Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Sedan

Bartek, 10 dni temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 110 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
2,86
30% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Mało pali - to fakt.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Już nie mam siły pisać
2,0
Całokształt
Zawiodłem się. Jedyne dobre elementy tego samochodu to silnik i hamulce. Zawieszenie to temat rzeka. Wali jak pudło. Po wymianie amortyzatorów ( a próbowałem kilka marek i reklamowałem ) niemiłosiernie głośne i stukające. Wszystkie luzy zlikwidowane. Układ kierowniczy to niekończąca się walka z lekkim znoszeniem na prawo ( temat znany użytkownikom tego pudła ). Wyposażenie jak na klasę niższą średnią pozostawia wiele do życzenia. Elektryczne szyby jeżdżą jak winda w kopalni - nie do uregulowania, układ wentylacji ma chyba tylko 4 opcje nawiewu i domyślnie zawsze włącza klimatyzację. Wycieraczki nie mają regulacji przerwań, nie zatrzymują się po zatrzymaniu auta na światłach. Brak wskaźnika przepalonej żarówki!!! W Punto II był!!! Na dodatek w silniku trzeba ustawiać luz zaworowy. Niby koncepcja dobra bo kwestia szybkoobrotowego silnika. Ale daj w Polsce przeciętnemu mechanikowi to do zrobienia a wyjedziesz z zaworem na fotelu pasażera. Czyli dochodzi konieczność szukania super speców od Hondy, żeby to jako tako zrobili i bujanie się po zakorkowanym mieście w celu zawiezienia i odbioru samochodu. Wszystko to przykrywa całkowicie przyzwoite zachowanie się silnika i ładne hamowanie. Wolę Seata Altea, który silnik miał, jak to niemce - do bani ale jakoś przyspieszał. Za to zawieszenie i kierownica szły jak po sznurku. Dziury brał z lekkim tylko charakterystycznym dla Audi pykaniem. Hamulce rewelka, wyposażenie bez rewelacji ale lepsze niż w Hondzie. Auto ponad 2x tańsze. Zmieniam Civica na Exeo! Przynajmniej mechanika od szmelcwagenów mam blisko! Aaa. Przypomniałem sobie, że biegi wszystkie chyba haczą! Dwójkę muszę młotkiem wrzucać. Tu się nie czepiam bo może wyjeżdżoną kupiłem chociaż przebieg z gwarancją był niby 98000 :o
Wrażenia
5,0
Silnik
Jedyny plus
2,0
Skrzynia biegów
może wyjeżdżona
1,0
Układ jezdny
no comment.
4,0
Karoseria
Jeszcze nie gnije. Aaa - drzwi mają bardzo słabe blokady po otwarciu. Wiatr mi zamyka!
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Niewygodne fotele. Kanapa jak dla amerykańskiego grubasa 200klio
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Te 4 tryby wentylacji...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest nieźle. Mały plusik za brak środkowego kanału z tyłu. Może jechać prawdziwa piąta osoba.
4,0
Wyciszenie
Ujdzie. Lepiej jak w Seacie!
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak nie słucham zawieszenia i trzymam mocno kierę żeby mi nie znosił to jest tanio! Części te same ale dziwnie droższe bo Honda. W ciągu roku wydałem około 4000zł na próby doprowadzenia zawieszenia i kierownicy do porządku - bezskutecznie!!!
1,0
Stosunek jakość/cena
Za co tyle kasy?! Jedyny plus, że może nie stracę tyle na odsprzedaży jak nie powiem o kierownicy :o
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi się nie psują. Tu jest ok.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Znoszący układ kierowniczy i koszmarnie głośne amortyzatory uznaję za poważne usterki!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic VIII Sedan