Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII (497) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 236 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~tbk@go2.pl
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Przyczepność Civica Type-S, jeżdzącego na oponach 225/45R17 i z nieznacznie obniżonym i utwardzonym zawieszeniem w stosunku do wersji pięciodrzwiowej jest trudna do wykorzystania dla przeciętnego kierowcy w normalnym ruchu drogowym i na suchym asfalcie, choć daje dużo przyjemności z prowadzenia. Przechyły na łukach drogi i zakrętach są bardzo małe, uślizgi kół i ugięcie opon praktycznie żadne. Mokra nawierzchnia ujawnia dość silną tendencję do...
2,0
~Piotrek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Plus za bardzo bezpośredni układ kierowniczy - bardzo to lubię. Ogromny minus za sposób, w jaki zestrojono zawieszenie - jest po prostu katastrofalne. Nieznośnie twarde, bardzo niekomfortowe, głośne, dobijające na nierównościach, nie zapewniające żadnej amortyzacji. Nawet na zimowych 16-tkach kręgosłup przeżywa katusze na każdej najdrobniejszej nierówności. Z pewnością nie jest to samochód na polskie drogi, nie sprawdza się również jako auto...
5,0
~Darkal
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
To co dla Hondy jest bardzo charakterystyczne - precyzyjne przełożenie i bardzo bezpośrednie.Takie zachowanie układu kierowniczego powoduje to, że naprawdę niewielkie ruchy kierownica powodują skręt samochodu. Bardzo przydatne w mieście, bardzo przeszkadzające w trasie. Te kwestię postaram się bardziej rozwinąć. W mieście pokonywanie zakrętów, rond i parkowanie jest łatwiejsze, choć nie należy do najprzyjemniejszych bo Honda ma duży promień...
5,0
~expero@interia.pl
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
W wersji sport jest bardzo dobry. W wersji comfort jest beznadziejny - za miękki ma się wrażenie, że auto ucieka na zakrętach. Ja mam wersję sport bo po przejechaniu się w ramach jazdy testowej wersją comfort dałem sobie z nią spokój. Ocena jaką wystawiłem dotyczy wersji sport. Tylna belka skrętna, pomimo różnych opinii jakie czytałem, nie wpływa negatywnie na komfort jazdy. Jest to nowoczesna konstrukcja i nie ma nic wspólnego z dawnymi...
4,0
~Trompek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Prowadzi się dobrze, jak się ma niski profil opon to auto nie chce się odczepić od drogi (suchej). Reaguje na każdy mały ruch, może nawet jest dla mnie delikatnie nadsterowny (ale to zdanie bardzo subiektywne, wolę auta bardziej leniwe i komfortowe w prowadzeniu). Niestety (ze względu na stan naszych dróg!) nie wolno ani na moment puścić kierownicy. Po najechaniu na koleinę potrafi mocno zarzucić samochodem i można wylecieć poza swój pas....
5,0
~outsider
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Mam zawieszenie sportowe i to trzeba lubić. Tu czuje się każdą dziurę i każdą nierówność zwłaszcza poprzeczną. W zamian w 100% panujemy nad autem, w zakrętach auto trzyma się drogi jak przyklejone, a że silnik z przodu, to w razie czego wystarczy dodać gazu i już zakręt mamy za sobą. Jazda, nawet po mieście, daje mnóstwo radości. Zdarza mi się czasem myśleć o tym, by dla poprawienia sobie humoru trochę się przejechać ;-) Mam 18 calowe...
5,0
~Paweł
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Bardzo precyzyjny i czuły na nierówności na drodze. Jak dla mnie za bardzo, ponieważ był to jeden z powodów dla którego odpuszczę sobie kolejną Hondę. Do krótkich odcinków i szybkich zakrętów jest kapitalny, dużo pewniejszy w prowadzeniu niż moja obecna Astra IV 2012. Na nierównościach i dziurach niestety tragedia, wygodna jazda w koleinach jest niemożliwa przy ogumieniu 225/45/17. Zimówki miałem w rozmiarze 205/55/16 i tam faktycznie było...
5,0
~Phil
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 2.0 i-VTEC 201KM 148kW
Układ kierowniczy super, ale chyba 1-1,5 obr na stronę w każdym razie bardzo mało, przez co razi trochę promień zawracania i chodzi dość cięzko w stosunku do cywnilnych wersji. Układ mega czuły i precyzyjny - wspomaganie jest elektryczne. Hamulce dość dobre, jak na jazdę po korkach - i tylko do tego. Niestety ale mój znajomy ma takie same w Focusie 1.8TDCi 115KM, a na dodatek dość łatwo je przegrzać. Tył myszkuje przy gwałtownych hamowaniach z...
5,0
~mario
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Jest twardo, sztywno, w końcu to Type-S. Prowadzi się prawie jak gokart. Polecam koła 16-tki i opony 205/55/16. Auto jest naprawdę zrywniejsze i bardziej komfortowe w porównaniu do 225/45/17. 225 to zdecydowanie za duża szerokość opon do tego samochodu jak na polskie dziurawe drogi - no chyba, że ktoś planuje jeździć po torze... Nie zgodzę się również z opiniami, że auto prowadzi się gorzej, bo ma belkę z tyłu. Dla mnie to bzdura. Wymyślił to...
3,0
~JosephB
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
do 100 km/godz perfekt, między 100-120 dobrze nawet jesli jest wiatr, pow 130 km/godz niestabilny a przy wietrze bocznym wrecz niebezpieczny, wrażenie plywania jakby oś tylnia i przednia jechały własnymi torami, dla mnie to największy mankamnet, najgorzej było w zimie ale i latem ten niemiły efekt wciąż wystepuje, po zimowych "tańcach na lodzie" geometria była sprawdzana przez serwis na moją prośbę (wykonana bezpłatnie przez SIGMA Car Rzeszów)...
Honda Civic VIII