AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
Civic
VIII
Sedan
1.8 i-VTEC 140 KM 103 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
(94) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
40
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
3,0
~JosephB
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
do 100 km/godz perfekt, między 100-120 dobrze nawet jesli jest wiatr, pow 130 km/godz niestabilny a przy wietrze bocznym wrecz niebezpieczny, wrażenie plywania jakby oś tylnia i przednia jechały własnymi torami, dla mnie to największy mankamnet, najgorzej było w zimie ale i latem ten niemiły efekt wciąż wystepuje, po zimowych "tańcach na lodzie" geometria była sprawdzana przez serwis na moją prośbę (wykonana bezpłatnie przez SIGMA Car Rzeszów)...
Dodane
15 lat temu
5,0
~Smoq
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Bardzo dobrze trzyma się drogi. Specjalnie kupiłem samochód z twardym zawieszeniem bo tylko takie daje rade na polskich utwardzonych duktach z wybojami i nierównościami poprzecznymi. Poza tym lubię czuć, że jadę samochodem a nie siedzę na sofie przed TV. Nie rozumiem komentarzy ludzi piszących, że auto im \'skacze\', jest zbyt miękkie lub ciągle włącza im się czujnik VSA. Jeżeli ktoś jeździ po polskich tzw. drogach to jest to zdrowy i...
Dodane
16 lat temu
2,0
~podróżnik
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Tragiczny komfort. Najgorzej jest przy wyższych prędkościach , po wjechaniu w nierówności tył uskakuje na boki. Siedzi się na ziemi, nisko, czuć wszystkie nierównowści. W mieście dobrze trzyma się drogi, jeździ jak gokart. Na autostradzie gorzej z trzymaniem kierunku na wprost, wrażliwy na podmuchy wiatru, niestabilny. Golf VI jest wygodniejszy, bardziej stabilny. Francuskie, o niebo bardziej komfortowe, lepiej trzymają się drogi na...
Dodane
14 lat temu
5,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Super. Poprzednio jeździłem Focusem, teoretycznie liderem klasy pod względem zawieszenia. Ja Civica oceniam na dwie klasy wyżej. Przyjemnie sztywne i przede wszystkim bardzo bezpieczne. Do tego w razie czego czuwa ESP. W połączeniu ze świetnym, bardzo bezpośrednim układem kierowniczym daje prawdziwą radość z jazdy. Oczywiście nie jest to zawieszenie nastawione na komfort, większe nierówności odczuwa się wyraźnie.
Dodane
18 lat temu
4,0
~radomirrr@poczta.fm
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
I tu znowu zależy - sedany lepiej, zupełnie inne zawieszenie tył od hatchbacków, które mają sztywną oś, twardsze zawieszenie, są głośniejsze. Auto jedzie jak przyklejone, ale wiele nowych hatchbacków ma problem z jazda na wprost po puszczeniu kierownicy, ze skręconą lekko w lewo kierownicą przy jeździe na wprost. Jeżeli ASO jest kumata to zrobi to (geometrię).
Dodane
14 lat temu
4,0
~Rafal
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Bardzo dobrze tłumi nierówności, studzienki i niewielkie wyboje. Z dużymi dziurami nie daje już rady (ale tak jest chyba w większości osobówek). Mało precyzyjny układ kierowniczy, poza tym działa zbyt "nerwowo". Corolla i megane biją układ kierowniczy civica na głowę. Na zakrętach mniej również mniej stablilny od nich.
Dodane
6 lat temu
5,0
~RK
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Po przejechaniu 100 000 km po polskich drogach, wszystko nadal jest ok. Amorki się trzymają. Wszystkie elementy oryginalne. Niczego nie wymieniałem - tak trzymać. Nigdy nie odczułem opisywanego w niektórych komentarzach braku stabilności i wrażliwości na boczny wiatr, nawet przy prędkościach ponad 140 km/h jedzie jak po stole.?!
Dodane
13 lat temu
2,0
~Civicon
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
To mnie drazni najbardziej. Przy lekko nawet sliskim lub luznym podlozu, na wolnym zakrecie czuc ze auto momentami traci przyczepnosc. Co z tego ze wlacza sie wtedy VSA? Nie jest to mile uczucie.. Zawieszenie jest zbyt miekkie. Na rownej idzie jak po masle ale po dziurach jest masakra. Zawieszenie z tylu lubi dobić do zera.
Dodane
16 lat temu
5,0
~etomee
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Troche twardo i sportowo ale dla mnie to plus bo rodzinka nie narzeka na "chorobę morską" jak w moich poprzednich (np.: Megane). Lekkie przechyły przy gwałtownych skrętach kierownicą. Świetny układ kierowniczy - bardzo precyzyjny i odporny na niepożądane reakcje z kół (przejazd przez kałużę itp.).
Dodane
18 lat temu
Dziennik kosztów dla
Honda Civic VIII Sedan
1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt
przejechania 100 km
29,00 zł
pb
7,6
l/100km
lpg
9,6
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~Kamillo40
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Trwały, twardy ale nie dobija - "sportowo-sprężysty". Nic nie skrzypi, jest cicho. Auto pewnie się prowadzi, układ kierowniczy jest czuły. Przy dużych prędkościach zapewnia stabilne, bezpieczne prowadzenie. Z tyłu ma wielowahaczowe zawieszenie ale jest ono bardzo trwałe.
Dodane
10 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda Civic
Zobacz 1 auto
od ręki
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
4,4 (134 oceny)
Sprawdź oferty Honda Civic
Wybierz inny silnik
1.3 Hybrid MX 95 KM
1.8 i-VTEC 140 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda Civic w pigułce
Honda Civic
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda Civic
Dane techniczne
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Raporty zużycia paliwa
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Opinie
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Usterki
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Publikacje
Honda Civic
Newsy
Honda Civic
Galerie
Honda Civic
Nasze pomiary
Honda Civic
Filmy
Honda Civic
Ogłoszenia
Honda Civic
Ceny aut używanych
Honda Civic
Dziennik kosztów
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Opinie o instalacjach LPG
Honda Civic VIII Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda Civic VIII Sedan
Dane techniczne
191 raportów
zużycia paliwa
276 ogłoszeń
używanych
9 zgłoszonych
usterek
31 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Honda Civic
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy