Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 3d (25) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Hondu Type R
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Fenomenalna bardzo krótki skok - może trochę za krótki do codziennej jazdy bo wymaga to podczas jazdy miejskiej częstej zmiany biegów ale ta jest czystą przyjemnością. Skrzynia pracuje niezwykle precyzyjna może dlatego , że jest to HONDA i została zrobione przez rączki 12 letniego chłopca , który opanował to do perfekcji składanie małych części. Tak więc podsumowując skrzynia idealna do sportowej jazdy, trochę za krótka do jazdy miejskiej ale...
5,0
~Phil
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
To prawda co mówią, że jest diabelnie szybka. Pełna precyzja, wsteczny blokowany w czasie jazdy. Nie ukrywam, że trochę czasu trzeba przyzwyczajać się do sprzęgła, bo inaczej działa niż w normalnych cywilnych autach - jak producent podaje - sprzęgło jest sportowe, cokolwiek to znaczy :) Do tego akurat w tej wersji fabryczna mechaniczna szpera - auto wychodzi z zakrętów na pełnym gazie jak 4x4...
5,0
~H-driveR
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Przełożenia można wybierać precyzyjnie przez krótkie skoki wysoko umieszczonego lewarka. Jeden mały minus za trójkę, która na zimno nie zawsze zaskakuje. Bieg wsteczny podczas jazdy jest blokowany i można bez obaw wbijać szóstkę! Skrzynia zestopniowana jest krótko i aby wykorzystać tylko zakres ekonomicznych obrotów wymaga częstego operowania lewarkiem
1,0
~Dab Rowney
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Skok lewarka krótki. I na tyle zalet. 2 zgrzyta jak nienormalna, zamiast 6 wrzuca się notorycznie 4, biegi często nie wchodzą, co przy wyprzedzaniu tą padliną może cię zabić. Na dodatek przy wrzucaniu 6 biegu samochod przez 0.5 sekundy zachowuje się jakbym wciskal hamulec/sprzeglo sie ślizgało. Na innych biegach tego nie ma
4,0
~Ufo
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Być może to tylko mój egzemplarz, ale nie mam wrażenie że pod tym względem mogło być lepiej. Czasami dyskomfort przy wrzucaniu dwójki występował natomiast po wymianie oleju w skrzyni sytuacja chyba uległa poprawie. Wiem że to nie nowe auto ale skrzynia mnie osobiście nie zachwyciła.
4,0
~Michał
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Manualna, 6-biegowa skrzynia jest trwała i nie sprawiała żadnych problemów. Praca sprzęgła przyjemna, tak samo jak pewne wbijanie poszczególnych biegów, chociaż sporym mankamentem są zdecydowanie zbyt długie skoki lewarka i niekiedy pojawiający się nieco zbyt duży opór w jego pracy.
5,0
~mario
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Dość precyzyjna. Biegi wchodzą może nieco zbyt "plastikowo" w porównaniu ze starszymi modeli Civica. Pochwała za odpowiednio dobrane przełożenia. Wreszcie jest 6 bieg. Szybko wycierająca się gałka zmiany biegów to standard. Już po około 100tyś km potrafi schodzić lakier.
5,0
~Dedis
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Poezja! króciutkie skoki i pewna, przyjemna zmiana w każdych warunkach. BARDZO krótkie przełożenia (VMAX na poszczególnych biegach na odcięciu (8200rpm) to I-60 II-95 III-133 IV-170) co ma swoje minusy w trasie...
4,0
~Leofigar
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Zmiana biegów bezproblemowa, jednak fabrycznie skok lewarka dosyć długi - shortshifter załatwia sprawę. Zestopniowana ewidentnie pod przyspieszenie 0-100 ( setkę robi na 2 biegu).

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Radek
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Trójka czasem nie wchodzi, nie wiem czy to synchro czy tak ma? Nie jest to super uciążliwe, chyba że nie wejdzie przy żwawym starcie pod świateł.
Honda Civic VIII Hatchback 3d