrutek
Honda Civic VI
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
Tfu, tfu nic. Co nie znaczy, że nic nigdy nie było wymienione. No dobra przegub - teraz już wiem dlaczego nie wyjeżdża się na drogę na pełnym gazie, z kołami skręconymi na maksa.
Honda Civic VI Kombi