Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 5d (339) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 183 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Paweł
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Zdecydowanie najgorszy punkt. Przypominam że mam wersję po liftingu, więc teoretycznie nieco poprawioną pod kątem jakości materiałów wewnątrz, spasowania oraz właśnie wyciszenia. W miarę komfortowo jest do prędkości 100km/h, powyżej tej jest głównie jeden nieustający szum dobiegający z kół oraz uszczelek. Ten samochód NIE NADAJE SIĘ do wygodnych podróży autostradą przy prędkościach 140km/h i więcej. Jeśli ktoś twierdzi inaczej to znaczy że nie...
3,0
~Trompek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Nie jest tak dobre jak myślałem. Przy wysokich obrotach powyżej 3500 słychać jęk i wycie, do kabiny dociera płacz torturowanego silnika, który podobno lubi takie kręcenie. Przy 6 biegu i dobrej nawierzchni np. autostradzie - jest w porządku, można rozmawiać do ok 140, tak bardzo głośno robi się od 170 do góry. Najgorzej słychać zawieszenie, każdy stukot i dudnienie, każdy kamyk, każde puknięcie, doprowadza mnie to czasem do szału i myślę,...
2,0
~tbk@go2.pl
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Wspomniane przy okazji opisu silnika i układu jezdnego kiepskie wyciszenie komory pasażerskiej. Głośny silnik powyżej 3,5 - 4 tys. obr., bardzo słyszalna praca zawieszenia, także szum opon. Na krótkich trasach, do 100 - 150 km, nie przeszkadza za bardzo ale na dłuższą metę robi się to trochę dokuczliwe. Irytujące bywają także poskrzypywania kiepskich plastików deski rozdzielczej - zwłaszcza, co ciekawe, podczas wysokich temperatur w lecie. W...
3,0
~nordkapp77
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Mogli się bardziej postarać. Oczywiście nie oczekuję efektów z marek premium, ale dodać trochę wyciszenia tu i tam by się przydało. Silnik ma fajne brzmienie, ale na autostradzie powyżej 130 jest już głośno - nie ma co zaprzeczać. A i przy 110-120 na 6 biegu byłoby wtedy bardziej cywilizowanie. Wciąż myślę nad jakimś dodatkowym wyciszeniem. Ale w mieście, na zwykłej szosie w trasie bezproblemowo. Radio do tego gra spoko.
5,0
~akdark
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Wyciszenie diesla jest bardzo dobre, chociaż nie tak dobre jak np. Toyoty Avensis albo innych klasy średniej mimo, że ich silniki diesla są często o wiele głośniejsze. Ale z kolei można jechać nawet 190 i jedyne co słychać to opływ powietrza, a silnik tak samo \\\"hałasuje\\\" jak przy 100 km/h :-) Tu najpierw chciałem dać 4gw. ale jak na kulturę pracy tego diesla daję 5! Trzeba samemu usłyszeć!
4,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Do 150-jest w miarę dobrze,ale póżniej jest zbyt głośno.Dzięki opinii któregoś z Allegrowiczów zastosowałem jego patent i dokręciłem gumowe dystanse w drzwiach-i jest całkiem nieżle-dziekuję ci za to kolego!Chociaż dżwięk silnika tej Hondy jest tak rasowy,że nieraz jak dam "ostro czadu"to po wyjściu z samochodu trochę się trzęsę-podobne odczucie miałem jak trochę pojeżdziłem motocyklem-HaYabusa.
2,0
~Emil Olborski
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
No tu się Honda nie popisała... Słabe wyciszenie zawieszenia (czasami myślałem, że coś mam do wymiany, ale nie - ten typ tak ma), silnik powyżej 3500rpm buczy głośno. To fajne, kiedy chce się pokazać sportowe odgłosy koledze, na wysokich obrotach, ale w trasie to potrafi męczyć. Powyżej 135km/h przekracza się 3500rpm i jest głośno. Czasami zaskrzypi na wybojach deska rozdzielcza.
1,0
~Tomek J.
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Wrażenia mogę porównać z jazdą golfem III kombi z 200 000 km przebiegu, oprócz tego, że wszystko trzeszczy we wnętrzu, docierają do nas także wszystkie nieprzyjemne dźwięki z pracującego zawieszenia, opory toczenia kół, a kiedy włączymy ulubioną piosenkę, to wszyscy dookoła poznają nasz gust muzyczny bez otwierania okien. Wpływa to negatywnie na akustykę we wnętrzu.
4,0
~ansz@iq.pl
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Cicho i spokojnie przy mniejszych predkosciach, powyzej 120 slychac dosyc mocno ale powyzej 150 km/h typowy szum jak w innych cichych autach. Duzy wplywa maja opony. Fabrycznie zakladane sa Micheliny ktore sa znakomite ale glosne a tym bardziej jak sa nowe. Mysle ze po zuzyciu tych standartowych opon kupie ponownie Michelin ale z wyzszej polki. Troche drozej ale ciszej w aucie.

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Tomek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
i tutaj mam takie male ale.... tak do 120km/h na 6 biegu jest przyzwoicie ale jak chcemy poszalec( oczywiscie na autostradzie) to robi sie dosc głosno, rekompensuje mi to za to bardzo przyjemny dla ucha dzwiek. radio ma fajna funkcje automatycznego podgłasniania podczas dynamicznej jazdy i niezle tłumi dżwieki z silnika i szczelin auta.
Honda Civic VIII Hatchback 5d