Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

przemo, 15 lat temu
Silnik 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Jezeli auto posiada jakieś wady które komuś przeszkadzają to silnik, moc i prowadzenie zrekompensuje wszystko. To w końcu samochud sportowy a nie limuzyna
Wrażenia
5,0
Silnik
wygląda jak UFO i tak samo jeżdzi. 340 Nm 140 KM sprawia że w tym samochodzie pojęcie braku mocy nie istnieje w żadnej sytuacji. Na 6 biegu auto rozpędza sie bez problemu od 90km/h do 216km/h. Silnik pracuje ciszej niż niejedna benzyna. NIECH MOC BĘDZIE Z TOBĄ
4,0
Skrzynia biegów
w miarę pracyzyjna - chociaż 6 dość opornie czasami wchodzi. Drążek zmieny biegów umieszczony wygodnie
5,0
Układ jezdny
prowadzenie samochodu to czysta przyjemność. Kontrola trakcji w standardzie, twarde zawieszenie i zakręty można pokonywać z naprawdę dużą prędkością. Twardość zawieszenia niestety odczuwa sie na dziurach bo przy pełnym obciążeniu czasami dobija - no ale w końcu to samochód sportowy
Komfort
3,0
Widoczność
duże lusterka. Do przodu bez problemu. Jezeli chodzi o widoczość do tyłu i parkowanie to spojler tylny znakomicie ogranicza widoczność ale po paru parkowaniach da sie przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
wszystkie przełączniki pod ręką, sterowanie radiem z kierownicy, pokrętło z klimatyzacji i wszelkie inne na wyciągnięcie ręki. I co najwazniejsze w tym gąszczu przycisków po pierwszych 10 km można sie bez problemu odnależć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima dział bez problemu - w zimę zobaczymy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zastanawiałem sie nad kupnem forda focusa, citroena c4, toyota corolla i mimo że civic wygląda z zewnątrz najmniejszy w środku jest nawięcej miejsca. Mam 185cm wzrostu i po odsunięciu siedzenia przedniego do wygodnej pozycji dla kierowcy z tyłu sporo miejsca na nogi. Jedynie z tyłu zagłowek jest niepotrzebny bo dosięgam głową dachu :) Tylny podłokietnik na pewno umili podróż pasażerom. W 5 osób nie radze - stanowczo wygodny samochód dla 4
4,0
Wyciszenie
silnik wyciszony rewelacyjnie. Przy prędkości 150-160 nie ma mowy o jakimkolwiek dzięku dochodzacym z silnika - tylko szum wiatru. Trochę lepiej mogła być wyciszona podłoga. Fabryczne opony na niektórych nawierzchniach dość słychać - ale nie jest to dokuczliwe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma sie co czarować. 2.2 140KM nawet disel potrafi spalić 10 litrów w mieście. natomiast przy rosądnej jezdzie i wykożystaniu mocy przy wyprzedzaniu a nie ściganiu sie na każdym skrzyżowaniu spokojnie w 7,5 L po miescie się mieści. Trasa poniżej 6,5 L. No ale jak tu jeżdzić wolno:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód kosztował 74.000 zł wersja COMFORT plus w tym gratis ubezpieczenie, ładne czarne alufelgi, dywaniki, światła przeciwgłowe, autoalarm. Za takie pieniądze na pewno nic innego z takim silnikiem i wyposażeniem sie nie kupi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie bez napraw
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie bez napraw

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CDTi 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 5d