Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW 2006-2010 (11) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Hondu Type R
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Fenomenalna bardzo krótki skok - może trochę za krótki do codziennej jazdy bo wymaga to podczas jazdy miejskiej częstej zmiany biegów ale ta jest czystą przyjemnością. Skrzynia pracuje niezwykle precyzyjna może dlatego , że jest to HONDA i została zrobione przez rączki 12 letniego chłopca , który opanował to do perfekcji składanie małych części. Tak więc podsumowując skrzynia idealna do sportowej jazdy, trochę za krótka do jazdy miejskiej ale...
5,0
~Phil
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
To prawda co mówią, że jest diabelnie szybka. Pełna precyzja, wsteczny blokowany w czasie jazdy. Nie ukrywam, że trochę czasu trzeba przyzwyczajać się do sprzęgła, bo inaczej działa niż w normalnych cywilnych autach - jak producent podaje - sprzęgło jest sportowe, cokolwiek to znaczy :) Do tego akurat w tej wersji fabryczna mechaniczna szpera - auto wychodzi z zakrętów na pełnym gazie jak 4x4...
5,0
~H-driveR
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Przełożenia można wybierać precyzyjnie przez krótkie skoki wysoko umieszczonego lewarka. Jeden mały minus za trójkę, która na zimno nie zawsze zaskakuje. Bieg wsteczny podczas jazdy jest blokowany i można bez obaw wbijać szóstkę! Skrzynia zestopniowana jest krótko i aby wykorzystać tylko zakres ekonomicznych obrotów wymaga częstego operowania lewarkiem
5,0
~Dedis
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Poezja! króciutkie skoki i pewna, przyjemna zmiana w każdych warunkach. BARDZO krótkie przełożenia (VMAX na poszczególnych biegach na odcięciu (8200rpm) to I-60 II-95 III-133 IV-170) co ma swoje minusy w trasie...
4,0
~Radek
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Trójka czasem nie wchodzi, nie wiem czy to synchro czy tak ma? Nie jest to super uciążliwe, chyba że nie wejdzie przy żwawym starcie pod świateł.
5,0
~Benc
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Precyzyjna, zestrojona typowo na tor na dłuższą trasę brakuje dłuższego przełożenia.
4,0
~lukasik92
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Jedyny mankament to synchro biegów, ale to też zależy od eksploatacji.
5,0
~CTR FN2
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Super.Potrzebowałem chwilke do przyzwyczajenia sie do sprzegla :)
5,0
~ss
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Ultra krótki skok, czuć wbijanie biegów, precyzyjnie wszystko wchodzi.
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~mosia
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Fantastyczna skrzynia - krótkie, precyzyjne przełożenia.
Honda Civic VIII Hatchback 3d