Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW 2006-2010 (9) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Phil
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Układ kierowniczy super, ale chyba 1-1,5 obr na stronę w każdym razie bardzo mało, przez co razi trochę promień zawracania i chodzi dość cięzko w stosunku do cywnilnych wersji. Układ mega czuły i precyzyjny - wspomaganie jest elektryczne. Hamulce dość dobre, jak na jazdę po korkach - i tylko do tego. Niestety ale mój znajomy ma takie same w Focusie 1.8TDCi 115KM, a na dodatek dość łatwo je przegrzać. Tył myszkuje przy gwałtownych hamowaniach z...
5,0
~Hondu Type R
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Twardy. Właściwie to bardzo twardy no ale 18 calowe felgi małe, krótkie auto i zawieszenie prawdopodobnie całe zespawane sprawia , że masz wrażenie , że zapomniano włożyć amortyzatorów. Na Polskie drogi jest to fatalne , jeśli jedziesz drogą - autostradą A4 to pokochasz to zawieszenie i układ jezdny ale na co dzień pamiętaj , że to co dla innego auta to kamyczek dla Hondy to zabójstwo. Jadąc szybko w ciasnych zakrętach sprawia słuszne...
5,0
~H-driveR
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Bardzo precyzyjny układ jezdny, wśród seryjnych aut niezwykle bezpośredni. Przekładnia o dużym przełożeniu pomaga w reakcjach przy szybkim zmianie toru jazdy. Za to przy maksymalnych prędkościach trzeba trzymać sztywno kierownicę, aby nie jeździć szlaczkiem. Auto jest podsterowne, ale to typowe w przednionapedówkach. Z tyłu zamontowaną ma belkę co wpłynłęło jedynie na wężykowanie przy hamowaniu na wprost.
5,0
~Dedis
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
BETON - bardzo twardo. Co dla mnie jest super - pasuje do reszty auta... :) Na dziurawych drogach bywa uciążliwe - ostrzegam. Dla motoczubka jest super. Nie nadaje się do intensywnej eksploatacji na co dzień przez niski komfort. układ kierowniczy żyleta! najlepszy jaki miałem w ręce!
4,0
~ss
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Byłoby doskonale, gdyby nie to, że jest szatańsko twardy. O ile znakomicie sprawdza się podczas ostrej jazdy, setka w dość ciasnym zakręcie to pikuś, o tyle nie zawsze człowiek ma ochotę na ekstremalną jazdę i w długiej trasie po paru godzinach kręgosłup mówi \"basta\".
4,0
~Radek
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Nie mam tu zastrzeżeń, trzyma się idealnie, ale oczywiście trzeba też mieć dobre gumy nałożone. Jeździ się dobrze póki droga jest równa. Jeśli jedzie się po mieście, już gorzej mocno potrafi przytelepać.
5,0
~CTR FN2
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Twardy i bardzo sztywny.Amorki wybierają dobrze,buda zadziwiajaco sztywna.Ale tak ma być.Super.Doskonały uklad kierowniczy,bardzo precyzyjny.
5,0
~Benc
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Zawieszenie sztywne jak cholera czuć każdy kamyczek za to prowadzenie genialne.
5,0
~lukasik92
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
bez żadnych problemów daje razde w ciasnych zakrętach.
Honda Civic VIII Hatchback 3d