Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW 2006-2010 (11) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Phil
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Nie należy słuchać ludzi, którzy twierdzą, ze 193NM to mało. Oczywiście w stosunku do turbo to mało, ale przynajmniej jest to zoptymalizowany moment do normalnego poruszania się i za każdym razem nie odskakuje głowa do tyłu przy przyspieszaniu. Do 5400obr/min 2.0 16V potem odgłos się zmienia i włącza się i-VTEC czyli sportowe krzywki wałka ssącego(obowiązkowo seryjny wydech do wymiany) i gdzieś do powyżej 8000obr/min ciągnie do przodu ze...
5,0
~H-driveR
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Do 5600 obrotów zachowuje się jak wiele 16 zaworowych wolnossących silników. Powyżej budzi drugie oblicze i tak trzyma aż w okolice 8000 obrotów. Bez włączania V-teca można się poruszać całkiem dynamicznie w gąszczu wielkomiejskim. Przy włączonym V-tecu silnik łapie drugi oddech co widać na obrotomierzu i czuć na plecach. Super sprawa od kierowcy zależy w jakim stylu chce podróżować!
5,0
~Dedis
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Ostatni wolnossący TypeR :( silnik to poezja. Odcięcie przy 8200rpm. Płynnie przyspiesza od 2000rpm. Przy 3500 zaczyna się ciąg (i mały głód w baku), przy 5400 zapala się lampką TypeR, przestawia się VTEC, auto zaczyna "drzeć ryja" i odlatuje :) fantastyczny motor i przepięknym brzmieniu! Do tego pancerny, na łańcuchu. W moim przypadku pomijalne zużycie oleju (nic nie dolewam).
5,0
~Hondu Type R
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Silnik to czysta poezja, do 6 tys jedzie jak normalne auto a powyżej 6000 ... zaczyna się Type R. Auto zaczyna wydawać przepiękny dźwięk kosiarki spalinowej i nagle jedziemy 100 po chwili 140 a kończymy na 238 jadąc z mocnej górki. Silnik wydaje się być nie do zajechania. Obowiązkowo trzeba pamiętać o oleju a lubi się napić.
4,0
~ss
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Słaby nie jest, no ale to w końcu 200 koni. Niestety jest dość głośny i prawiwego kopa dostaje powyżej 6000rpm - dopiero wtedy na prawdę wgniata w fotel. Zaletą jest to, że gdy ktoś jedzie po nocy i chce być wredny, to może go kręcić do 9 tysięcy, a wtedy budzi się wszystkie przydrożne wsie;-)
5,0
~CTR FN2
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Znakomity kiedy ma być cichy jest cichy,kiedy ma ryczeć ryczy :).Bardzo elastyczny,jestem miło zaskoczony.III-ka 30km/h but i super sie zbiera.To mnie zaskoczyło.Oczywiście prawdziwe emocje na v-tec\'u :).
5,0
~mosia
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Kultowy silnik. Rewelacja na wysokich obrotach. Trochę niedosyt na niskich - niestety w mieście często nie czuć sportowego ducha.
5,0
~Radek
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Super brzmienie, nie wiele trzeba tam robić, przeglądy wymiany oleju czy innych części eksploatacyjnych.
5,0
~Benc
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Genialna jednostka, bezawaryjna i idioto odporna.
5,0
~slaw
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
działa idealnie
Honda Civic VIII Hatchback 3d