Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Sedan (97) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~JosephB
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
do 100 km/godz perfekt, między 100-120 dobrze nawet jesli jest wiatr, pow 130 km/godz niestabilny a przy wietrze bocznym wrecz niebezpieczny, wrażenie plywania jakby oś tylnia i przednia jechały własnymi torami, dla mnie to największy mankamnet, najgorzej było w zimie ale i latem ten niemiły efekt wciąż wystepuje, po zimowych "tańcach na lodzie" geometria była sprawdzana przez serwis na moją prośbę (wykonana bezpłatnie przez SIGMA Car Rzeszów)...
5,0
~Smoq
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Bardzo dobrze trzyma się drogi. Specjalnie kupiłem samochód z twardym zawieszeniem bo tylko takie daje rade na polskich utwardzonych duktach z wybojami i nierównościami poprzecznymi. Poza tym lubię czuć, że jadę samochodem a nie siedzę na sofie przed TV. Nie rozumiem komentarzy ludzi piszących, że auto im \'skacze\', jest zbyt miękkie lub ciągle włącza im się czujnik VSA. Jeżeli ktoś jeździ po polskich tzw. drogach to jest to zdrowy i...
2,0
~podróżnik
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Tragiczny komfort. Najgorzej jest przy wyższych prędkościach , po wjechaniu w nierówności tył uskakuje na boki. Siedzi się na ziemi, nisko, czuć wszystkie nierównowści. W mieście dobrze trzyma się drogi, jeździ jak gokart. Na autostradzie gorzej z trzymaniem kierunku na wprost, wrażliwy na podmuchy wiatru, niestabilny. Golf VI jest wygodniejszy, bardziej stabilny. Francuskie, o niebo bardziej komfortowe, lepiej trzymają się drogi na...
5,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Super. Poprzednio jeździłem Focusem, teoretycznie liderem klasy pod względem zawieszenia. Ja Civica oceniam na dwie klasy wyżej. Przyjemnie sztywne i przede wszystkim bardzo bezpieczne. Do tego w razie czego czuwa ESP. W połączeniu ze świetnym, bardzo bezpośrednim układem kierowniczym daje prawdziwą radość z jazdy. Oczywiście nie jest to zawieszenie nastawione na komfort, większe nierówności odczuwa się wyraźnie.
4,0
~radomirrr@poczta.fm
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
I tu znowu zależy - sedany lepiej, zupełnie inne zawieszenie tył od hatchbacków, które mają sztywną oś, twardsze zawieszenie, są głośniejsze. Auto jedzie jak przyklejone, ale wiele nowych hatchbacków ma problem z jazda na wprost po puszczeniu kierownicy, ze skręconą lekko w lewo kierownicą przy jeździe na wprost. Jeżeli ASO jest kumata to zrobi to (geometrię).
4,0
~Rafal
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Bardzo dobrze tłumi nierówności, studzienki i niewielkie wyboje. Z dużymi dziurami nie daje już rady (ale tak jest chyba w większości osobówek). Mało precyzyjny układ kierowniczy, poza tym działa zbyt "nerwowo". Corolla i megane biją układ kierowniczy civica na głowę. Na zakrętach mniej również mniej stablilny od nich.
5,0
~RK
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Po przejechaniu 100 000 km po polskich drogach, wszystko nadal jest ok. Amorki się trzymają. Wszystkie elementy oryginalne. Niczego nie wymieniałem - tak trzymać. Nigdy nie odczułem opisywanego w niektórych komentarzach braku stabilności i wrażliwości na boczny wiatr, nawet przy prędkościach ponad 140 km/h jedzie jak po stole.?!
2,0
~Civicon
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
To mnie drazni najbardziej. Przy lekko nawet sliskim lub luznym podlozu, na wolnym zakrecie czuc ze auto momentami traci przyczepnosc. Co z tego ze wlacza sie wtedy VSA? Nie jest to mile uczucie.. Zawieszenie jest zbyt miekkie. Na rownej idzie jak po masle ale po dziurach jest masakra. Zawieszenie z tylu lubi dobić do zera.
5,0
~etomee
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Troche twardo i sportowo ale dla mnie to plus bo rodzinka nie narzeka na "chorobę morską" jak w moich poprzednich (np.: Megane). Lekkie przechyły przy gwałtownych skrętach kierownicą. Świetny układ kierowniczy - bardzo precyzyjny i odporny na niepożądane reakcje z kół (przejazd przez kałużę itp.).
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
7,6
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Kamillo40
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Trwały, twardy ale nie dobija - "sportowo-sprężysty". Nic nie skrzypi, jest cicho. Auto pewnie się prowadzi, układ kierowniczy jest czuły. Przy dużych prędkościach zapewnia stabilne, bezpieczne prowadzenie. Z tyłu ma wielowahaczowe zawieszenie ale jest ono bardzo trwałe.
Honda Civic VIII Sedan