Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII (437) - Wentylacja i ogrzewanie

Na liście zabraknie 296 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~akdark
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Wersja EXE ma automatyczną klim. Jest świetna, sama kieruje nawiewy i ustala czy grzać, czy chłodzić. Po włączeniu można o niej zapomnieć (jeszcze jej nie wyłączałem od kupna). Tylko steruje się temperaturą w obydwu strefach. Nic się nie paruje. Dodatkowo jest specjalny nawiew na szybę przednią, który usuwa zaparowanie, np. poranną rosę albo parę wodną.Odbywa się to raczej szybko.Tylna szyba dosyć wolno się grzeje (wolniej niż w Oplu, którym...
2,0
~maestro
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
w lecie jest ok. klima w lecie tez szybko chlodzi. natomiast w zimie to porazka. maly wylot powietrza na szybe powoduje ze zostawiajac samochod w zimie przy padajacym sniegu po kilku godzinach ma sie calkowicie zamarzniete wycieraczki, ale to jeszcze nic, bo wowczas podczas jazdy gdy pada wilgotny snieg to zamarza na dole szyby po bokach bo tam wentylacja nie jest w stanie ogrzac dobrze szyby przez co wycieraczki zostawiaja smugi na szybie,...
3,0
~Darkal
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
Klimatyzacja działa sprawnie natomiast ogrzewanie przy mrozach poniżej 10 stopni ma problem nagrzać samochód. Czego konsekwencją jest uruchomione grzanie na maksimum. Mam nadzieję, że to tylko kwestia wieku. Nawiewy również mogłyby być sprawniejsze i przede wszystkim bardziej ciche. Jeśli klimatyzacja automatyczna jest ustawiona na temperaturę bardzo odbiegającą od tej rzeczywistej (np. wsiadamy po mroźnej nocy a ogrzewanie jest na high) to...
3,0
~Rafal
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Kiepsko niestety. Klima niby działa sprawnie, ale rozprowadzenie powietrza bardzo nierównomierne. I kombu=inować z kierunkami nawiewów można całą wieczność, bez powodzenia. W zimę trzeba się rozbierać w aucie, bo albo ustawiasz na 16, co okazuje się zbyt ciepło, albo na Lo, co nadmuchuje powietrze z zewnątrz, czyli powiedzmy -5. Tak więc ciągle trzeba kręcić lewo-prawo. Centralnych nawiewów nie da się zamknąć, jedyna opcja to zmiana kierunku...
4,0
~Trompek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Szybciej chłodzi niż grzeje. Nie używam ogrzewania foteli (nie jest dobre dla zdrowia) ale funkcjonuje bardzo dobrze. Mam dwustrefową klimę i chodzi ok, zazwyczaj nastawiam na \"auto\" i dobrze dba o temperaturę w środku auta. 5 minut i już jest ciepło. Szyby czasem parują przy większej wilgotności ale opcja z nawiewem na szyby w 15 sekund załatwia sprawę. Fajne jest też ogrzewanie lusterek. Ocena dobra :)
3,0
~marcin265@yahoo.com
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Klimatronic działa bez rzutów, od 16 do 28 st plus low/hi. Problemem jest jak chcemy wyłączyć klimę. Nie ma czegoś takiego jak w innych samochodach jak ustawienie temperatury w skali czerwony- niebieski. Trzeba wybrać konkretną temperaturę, która oczywiście przez to że nie ma włączonej klimy jest przekłamywana. Ogrzewanie ok. Wentylacja przedniej szyby - ok. Lusterka - ok, siedzenia - dwa tryby, bardzo szybko działają
2,0
~Mares
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Wentylacja na 4 dość dobrze odparowuje szyby, nie ma z tym żadnego problemu, jak złapie temp. to w środku jest to co ma być. W zimie nagrzanie auta stanowi potężne wyzwanie, przez pierwsze kilka km w aucie jest bardzo zimno i nic tego nie zmieni!!! Możecie krzyczeć, płakać z zimna albo ubrać kożuch, rękawiczki i czapkę i długooo czekać!!! Klima w cieple dni pracuję OK, żadnych problemów, szybko i chłodno.
2,0
~qwerty
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Automat beznadziejny, czujnik temp. wnętrza pojazdu umiejscowiony w fatalnym miejscu co powoduje zwłaszcza latem niepotrzebnie duży nawiew zimnego powietrza, w dodatku brak możliwości zamknięcia wlotów powietrza na środku deski rozdzielczej. W efekcie przy dużym nasłonecznieniu w twarz uderza zimne powietrze. Przy sterowaniu ręcznym wszystko działa ok. tylko po co w tym układzie ten automat.
5,0
~jim_m@poczta.onet.pl
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
jeden centralny, genialnie pomyslany przełacznik - po prostu go naciskasz i co wazne nie musisz go wyszukiwac sposrod tysiecy innych guzikow, potem tyko wykrecasz zadana temperature i dostajesz to samo w słoneczne jak i pochmurne dni. jesli to za malo to masz podgrzewane fotele. ktos moze powiedziec- szkoda ze nie wentylowane. ludzie, w koncu to nie ten segment heh... zaparowane szyby? zaden problem
4,0
~nordkapp77
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Gdzieje ok w zimie. Bez zastrzeżeń. W lato chyba fikuśny układ kokpitu sprawia, że to powietrze wylatuje jakoś tak słabo. W innym samochodzie wystarczyłoby włączyć np. nawiew na 2 i luz, tutaj trzeba włączyć klimę. Ale z jej wydajnością nie ma żadnych problemów nawet przy 30st upałach. Szyby też nie parują, jak się włącza nawiewy etc., więc można uznać, że git.
Honda Civic VIII