Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 5d (236) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 286 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~maestro
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
po 2 latach wymieniono przednie amortyzatory gdyz pojawily sie na nich wzery rdzy. jakies bledy na komputerze z modulu podnoszenia drzwi kierowcy, wymieniono mi silowniki drzwi kierowcy w ramach gwarancji. slabe unoszenie - a raczej opadanie klapy bagaznika - wymieniono mi na gwarancji silowniki pokrywy bagaznika. trzy razy po uruchomieniu samochodu nie zgasla kontrolka elektrycznego wspomagania ukladu kierowniczego. po wylaczeniu silnika i...
3,0
~Piotrek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Odnotowałem następujące usterki, przy czym już do oceny czytających pozostawiam które z nich są drobne, a które poważne: ułamana klamka w drzwiach kierowcy, zepsuty mechanizm składania lusterek, wyciek oleju z uszczelniacza prawej półosi, wymiana gum stabilizatora, dwukrotna wymiana odbojników i osłon, wymiana łożysk amortyzatorów, wymiana przekładni kierowniczej, wymiana łożysk w skrzyni biegów, wymiana czujnika trakcji. Jak na 3 lata...
4,0
~tbk@go2.pl
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Mechanicznie auto jest bez zarzutu, trudno też oczekiwać śladów korozji w trzyletnim pojeździe, niemniej jednak muszę wytknąć Hondzie jakość powłoki lakierniczej nadwozia, która jest po prostu skandalicznie niska. Lakier jest bardzo cienki i niezwykle podatny na wszelkiego rodzaju odpryski i zarysowania. Dla przykładu: w okolicy klamek w moim egzemplarzu jest pełno drobnych rysek, powstałych prawdopodobnie od paznokci przy otwieraniu drzwi....
2,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Jest żle-jak wyżej wszystko opisałem.Samochód jest \"produkowany\" w Anglii-w Swindon-gdzie zapewne pracują w większości sami Polacy-emigranci z FSO na Zeraniu,którzy jako młotkowi fizole na taśmie strugali polonezy i FSO 1500.Taką też precyzję w pracy zabrali ze sobą na wyspy-żeby po wczorajszym kacu po przeterminowanym jabolu i wciągniętej chińskiej zupce zabierać się do montażu tak pięknego i precyzyjnego auta jak Honda.Wielka szkoda,że...
2,0
~Hrabia_Woland
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
W trakcie pierwszego przeglądu wykryto jakąś wadę w pompie sprzęgła, została wymieniona w ramach gwarancji, potem drugi raz po przejechaniu 53tys. km. Po około 38 tys, zaczęły skrzypieć mocowania McPhersona, niestety problem wrócił po przejechaniu 50 tys. W drugim serwisie stwierdzono, że poprzedni serwis nie wymienił tego co powinien, a jedynie "zamaskował" problem w sobie wiadomy sposób... Wymiana w ramach gwarancji, ale ogólne wrażenie to...
5,0
~Łukasz
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Żadnych poważnych usterek nie zanotowałem:) Aczkolwiek powłoka lakiernicza daje trochę do myślenia:( każdy nawet najmniejszy kamyk wystrzelony spod kół aut jadących przed nami to odprysk lakieru, poza tym w czasie woskowania auta zauważyłem już znikome siedliska korozji na dachu przy uszczelce przedniej szyby co jak dla mnie w takim aucie nie powinno mieć miejsca!!! Zaznaczę, że auto nie było po żadnym wypadku!
1,0
~Doświadczony
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Pompa sprzęgła po 700 km do wymiany. Bez komentarza. Po 900 km padł odtwarzacz Ipoda. Nie słyszałem o samochodzie, wliczająć śp. Malucha, który pobiłby taki rekord poważnych usterek. Cud, że dało się wyjechac z salonu. Lakier to pomyłka- gdybym wiedział, że samochód jest malowany akrylowym lakierem i, co gorsza, nie wolno go myć w automatycznych myjniach samochodowych- nie kupiłbym go. Samochód dla hobbysty.
5,0
~Johnny
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Jak do tej pory nic, wymieniam części eksploatacyjne, oleje, płyny i to co uważam, że już pora wymienić w zależności od zużycia, tarcze, klocki hamulcowe, amortyzatory, wahacze, gumy i drążki stabilizatora, drążki i końcówki drążków kierowniczych, pasek osprzętu czy łożyska. Tankuję dobre paliwa premium i jazda.
5,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Brak. Największe wydatki jeszcze przedemną (części eksploatacyjne jak dwumasa, sprzęgło, DPF) jednak na ORYGINALNYCH podzespołach jeszcze nic się nie dzieje a mam zrobione juz ponad 230 tysięcy kilometrów. Sprzęgło i dwumasa pracują idealnie, DPF jeszcze nie włącza regeneracji (auto jeździło i jeździ dużo po autostradach).
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,4
l/100km
7,9
l/100km
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Anna
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
poważną usterką jest bardzo kiepski lakier /czarna perła/,słabej jakości plastik/linia świateł przód i tył/żle zaprojektowane uszczelki /przy myciu samochodu woda dostaje się do plastikowych elementów.wogóle karoseria bardzo trudna do utrzymania w \"czystości\" ......to mnie najbardziej wkurza w tym samochodzie bo kocham HONDY
Honda Civic VIII Hatchback 5d