AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
Civic
VIII
Sedan
1.8 i-VTEC 140 KM 103 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
(20) - Karoseria
Na liście zabraknie
114
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
1,0
~zdegustowany_wlasciciel_hondy
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Dałbym zero gwiazdek gdyby było to możliwe. Samochód rdzewieje od samego patrzenia. Dla porównania - u mnie na ulicy stoi stare Twingo z ok 2000 roku. Nikt o nie nie dba. Stoi w deszczu, śniegu, przy każdej możliwie obrzydliwej pogodzie i nie ma grama rdzy. Na Hondzie rdza pojawia się niczym grzyby po deszczu we wrześniu.
Dodane
ponad rok temu
3,0
~Marcin
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Auto mi się bardzo podoba z wyglądu zewnętrznego. Jakość lakieru jest słaba i jest on bardzo podatny na zadrapania i uszkodzenia, jest po prostu bardzo delikatny. Wiele osób narzeka na problemy z korozją, moje auto jest zadbane, więc są bardzo drobne oznaki, które widać kiedy auto stoi na podnośniku. Łatwo je usunąć
Dodane
5 lat temu
2,0
~Ptak
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Bardzo cienkie blachy (przy zaatakowaniu przez spadające szyszki powstało kilkanaście wgniotek, na sąsiednich samochodach znanej marki niemieckiej nie było śladu). Lakier (czarny) rysuje się od samego patrzenia :). Po 10 latach pojawiająca się korozja podłogi - tył.
Dodane
6 lat temu
4,0
~jdm
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Nie ma tragedii ale rewelki też nie ma, chociaż pamiętajmy że auto ma lat 18 i nigdzie napraw blacharskich nie miało żadnych. Nadkola tył to standard. jeszcze się trzymają ale już widać konsumpcję rdzy i trzeba by się tym powoli interesować.
Dodane
2 miesiące temu
4,0
~Rafal
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Lakier dośc podatny na zarysowania i odpryski, ale nie ma tragedii. Znacznie poprawiono zabezpieczenie antykorozyjne. W 8 letnim aucie niewielkie rude przebarwienia tylko pod autem i ciut w nadkolach tylnych. Coś tam przy wlewie paliwa. Poza tym na 5.
Dodane
6 lat temu
4,0
~Ksawery
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Karoseria podatna na zarysowania ze względu na tzw. miękki lakier. Blacharka do 10 lat bez obaw o rdzę. Po tym okresie atakuje tylne nadkola.
Dodane
3 lata temu
4,0
~Daily_User
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Karoseria to bolączka tego auta (jak to Japoniec) - należy zwrócić uwagę na spód i elementy karoserii przy zakupie aby potem nie żałować.
Dodane
6 lat temu
5,0
~wojtas
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Straszą że będzie korodować. Raz na kilka lat wystarczy zrobić konserwację i masz spokój. U mnie nie widać rdzy.
Dodane
ponad rok temu
4,0
~Sylwek
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Ogólnie jest dobrze do 12 lat .Potem rdza delikatnie atakuje tylnie nadkola. Konserwacja podwozia mile widziana.
Dodane
2 lata temu
Dziennik kosztów dla
Honda Civic VIII Sedan
1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt
przejechania 100 km
29,00 zł
pb
7,6
l/100km
lpg
9,6
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~Rafał H.
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Lakier miękki szybko się rysuje, ale za to łatwy do polerki.Blacharka jak się dba tak się ma.Ruda jeszcze nie atakuje.
Dodane
4 lata temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda Civic
Zobacz 1 auto
od ręki
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
4,4 (134 oceny)
Sprawdź oferty Honda Civic
Wybierz inny silnik
1.3 Hybrid MX 95 KM
1.8 i-VTEC 140 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda Civic w pigułce
Honda Civic
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda Civic
Dane techniczne
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Raporty zużycia paliwa
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Opinie
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Usterki
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Publikacje
Honda Civic
Newsy
Honda Civic
Galerie
Honda Civic
Nasze pomiary
Honda Civic
Filmy
Honda Civic
Ogłoszenia
Honda Civic
Ceny aut używanych
Honda Civic
Dziennik kosztów
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Opinie o instalacjach LPG
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda Civic VIII Sedan
Dane techniczne
191 raportów
zużycia paliwa
276 ogłoszeń
używanych
9 zgłoszonych
usterek
31 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Honda Civic
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy