Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 3d (23) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Phil
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Układ kierowniczy super, ale chyba 1-1,5 obr na stronę w każdym razie bardzo mało, przez co razi trochę promień zawracania i chodzi dość cięzko w stosunku do cywnilnych wersji. Układ mega czuły i precyzyjny - wspomaganie jest elektryczne. Hamulce dość dobre, jak na jazdę po korkach - i tylko do tego. Niestety ale mój znajomy ma takie same w Focusie 1.8TDCi 115KM, a na dodatek dość łatwo je przegrzać. Tył myszkuje przy gwałtownych hamowaniach z...
5,0
~mario
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Jest twardo, sztywno, w końcu to Type-S. Prowadzi się prawie jak gokart. Polecam koła 16-tki i opony 205/55/16. Auto jest naprawdę zrywniejsze i bardziej komfortowe w porównaniu do 225/45/17. 225 to zdecydowanie za duża szerokość opon do tego samochodu jak na polskie dziurawe drogi - no chyba, że ktoś planuje jeździć po torze... Nie zgodzę się również z opiniami, że auto prowadzi się gorzej, bo ma belkę z tyłu. Dla mnie to bzdura. Wymyślił to...
5,0
~Hondu Type R
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Twardy. Właściwie to bardzo twardy no ale 18 calowe felgi małe, krótkie auto i zawieszenie prawdopodobnie całe zespawane sprawia , że masz wrażenie , że zapomniano włożyć amortyzatorów. Na Polskie drogi jest to fatalne , jeśli jedziesz drogą - autostradą A4 to pokochasz to zawieszenie i układ jezdny ale na co dzień pamiętaj , że to co dla innego auta to kamyczek dla Hondy to zabójstwo. Jadąc szybko w ciasnych zakrętach sprawia słuszne...
5,0
~H-driveR
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Bardzo precyzyjny układ jezdny, wśród seryjnych aut niezwykle bezpośredni. Przekładnia o dużym przełożeniu pomaga w reakcjach przy szybkim zmianie toru jazdy. Za to przy maksymalnych prędkościach trzeba trzymać sztywno kierownicę, aby nie jeździć szlaczkiem. Auto jest podsterowne, ale to typowe w przednionapedówkach. Z tyłu zamontowaną ma belkę co wpłynłęło jedynie na wężykowanie przy hamowaniu na wprost.
4,0
~Michał
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Bardzo pewny i precyzyjny. Bezpośredni w swoim działaniu. Niestety to co jest plusem w przypadku szybszej jazdy w codziennym użytkowaniu może przeszkadzać, ponieważ przy niskich prędkościach i miejskim manewrowaniu kierownica chodzi nad wyraz ciężko przy rozsądnych 17" felgach. Należy również zwrócić uwagę na niską stabilność Hondy powyżej 170km/h
5,0
~Ufo
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Tutaj z całą pewnością mogę dać pięć gwiazdek. Honda jest moim autem na codzień a nie na tor. W codziennych warunkach auto trzyma się drogi świetnie i czuć że możemy w nim więcej jak przeciętny uczestnik drogi. Prowadzi się bardzo pewnie a kierownica nie lata luzem więc wystarczą tylko delikatne ruchy kierownicą by np. Zmienić pas.
5,0
~Dedis
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
BETON - bardzo twardo. Co dla mnie jest super - pasuje do reszty auta... :) Na dziurawych drogach bywa uciążliwe - ostrzegam. Dla motoczubka jest super. Nie nadaje się do intensywnej eksploatacji na co dzień przez niski komfort. układ kierowniczy żyleta! najlepszy jaki miałem w ręce!
4,0
~ss
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Byłoby doskonale, gdyby nie to, że jest szatańsko twardy. O ile znakomicie sprawdza się podczas ostrej jazdy, setka w dość ciasnym zakręcie to pikuś, o tyle nie zawsze człowiek ma ochotę na ekstremalną jazdę i w długiej trasie po paru godzinach kręgosłup mówi \"basta\".
3,0
~Dab Rowney
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Prowadzi się średnio, czuć belke z tyłu zamiast wielowahacza. W zakrętach podsterowny. Kiepski promień zawracania, przy parkowaniu, nawet z kamerą nic nie widać - zarówno z przodu jak i z tyłu

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Radek
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Nie mam tu zastrzeżeń, trzyma się idealnie, ale oczywiście trzeba też mieć dobre gumy nałożone. Jeździ się dobrze póki droga jest równa. Jeśli jedzie się po mieście, już gorzej mocno potrafi przytelepać.
Honda Civic VIII Hatchback 3d